Hier wil meneer ook al kruipen, maar hij komt niet vooruit. Hij draait rondjes op de vloer of glijdt achteruit. Ziet er wel heel grappig uit trouwens. We hebben een laminaatvloer, dus als hij zich vooruit probeert te duwen, glijden zn handjes weg. Maar zn neef heeft laten zien dat je best kunt kruipen op een laminaatvloer, dus hij zal het vast wel leren.
Hier wil hij wel, maar lukt nog niet. Of de armen zijn helemaal gestrekt, of de benen gebogen onder de billen, maar dan gaat zijn hoofd richting de vloer...
hihi leuk is dat het en dan worden ze lekker frusty als hetallemaal niet lukt. ze zijn er maar druk mee. J. draaid ook veel om zijn as in zijn poginen maar af en toe lukt het en zie je hem zo een stuk vooruit komen. Hier ligt hij op een kleed dat over boxkleed heen ligd misschien makkelijker idd als op het laminaat maar vind laminaat ook redelijk kout nog dus vandaar kleed.
straks teru na ha na een ramp nacht en een temp van 38,5 flessen gaan ook niet op pfff mijn mannetje.
hij had een oorontsteking tepakken gister meteen mar ab gestart vandaag de fles al beter gedronken en temp lager! nu lekker beterworden!
hoi hoi schandalig dat ik al zo lang niks meer van me heb laten horen. Druk gehad met alles, opleiding is een stuk meer werk dan dat ze gezegd hebben en moet ook nog meer werken dan geplant. Maar goed, zie dat K.oen weer opgeknapt is, MVC J. ook weer helemaal opgeknapt?? Weet niet of jullie Aloha nog kennem, heeft hier vooral in het begin tot ze een miskraam kreeg meegekletst. Ze is nu bijna 29 weken en nu is het weer spannend. ligt al in een ziekenhuis met Neonatale (hoop dat ik het goed gespeld heb) afdeling. Wil jullie wel op de hoogte houden als jullie haar nog herinneren.... Hier alles goed, Charlie is eentje met een eigen willetje (maar dat heeft ze ook wel nodig) Vandaag de maat 74 uitgezocht 68 kan nog wel, maar 62 begint toch aan de kleine kant te worden (verschil van merk zie je wel, sommige 62 passen nog prima) 74 ligt nu uitgewassen op een stapel op de tafel me aan te staren, leg die straks alvast in de kast, kijk wel of ik te enthousiast ben geweest of niet, maar zal geen maanden meer duren voordat ze het wel past. Ben met de BV nu op 2 keer per dag ('s ochtend en 's avonds) en moet zeggen, als alles meezit kan ik het zo nog wel even volhouden
Met J. gaat het wel beter vandaade flessen redelijk gedronken en iets meer wakker en actiever dus denk nog 2/3 dagen dan heb ik mijn mannetje weer terug. Hier ook 68 en 74 in de kast nog paar dingen 62 vooral broeken. jaa ze worden groot!
Hier maat 74. Nog een paar dingetjes van maat 68 en zelfs al maat 80 van een paar truitjes! Maar maten wisselen heel erg. 62is echt te klein en de meeste dingen van 68 ook. volgende week weer naar het bureau. Ben benieuwd wat hij weegt. Hij begint ook steeds meer kruippogingen te doen. Het lijkt er steeds meer op . Hij komt wel vooruit,maar dat ismeer vooruit trekken. aloha weet ik nog wel ja. Spannend dus weer.
Spannend voor Aloha. Hier nog volledig bv, dit weekend begonnen met bijvoeding. Ook hier nu nog 68 aan en 74 ligt klaar, kan binnenkort wel. Shirtjes lopen steeds iets voor op de broeken, 68 broek past nog wel even.
Ik kolf op het werk en dat gaat goed. Al moet ik wel zeggen dat hij de laatste maand soms meer behoefte heeft dan ik kan kolven. Soms krijgt hij dan op de dag 1 flesje kunstvoeding. Nadeel is wel dat hij nog best vaak komt op een dag voor voeding. Hoop dat dat met de bijvoeding gaat afnemen.
als ik kolf komt er ook nooit meer dan 100cc uit, en een fles van 200cc tuttert ze makkelijk weg! Flink geschrokken, mn manneke was flink gevallen op school, maar ik was niet te bereiken (had net praktijk van de opleiding) moeders gelukkig wel vrij en met met meneer mee naar de HA geweest. Nu zit hij met 3 hechtingen in zn hoofd aan tafel. Voor vannacht wekadvies voor om de 2 uur, lekker als je morgen late dienst hebt op het werk! meneer is om 9 uur pas naar bed gegaan, dus moet ik m rond 11 uur wekken. Ach en volgens mij valt het wel mee, want vaders werd uitgelachen toen die naar zolder ging met zn kussen 'hier is het veel leuker dan daar, want ik slaap bij mama' hahaha ach ja, vannacht wordt dan een lange nacht, hoef er zo niet uit en dat is wel zo prettig, ook voor mij ^^,
@Katemans: Dat is even schrikken! Hoe is het gegaan vandaag? Onze man was gisteren op het cb 8885 gram en 71,5 cm lang!
wow bijna 9 kilo! Ik ben benieuwd wat mijn mannetje weegt. Vorige keer was hij 7556 geloof ik. En donderdag moet hij weer. Ik denk dat hij wel 8 kilo is.
wat een gewichten allemaal, hier was madam 3 weken geleden nog maar 6790! maar qua lengte zal ze de heren niet veel onder doen, veel maten 62 zijn te kort! nacht is goed gegaan, meneer werd op een gegeven moment boos dat ik m wéér wakker maakte, goed teken dus. Vandaag zit meneer weer vol streken, dus denk dat het al met al wel mee gevallen is. Donderdag moet ie terug naar de HA om de hechtingen te laten verwijderen.
ahhhhh knuf voor je mannetje katemans. Hier was hij 2 weken terug 8200 maar donderdag 8150 afgevallen door het ziek zijn maar ook lang 69cm. verder vandaag feest hier man is morgen jarig dus vandaag al feest en gister is vriendin van C. blijven slapen die zijn nu boven aan het spelen hihi. druk weekend hier dus.
MVC Hoe was de verjaardag geweest?? denk dat ik morgen es ga wegen met madam, ben nu toch wel benieuwd! Vandaag heeft madam uigevogelt hoe ze moest draaien, met als gevolg dat ze de rand van de bak pakt, draait en meteen wil kijken wat er buiten de bak te spotten is! Denk dat het einde oefening voor de bak is en we 'hallo' tegen de buggy moeten gaan zeggen
Katemans feestje was gezellig jij nog gefeest???/ En heeft ze het door hihi draait ze ook zelf terug? hier wel gelukkig hihi.