Ja maar schijnt dat met tepelhoedje vaak kindjes de borst niet leeg krijgen en daar door terugloopt dus denk keer kolven zoiezo geen kwaat kan dan worden ze weer geprikkeld melk te maken. o en ook word met het tepelhoedje de tepelhof minder geprikeld dus kans op minder productie. Baal er zelf zo van maar kan niet zonder hoedje ivm, zijn gehemelte en hij bijt nog vandaar nog bij chiropractor. zijn gehemelte is te smal en daardoor kan hij niet goed aanhappen mijn tepel krijgt hij niet vergenog in zijn mond. hebben geprobeerd eerst 30 sec. te kolven zodat de tepel langer en steviger is maar helpt niet en tussen door hoedje afdoen en dan laten drinken zonder gaat ook niet helaas.
hoop op een regeldagje en andeers maar tussen door keer kolven om de productie op gang te houden. dinsdag na cb om te wegen omdat hij nog niet op geboortegewicht zat dan maar even overleggen anders. Aowyn ooo leuk een gepimpte ben benieuwd!
November Babylijst 26 Jul - Justme - Alycia - 25.5 wkn * 1 Aug - Patriesjuh - Ryley & Tyler - 26.5 wkn 13 Aug - Leentje21 - Demi - 28.0 wkn 10 Sep - Nikkijane - Mila & Tess - 30.5 wkn 2 Okt - Juf85 - Koen - 36.5 wkn 14 Okt - Miepske - Bo.dil - 35.4 wkn 21 Okt - MotherToBe - ...... - 39.0 wkn 23 Okt - Napoleon - Lieze - 38.5 wkn 24 Okt - Pamsie - Valentijn -38.0 wkn 25 Okt - Barbamam - Luuk -38.3 wkn 26 Okt - mariekebr1 - F.emke S.ophie - 37.6 wkn 27 Okt - Lara1 - R.avi - 38.4wkn * 27 Okt - Hanna80 - Rosalie -39.2 wkn 28 Okt - Ricmar94 - Vince - 37.3 wkn 29 Okt - mommieof2 - ...... - 39.4 wkn 1 Nov - hermiek - Teun - 38.0 wkn 1 Nov - Fjaril - H.idde - 39.6 wkn 2 Nov moon77 - 40.1 wkn 2 Nov - meriam22 - V.era -40.2 wkn 2 Nov siri - I.sabel - 39.1 wkn 3 Nov - Catherina1985 - Sienna - 39.4 wkn 4 Nov - Britt1 - D.aan B.enjamin - 38.1 wkn 5 Nov - Loesje 26 - O.livia A.riana E.lise - 40.2 wkn 7 Nov - MvT - I.sa E.lzbieta - 38.3 wkn 8 Nov - Truuske - Nikki - 39.1 wkn 8 Nov - Pinda83 - E.lle - 39.4 wkn 10 Nov - Thalina - B.ertus - 37.4 wkn 10 Nov - Salcia - N.oé J.annique R.oos - 38.1 wkn 10 Nov - Uviana - T.ess C.yra - 39.6 wkn 10 Nov - Ikke81 - "Kaatje" - 41.1 wkn 12 Nov - Kannietwachten - T.ess - 41.1 wkn 14 Nov - Beertje - M.adelief - 40.6 wkn 14 Nov - Azeb - F.inn A.lbert - 41.6 wkn 15 Nov - Katemans - C.harlize - 41.6 wkn 15 Nov - Stroopwafel - A.njali J.ade - 40.1 wkn 15 Nov - Robing - N.ik - 38.6 wkn 16 Nov - Casss - A.nne - 38.4 wkn 16 Nov - Mammi - ...... - 39.1 wkn 16 Nov - Anne83 - Benthe - 41.6 wkn 17 Nov - MVC - J.ermaine - 41 wkn 17 Nov - Aowyn - D.ean O.wen - 40.6 wkn 18 Nov - Almika - X.aavi - 40.5 wkn 20 Nov - Beetletje - L.ars -40 wkn 21 Nov - Pasopikschop - S.ylvano - 39.1 wkn 22 Nov - Loezz - F.loor - 40 wkn 23 Nov - Sansky - S.em - 40.5 wkn 23 Nov - Zeeuwsmeisje - A.lec - 40.5 wkn 24 Nov - sjees - L.ois - 39.1 wkn 25 Nov - MHMW- F.em - 40.2 wkn 26 Nov - Moontjemoon - D.jesse - 40.3 wkn 29 Nov - catwoman - N.oa L.ynn - 41.1 wkn 30 Nov - Babywens - M.ax - 41.3 wkn 4 Dec - Tetta - J.una M.aria - 40.5 wkn jongens 26 meiden 29
ja ben er ook maar kom later terug. visite is binnen *traan traan* om afsluiten zw zijn en mama worden forum..nieuw boek begint
heej tetta hoe is het nu en hoe voel je je hebben we je er toch moooi ff doorheen gelootst he en alle aug. sept. okt. en dec mama's jullie horen ook hier... dus gewoon mee kletsen... ik moet dinsdag naar cb met I.sa ga ook proberen om 120cc te geven en dan kijke of er in de nacht 1 of 2 flessen af kunnen vanacht kwam ze eigenlijk voor de fles.. maar gaf der haar speen zodat ik flesje kon maken en madam sliep verder tot 9 dus ja... dan heeft ze hem ook niet echt nodig
Balen mvc dat je alleen bv met tepelhoedje kunt geven, maar wel fijn dat het bestaat! Ik lig nu lekker met mn kleine mannetje in bed. We zijn hier allemaal strontverkouden, voel me er echt beroerd door. Lars zn verkoudheid wordt al minder gelukkig. Zo sneu zo'n ukkie die moet hoesten en niezen. We zijn vandaag naar 6 flessen van 120 cc per dag gegaan. Hij kreeg eerst 90cc maar hij kwam steeds sneller, hopelijk gaat het zo beter.
Zo effe meteen een abbo afsluiten hiero MVC, heb de oudste een half jaar lang met tepelhoedje moeten voeden, ging toen goed... hoop dat het bij jullie ook goed gaat!! wel een tip om dan een extra tepelhoedje in de verzorgingstas te doen.... hier vanmiddag St Klaas gevierd bij mn ouders, gezellig geweest... kindjes weer verwend! morgenmiddag vieren we het hier thuis..... Was trouwens de lijst aan het bekijken, maar zo heel veel meer dames zijn er niet geboren.... terwijl we dachten dat november een roze maand zou worden, zijn er maar 3 meiden meer geboren....
Lieve meiden, ben ik eindelijk weer,pffff wat een rotweek achter de rug,maar ik ben weer thuis. Ik heb uiteindelijk donderdagavond een spoedcuretage gehad,het ging echt slecht met me,viel flauw,kreeg morfine,ingewanden stopten etc,en er bleken toch placentaresten in mijn baarmoeder te zitten! De hele week ellende voor niets gehad dus,maar ja het is niet anders,ik heb nog steeds veel pijn en ben enorm moe van alles wat is gebeurd maar de infectie is gezakt,vrijdagavond mocht katheter eruit en ondanks dat ik nog geen aandrang van blaas en darmen voel kan ik wel naar het toilet toe,en aangezien ze een mega bedden tekort hadden mocht ik naar huis toe,wat ik echt neit erg vond. Met L.ois gaat het gelukkig wel heel goed,door alles wat is gebeurd kon ik geen bv meer geven dus ze krijgt nu kv,maar ze doet het prima,krampjes zijn ook al zo goed als over,en ze slaapt veel,alleen s'nachts nog veel wakkere uurtjes dus hopelijk gaat ze dat vlug omruilen voor de dag,maar ze is echt een heel rustig kindje. ik hoop weer wat meer mee te kunnen schrijven,maar ben nog enorm slap en kan nog niet veel zitten dus lig veel op bed en bank,maar als ik weer ben aangesterkt dan kom ik jullie weer stalken! ik hoop echt van harte dat met ullie alles goed gaat en natuurlijk met alle baby'tjes! En ik las het blijde nieuws dat mijn buddy eindelijk is bevallen,lieverd sorry dat ik je de laatste dagen neit kon steunen en de laatste loodsjes heb uitgezongen maar ik heb wel enorm veel aan je gedacht en ik heb gelezen dat de rest vd meiden een goede steun voor je waren!
Ik meld ook weer .. Nu een mama topic hopelijk ( maar dat denk ik wel ) net zo gezellig als het vorige topic. Leuke mooie lijst aowyn, de meiden hebben de overhand gehad in onze lijst uiteindelijk. 120cc met 2 weken is dat niet veel? Vera zit nu op 6 x 120cc dus 135 voeding maar zij is meer dan een maand.
Leuk trouwens dat alle namen van mijn kids terugkomen hetzij in eerste hetzij in 2e naam . hier 2dg sint gevierd. Poeh! En iedereen kwam toch met meer cadeautjes aan te zetten dan de bedoeling was... gelukkig konden de kids het goed volhouden...
tetta vroeg of iemand een foto van haar Juna wilde posten, dus bij deze zal ik hem posten edit: ff wat bijlagen uit mijn bijlagen verwijderen. komt eraan!
heb net andere forum bijgelezen en ik jank nu duszz.......ik ga missen het zw zijn, het over het zw zijn praten en gewoon alles........maar goed we gaan nu genieten van onze beebjes 1ejaar en zou leuk zijn als we meeting kunnen organiseren eten is klaar tot later
Sjees heel fijn om te zien dat je thuis bent! Jmmr van de bv maar jij kwam eerst. Nu nog geven zou ook teveel eisen van jouw lichaam dus idd fv. Wordt ze ook sterk van
Meiden vraagje V had 4 keer daags 120 cc en 2 keer daags 100 cc, (dronk van de 120 niet alles leeg). Nu doordat hij doorslaapt mist hij 1 voeding en zit nu op 5 keer 135 cc, wat hij wel volledig opdrinkt (ws omdat hij inhaalt van de nacht?) Denken jullie dat hij nu genoeg heeft, hij weegt nu ca 3500 gram.. Ik hoor graag jullie advies, kan morgen desnoods wel icare bellen (CB). Hij krijgt ip dus 5 cc minder, maar drinkt nu wel alles op...
Almika heerlijke emo doos ben je, hou ik van Hier D op schoot. Heeft mopper dag, leg ik hem weg is het meteen huilen. Was vanmiddag wel beu maar voelde mij ook schuldig en slechte mama dat ik hem al even zat was terwijl hij er niks aan kon doen. Volgens schoonmoeder helemaal niet, is heel normaal. Gewoon lekker aan papa geven. Had ik ook gedaan maar tja lang hou ik dat ook niet vol want hij wilt dan alleen mij.