November 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Aowyn, 4 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    ppfff....weer tig blz erbij ben moe en weet even niet meer

is dit normaal:(. X is best vaak erg lang wakker 3/4 uur achterelkaar(meestal tussen 1700-2200) en doezelt dan in totaal hooguit 45min verspreid over die uren. vervolgens is hij dus erg moe zet het op huilen en niks lijkt te werken dan elk uur de borst.

clusteren heeft hij ook wel eens overdag maar na de borst is hij dan rustig. avond sabbelt hij tepel,maar ben geen speen, echte speen werkt niet, draagdoek niet, wiegen niet.....eigenlijk niks:(:(

tips! zijn welkom

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ik krijg weer last van mijn gewrichten auw...

goede nacht voor allen! tot morgen

3. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik ga ons meisje de laatste voeding geven en ook heerlijk slapen. Althans als Fem mee werkt! Slaap lekker en tot morgen.

4. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    ik ga oook slapen slaap lekker weltrusten tot morgen

hopelijk iedereen een goeie nacht

5. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Hier eentje die klaarwakker is al 5 kwartier na 120 cc , snap er niks van

6. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    almika hier helaas geen tips voor je...............voeding zit er bijna in dus ga slapen zo tot morgen.

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Hier zit de voeding er ook en V slaapt al de hele avond (vanaf 21 uur) en heeft slapend de fles leeggedronken, nu ligt hij in bed, dus hopelijk een goede nacht, mama neemt paracetamol en kruipt er ook in..

8. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Dames, jullie hebben het over Luuf... Maar dat mag pas met 6 mnd gebruikt worden!!

9. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    heerlijke nacht hier weer 23-4-8. c. Lig nog te slapen die blijft vandaag thuis van psz eerst maar iets beter worden dus die heeft vandaagbed/bank dagje. Als j na de voeding wil slapen doe ik ook nog mee hihi.

10. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    Hier ook goede nacht gehad.... denk dat madam in ieder geval een nachtritme heeft, want vanmorgen was ze er weer om klokslag half 7, net als gister een eergister...

damn, lees het nu ook van de luuf....pakte dat potje automatisch van het schap, net verder gekeken dan mn neus lang was :) maar weer even weg zetten dus.... warme douche had gister trouwens zoveel effect dat ik dr gister niet ingesmeerd heb....

wat een triest weer vandaag....

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    zwitsal heeft ook spulletjes voor bij verkoudheid, zou dat wel al gebruikt mogen worden? weet iemand dat??

Hier een goede nacht V sliep weer van ca 000 uur tot 7.30 uur, heeft nu de fles leeg en ligt lekker schuin op het voedingskussen in de box. dan heeft hij geen last van de reflux en is hij rustig..

Zelf goed geslapen op de paracetamol en flink getranspireerd, Had gisteravond wel koorts.
    Voel naast de pijn verder niks , niet verkouden etc., maar even in de gaten houden...

12. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Ik kwam er pas achter toen ik Nikki had ingesmeerd.. En ik ben nog wel assistent drogist *schaam*
    Het is een gewoonte, verkouden dus pak je luuf.
    Het was niet zoveel wat ik gesmeerd had bij Nikki, en gelukkig geen uitslag dus ik ga straks maar een fles slaap zacht halen voor in badje!

13. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Je hebt toch van luuf speciaal die voor baby's, doe mag toch gewoon? Hier een lekker nachtje! Half 12
    En toen kwart voor 6!! Wiehoooo!

14. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    nou hier dus geen goede nacht... om0300 klaarwakker en pas om 0515 weer slapen. om 0715 weer wakker voor bv en slaapt nu dus gewoon nog... maar de optelsom met gisteravond denk ik dat regeldagje is geweest tenminste hoop ik wel:(:)

kijken wat vandaag weer bengt.

oudtse is thuis, niet zo lekker,moe, hangen...samen maar kerstspullen van vliering halen en beetje kerstklaar maken...heb er zin in

15. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    luuf iddvanaf 6 mnd,maar opsite goede tip. smeer op zakdoek of zo en stop tussen de kleding ipv van smeren op de nog gevoelige huid van pasgeborene

16. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Ricmar, ik lees net op Zwitsal.nl dat die ook pas vanaf 3 mnd mag. ik dacht eerder!

17. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    begint me hier toch donker te kijken buiten!! Volgens mij gaat het onweren...

zal es kijken of Zwitsal iets heeft tegen verkoudheid... Almika slim idee van de zakdoek! en inderdaad, voor de andere twee gebruik ik het ook nog steeds, dus was uit gewoonte dat ik dr insmeerde... had nog niks aan dr huid gemerkt gister avond toen ik dr mee de douche in nam, dus denk dat ze er weinig van geleden heeft

hmm toch maar es effe een lampje aan zetten....

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    op onze luuf staat 3mnd maar smeer het dan niet op het borstje maar op de hydrofiel of een beetje in eenbakje water op het kamertje.

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    en een gesnipperd uit bij het bedje/of op de kamer?? heb daar zelf altijd wel baad bij, maar of het werkt bij deze kleintjes?

Mijn moeder deed het wel toen we iets ouder waren..

hier weer opkomende buikpijn, dit heb ik nu al een week, net of ik ongi moet worden, maar er komt niks, benen zijn zwaar en gister had ik dan ook koorts, (andere dagen niet gemeten) vandaag maar in de gaten houden anders toch maar eens bellen?, verder geen afscheiding of zo en wond ziet er ook netjes uit

Deel Deze Pagina