ooo ik moet ook langzaam aan weer aan de wandel we hebben 7 jan. dropping dus moet dan weer wat fit zijn haha maar heb nog wel wat last van rug/bekken maar ja bewegen is goed ervoor he.
@Hanna: Physiomer is een baby neusspray. Vrienden van ons gebruiken het en het schijnt goed te helpen tegen de neusverkoudheid. @Thal: hahah heel herkenbaar... @Mvc: ohh wat erg zeg!!! Sterkte!! Oefeningen: hier in het zwangerschapsboekje dat ik heb meegekregen met zwangerschapsgym staat dat je na 3 dagen na de bevalling al lichte buikspieroefeningen mag doen. Nou moet er nog niet aan denken en waar haal ik de tijd vandaan hiihih...
voor de keizersnee?? Jawel maar dan moet ik weer helemaal naar zwolle, en daar heb ik niet zoveel zin in eigenlijk. Ik ga denk ik weer beginnen met dansen, Had eigenlijk afscheid genomen van m'n team.. maar kan het niet laten denk ik. Hier was ik 9 weken zwanger... Ik ben degene die de fout ingaat.. en mijn naam hoor je duidelijk 24042011099 - YouTube
Hoe is het met de mensen die bekkenklachten hadden? Bij mij ging het heel goed. Ik heb 2 weken geleden 1x hardgelopen (heel rustig van een schema les 1), voelde me toen heel goed. Maar een paar dagen later voelde ik weer een beetje, dus durfde niet weer te gaan hardlopen. En deze week voel ik mn bekken weer wat meer. Ik heb net even gewinkeld (met auto naar overdekt winkelcentrum) en nu voel ik het weer. Niet zo erg als tijdens de zwangerschap, maar wel vervelend. Ik ben zo bang dat het weer erger wordt. Dus maar goed op mn houding letten en zo. Ik geef BV,. dus hoorde dat het dan ook langer kan duren? (ivm hormonen of zo).
juf, het is belangrijk om je spieren weer op sterkte te brengen, bekkenbodem, lage rug en buikspieren. want nu zijn die nog slap en dan moeten je banden alles dragen, dat is waar je waarschijnlijk last van hebt nu je meer doet.
Gewoon, hoi hoe gaat het? Kindje kijken en je staat weer buiten. Ze kijken niet naar je wond en doen ook geen echo. Tis meer een formaliteit, en je kindje showen!
je mag wel traplopen maar er is niks slechter voor je bekken dan traplopen, of je moet elke keer je andere voet weer naast de andere zetten, voor je een trede hoger gaat..