November 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Aowyn, 4 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Fijn dat het goed gaat met Bertus!

@hanna, hmmm Lieze kwakt het er idd uit als ze misselijk is. Maar verder kan ik niet zoveel bedenken... op haar zij leggen, misschien infacol proberen?
    ik weet dat cola zonder prik erg goed werkt bij misselijkheid maar ja, daar lijkt ze me nog wat te klein voor... en je kan beter kleine beetjes geven dan in 1 keer een grote hoeveelheid.

2. thalina

thalina Bekend lid

24 jun 2008
    701
    0
    0
    tollebeek
    ik weet bij krampjes dat je met de benen moet gaan fietsen, miss helpt het ook bij misselijk heid (nooit geschoten is altijd mis toch.. en Bertus vind het heerlijk als ik met zijn beentjes fiets)

3. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Ja ik trek nog maar even geen blikje pepsi open....;)
    Infacol heb ik niet in huis...
    Nou ik kijk t gewoon nog aan met r, maar ik vind het sneu... Het is nooit echt een goeie boerlater, want ik moet echt allerlei capriolen uithalen eer t wil lukken, maar nu krijg ik t echt niet voor mekaar bij dr!
    Ik zit wel te denken, om even geen comfort toe te voegen bij de vo;gende fles... Zou dat een idee zijn??

4. thalina

thalina Bekend lid

24 jun 2008
    701
    0
    0
    tollebeek
    hebben jullie dat ook
    Ik lag van de week op mijn rug even aan mijn buik te voelen... is nog een losvelbuik:D
    maar toen voelde ik echt dat mijn buikspieren nog niet aan elkaar zaten.. er zit echt een gleuf tussen van wel 5-10 cm
    herkenbaar?????

5. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Ja klopt idd, bij mezelf voel ik t niet goed, maar het zal zeker ook zo zijn...:)

6. thalina

thalina Bekend lid

24 jun 2008
    701
    0
    0
    tollebeek
    en vanaf wanneer mag je je buikspieren weer gaan trainen...???

7. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Vanaf 6 weken weer langzaamaan opbouwen

8. thalina

thalina Bekend lid

24 jun 2008
    701
    0
    0
    tollebeek
    ook met keizersnee?

9. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Owh... Dat weet ik eigenlijk niet... Denk dat je het een beetje aan moet voelen!

10. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    Thalina, fijn dat het zo goed gaat met je mannetje! wat een smeltfoto!!
    Heb je geen nacontrole meer?? zou het dan even navragen wanneer je weer mag...

@Hanna, arme Roos....hangt ook wel vanalles in de lucht.... als je het niet vertrouwd gewoon de HA bellen, een keer spugen is niet erg, maar als ze echt anders dan anders is, kan je beter bellen

@Ricmar beterschap meis... hoop dat je snel opknapt!

kom zo terug, even snel een van school halen....

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    bij mij gaven ze aan 6 tot 12 weken niet tillen niet sporten dus geen buikspieroefening, wel lichte bekkenbodem oefeningen na 6 weken.
    ik hou het dus bij wandelen voorlopig..

12. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Klopt, de richtlijn is aangepast!

13. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    oooo mijn beste vriendin belde ze ging nu n der tante die was opgegeven heeft kanker en nu zal het heel snel gaan krijgt geen meedicatie meer eet al 3 weken niet e drinken houd ze nu ook niet meer binnen. Vind zo erg voor haar ken dr tante ook heel goed zelf 8jaar mee gewerkt. Katemans die tante die jou colega ook is in de snack/aqua.

14. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Thalina, heerlijk dat Bertus het zo goed doet! Heerlijke foto!

15. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    denk dat ik wel weet wie je bedoelt, was toch slokdarmkanker?? of heb ik dan de verkeerde... weet nog dat die voor trombose naar het ziekenhuis ging, krijg je dat als uitslag :(:( jeetje heb al effe niet meer aan haar gedacht... omdat ik met verlof zit krijg ik eigenlijk ook niet veel meer mee

16. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    pfff mega boze dame aan tafel zitten.... had een kwartier gekregen voor dr korsten, zijn dus niet op, weg gegooit en nu is ze pissed omdat ze dus de hele middag geen snoepje/koekje of iets krijgt.... tja na 3 weken vechten, ga ik toch maar terug naar de originele aanpak... dit heeft volgens mij niks meer te maken met de beeb, maar met de aandacht die ze steeds erdoor kreeg, morgen maar weer kijken hoe ze dan dr boterham eet....

17. mamavanchayenne

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    ze heeft in der hele buik kanker liep al lang met buikpijn maar werd iedere keer weg gestuurd toen moest ze idd naa zh voor iets ander weet niet percies hoe en wat was in mei ofzo dacht ik is de tante van Joyce.

18. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    heb effe pm gestuurd, krijgen anders 'hints' hier ;)

@ricmar, hou het hier voorlopig ook op lopen, rond 1/1 is Charlie 6 weken en zijn alle goede voornemers in de sportschool te vinden :) mij te druk en met wandelen kan ik naast mezelf er 2 meer van energie ontdoen ;):D

19. mamavanchayenne

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    katemans heb je teryg gepb't

20. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    moet het alleen wel even ander weer gaan worden, dit nodigd niet uit tot wandelen

Deel Deze Pagina