ja draait ook terug, verjaardag was gezellie vandaag madam gewogen op het CB ze weegt nu 7124, hahaha een lichtgewicht tegenover de rest
poging 4 voor reactie (kreeg steeds bericht dat ik niet mag posten :S) verjaardag was gezellig, ben weer goed verwend! Madam rolt alle kanten op, en met heel veel wilskracht gaat ze al vooruit! vooral als papa leuk speelgoed buiten bereik legt
Hoe gaat het hier ladies?? Hier laatste tijd erg drukke boel gehad. D is nu ook 8088gr en 68 cm net zijn voeten ontdekt en we lopen bij de osteopaat ivm onrust houden. Alle puzzel stukjes vielen op hun plek! heel fijn!
hier was meneer op 3 mei 69cm en 8124 gram. En hij probeerde al een tijdje vooruit te komen, maar nu tijgert hij! En hij doet ook steeds zn knieen onder zn kont en duwt zn kont omhoog en steunt dan op zn armen. Het gaat opeens zo snel!
Hier gaan de hapjes steeds beter. Geen kokhalsreflexen meer en de tong duwt niet meer alles naar buiten. Ook mijn kleine vent zit tegen het tijgeren/kruipen aan. Af en toe lukt het een keer, maar niet structureel. Ben benieuwd wanneer wel!
MotherToBe hier ook eentje die in 2 dagen tijd ineens ook de buik omhoog trekt. De coordinatie lijkt te komen en hij kan dus zich naar achteren schuiven sinds vandaag Hier duwt hij niks naar buiten maar blaast het naar buiten *rolt ogen*
J. bij cb geweest hij was 70cm en 8400gram ging heel goed allemaal! schema wat we hadden was prima mocht nu brood erbij maar dat doe ik nog niet!
Hallo november mama's! Misschien weten jullie nog wie ik ben, ik heb in het begin weleens meegekletst. Heb het alleen niet volgehouden in alle drukte. Helaas, want nu mis ik wel wat 'lotgenoten' contact. T.ijn is nu 6 maanden en 5 dagen en ik geef nog borstvoeding. Hij heeft 4 borstvoedingen en daarnaast krijgt hij groentehap. De nachten zijn vaak nog erg slecht. Hij slaapt heel onrustig helaas. Krijg dus al dik 6 maanden geen goede nachtrust meer en dat is slopend. Zijn er hier meer die nog borstvoeding geven en nu toe zijn aan vaste voeding introduceren? En zijn er nog meer mama's die niet slapen? Ben erg benieuwd! Mamavanchayenne, fijn dat het goed gaat. Ben benieuwd naar je schema! Hoop dat jullie het oké vinden dat ik zomaar weer kom binnenvallen.....
Mvc, jee, ben nu helemaal benieuwd naar zaterdag! Onze smuf weegt gewoon meer dan een kilo lichter!! madam is ook of niet toe aan brood Hier alles z'n gangetje, lekker na 5 werkdagen lekker een paar vrij....
Mammi hier wordt niet zo veel meer gekletst, we zitten gezamelijk op facebook in een besloten groep, mocht je facebook hebben pb me dan je naam dan kan ik je uitnodigen..
Hier ook bv en geen doorslaper hihihi. D krijgt 5 voedingen en maakt zijn lange ruk in de avond. Kan ik iig bijkomen van de dag van 2 kids Hij heeft nu 3 x 3 dagen groente gehad. Wortel en Sperziebonen vindt hij mwah maar bloemkool ging van harte erin hihi. D slaapt ook onrustig maar dit was met een oorzaak. Sinds we bij de osteopaat gaan is dit aanzienlijk verbeterd! Gelukkig! Tuurlijk is het ok dat je weer komt! Maar we zijn idd vaker te vinden op FB. Maar gezien een aantal geen FB hebben kletsen we af en toe hier zoals je ziet
Hoi allemaal, (ik zit ook niet op facebook). De laatste weken slaapt K niet altijd goed. Soms wil hij helemaal niet naar bed, dan huilt/krijst hij en op een gegeven moment gaat hij dan spugen. Als hij meteen gaat huilen, ga ik meestal even op de grond bij zn bedje zitten. Dat helpt vaak wel en dan valt hij na 15 tot 45 minuten in slaap. Vorige week bleef hij maar krijsen en had hij al een paar keer overgegeven. Toen heb ik hem uit pure wanhoop maar bij mij in bed gelegd. Ik ben toen zelf dus al om 21 uur naar bed gegaan, maar ik was ook moe. Toen heeft hij heerlijk geslapen. Hij slaapt eigenlijk altijd wel door nu. Hij wordt meestal tussen 6 en 7 wakker, maar ook wel eens eerder (noooit later helaas). En savonds gaat hij meestal rond 19.30/20 uur naar bed, maar ook wel eens later als hij overstuur is. Gisteravond sliep hij na 30 minuten. Maar opeens hoorden wij hem heel raar huilen. HAd hij overgegeven. Zn hoofd zat er helemaal onder. Heel zielig, hij was ook opeens schor. Toen heeft hij nog even beneden bij ons gezeten en wat gedronken en gespeeld. Nu is hij nog steeds schor. Verder is hij heel snel. Hij tijgert de kamer door. 1 arm strekt hij en 1 arm leunt hij op zn elleboog. De woonkamer is nog niet helemaal kindvriendelijk. We hebben kattenvoer op de grond staan en ergens moeten nog kabels weggewerkt worden (weet alleen nog niet hoe). En daar is hij steeds heel snel, ook al ligt hij aan de andere kant van de kamer. Verder wil hij altijd staan. Op schoot zitten is er niet meer bij. Hij klautert over je heen en trekt zich aan je op zodat hij kan staan. Qua voeding zit hij nu ongeveer op 3,5 flesvoedingen. Verder krijgt hij water en waterige diksap. Thee lust hij nog niet. Hij krijgt sochtends als ontbijt pap (180 cc flesvoeding, doe ik de helft van in een bakje en maak ik pap van, van de rest eet hij pap uit een bordje). Tussendoor fruithap met water of diksap. Als 'lunch' een fles van 180 en een paar hapjes brood. Dan smiddags tussendoor wat yoghurt of halve rijstwafel (een deel valt op de grond) en wat water/diksap. En dan krijgt hij ongeveer een halve flesvoeding, maar deze vervalt ook wel eens. Avondeten: groentehap (nu ook aardappel en heb nu 2x wat couscous met courgette en wortel gegeven met wat gehakt). En dan voor de nacht nog een fles. Als hij zn groentehap niet goed gegeten heeft krijgt hij een papfles ipv een gewone fles. De groentehap gaat de ene keer helemaal op en de andere keer eet hij er niks van. Soms geef ik hem dan fruit, zodat hij toch wat binnenkrijgt. Gisteren heb ik hem wat extra sap of water tussendoor gegeven, omdat het zo warm was. Water is hij nog niet zo'n fan van. Daar speelt hij mee, hij zuigt het uit de fles/tuitbeker en spuugt het weer uit. Diksap gaat er wel in. Ik maak de diksap heel waterig. Ik wil het nu steeds minder zoet maken, zodat hij uiteindelijk went aan water. Soms denk ik ik geef hem alleen nog maar water. Maar met dit warme weer wil ik wel dat hij extra drinkt, dus dan toch maar wat sap. Behalve dat hij niet altijd naar bed wil/alleen gelaten wil worden is hij heel vrolijk. Hij wil alles ontdekken. Als hij door de kamer tijgert moet hij ook alles vastpakken en bekijken. Hij vindt onze katten helemaal geweldig. Hij ziet ze en reageert meteen. Hij moet alleen nog leren aaien, want nu knijpt hij ze. De ene kat kan veel hebben, dus laat ik hem die meestal maar 'aaien' (ik let wel goed op). Ze komen ook naar hem toe om hem kopjes te geven. Ik heb nu 2x met hem gezwommen, dat is ook erg leuk. Hij probeert dan echt de bal of eend oid te pakken en gaat dan met zn beentjes trappelen.
mijn schema is nu 8:30 pap 200cc bambix pap 10:00 fruit 13:00 fles 200cc evt vervangen door brood aangevuld met fles na behoefte tussendoor diksap evt soepsengel. 17:00 warm eten en toetje 20:00 pap 200cc pap met rijstebloem.