November 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Aowyn, 4 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    zo heb ik ook al gedroomt over mensen hier haha.

2. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    mvt± tja met zo´n neuspeertje, maar het is mij nog nooit gelukt...
    Vind het ondingen...

mvc ah wat sneu voor je vriendin... En spannend voor de ander!

3. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    Bij de etos hebben ze peertjes waarmee je het neusje kan uitzuigen...

Hier ook een snottermeisje... luuf, neusspray en peertje liggen in de buurt, neusje is gelukkig nog niet zo dicht geweest dat ik de neusspray heb moeten gebruiken.... lekker onder een warme douche heeft Charlies neusje goed gedaan, hebben nu geen varkentje hier in de box liggen...

4. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    hahaha zal morgen Juul vragen wat ie van jou meisje vindt :D;) maar foto's spieken overal blijft leuk, zal zo er wat op zetten van vandaag, meisje is alweer 3 weken... fotoshoot time ;):p na de 4 weken worden het maandfoto's....

5. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    Ken het, mijn vriendin is wel al geweest, maar ze had t er best moeilijk mee... Die willen begin volgend jaar nog 1 poging wagen, vind dat zo knap van ze! Nadeel is is dat ze op geen enkele andere manier zwanger kunnen worden, zij is met een dubbele buiten baarmoederlijke zwangerschap allebei dr eileiders verloren....

6. mamavanchayenne

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    he bah maar ze heeft nog geen kindje toch mijn vriendin gelukkig wel al 1 via ivf en daarna 1x miskraam na ivf en mislukte poging.

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr

dacht dat aan mij lag maar gelukkig meer die het ondingen vinden;)

8. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    hebben 1 zoontje van 2.5, maar wil heel graag een 2e, kan zich er nog niet bij neer leggen dat t kereltje alleen blijft....

9. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    zal morgen wel ff kijke bij de winkel.. miss kan ik wel met de peertjes over weg..al heb ik weinig geduld voor gepriegel:D:D

10. mamavanchayenne

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    dat is bij hun ook probleem maar zei reageerd heel heftig op de hormonen en zat tegen een burnout aan dus ook der dochter lijd er onder dus ze vragen zich af wat nu wijsheid is hun dochtertj is bijna 4.

11. mamavanchayenne

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    kh zei ook die watten van kraampakker dun pakken en wat nat maken dat in neusje maar heb ik niet geprobeerd.

12. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    is iig makkelijker dan die stomme neusspray.... als het mij lukt moet het jou ook wel lukken ;):p

13. moedervantomasz

28 feb 2011
    907
    0
    0
    zwolle
    ga me best doen:D:Dgelukkig zit haar neusje niet dicht maar je hoort dat er wat in zit..

14. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @pamsie, lijkt me vreselijk om nu in zo'n situatie te zitten. Ik hoop dat jullie er samen uit kunnen komen! Veel sterkte.

@mothertobe, jakkes, borstontsteking, kan me indenken dat dat heel pijnlijk moet zijn, gelukkig is het nu weer weg!

@mvt, fijn dat je er een positief gevoel over hebt, hoop dat het weer goed komt tussen jullie!

@aowyn: groeilijst: 4290 gram vandaag (4wkn,5dgn)

@napoleon, ik herken je opgesloten gevoel, hier ook geen auto (is total loss gereden 1 maand geleden) hier wel een nieuwe besteld maar die is er nog niet helaas :(
    Ik snap je gevoel ten opzichte van lieze heel goed. Ik heb eigenlijk ook pas de laatste 2 dagen dat gevoel. Daarvoor was het een beetje een soort automatische piloot ofzo, lastig uit te leggen, maar was inderdaad in een soort van overleef stand.

@mhmw, lieve foto!

Hier ook nog ongeveer 6 a 7 voedingen hoor en 's nachts doorslapen is er ook nog niet bij, ze laat er nu wel iets meer tijd tussen zo'n 4 a 5 uur.
    Ik geef borstvoeding en 2 keer flesvoeding (ben per week 1 voeding aan het afbouwen, ik wil graag over zijn op kunstvoeding als ik weer moet werken)
    Ik gebruik hier ook dr brown flessen, ze bevallen heel goed!
    Vandaag naar het consultatie bureau geweest, ze was iets zwaarder dan gemiddeld en ietsje kleiner dan gemiddeld dus een echte dikzak haha :D

@hanna, wat een droppie! Snel veranderen die gezichtjes he!

Vandaag wilde ik een rompertje aandoen, maar die was echt al te klein, pffff gaat veel te snel allemaal ;)

15. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    snik! mijn kleine meisje wordt groot !
    ze heeft én voor het eerst uit een flesje gedronken én ze gaat vannacht voor het eerst in haar ledikantje slapen op haar eigen kamertje...

16. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    vond ik ook altijd, totdat ik erachter kwam dat ik hem verkeerd gebruikte... :)

alleen in de zijkant inknijpen heeft geen nut, je moet hem gewoon helemaal aan de bovenkant induwen, dan in het neusje en dan loslaten, dan komt er best een lading mee...

en die neuspeer van difrax is prut, het neuspuntje is daarvan veel te groot (wijd) die van prenatal heeft een veel smaller neuspuntje en dus ook veel beter inde neus te brengen.

17. moedervantomasz

28 feb 2011
    907
    0
    0
    zwolle
    dit is echt de laatste keer van alles he:)....knuff

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    napoleon dan mogen ze er wel een gebruiksaanwijzing bijleveren

maar bedankt voor de tip

ik zit hier al lange tijd tegen ongi aan te hikken of ik krijg de griep, alles doet zeer.. en mijn bovenbeen voelen zo zwaar, voel me echt bagger.
    Niet verkouden ofzo dat is het niet, maar wel koud en zwaar gevoel in onder lijf... bah...
    straks V voeden en dan zsm naar bed..
    Misschien zelf ook maar een kruikje meenemen

19. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    He meiden

Ik volg jullie hoor en ik hoop snel weer wat meer mee te kunnen gaan kletsen maar ik heb het erg druk met Kaatje nu ik alleen ben. Nog even en dan is lief weer terug en hoop ik wat meer tijd te hebben.

Hopelijk tot snel dames en ik probeer alles bij te houden.

Liefs.

20. moedervantomasz

28 feb 2011
    907
    0
    0
    zwolle
    die kou en dat zware onderlijf heb ik ook... heb het idee dat ik in siberie zit ofzo stervens koud... en als ik lang sta dan hek hele zware benen en me buik dan ook echt niet fijn

Deel Deze Pagina