@Thalina: Fijn om te horen dat het zo goed met Bertus gaat. Mooie foto's ook weer gezien. Hier was het vannacht 22.00 / 02.00 / 06.00 dus netjes!
ik heb de kleine meid ook al lekker in bed liggen...12:00 flesje en dan lekker slapen pff ben kapot.. morgen ff boodschappen doen...me ma komt dus ff groot inslaan met de auto... en morgen komt de kapper das ook wel lekker ff weer wat met dat verschrikkelijke haar doen...en heb ik wat te kletsen haha... overdag wil het wel savonds is alleenzo verschrikkelijk..tis dan zo stil in huis..pff dan kruipen de uren voorbij en om te zeggen dat ik om 8 a 9uur al ga slapen is ook zo overdreven
Hoi mama's! Ik heb jullie weer gevonden! Hoe gaat het met iedereen???? Alle laatste mama's nog gefeliciteerd met jullie wondertjes. Hier gaat het goed. De nachten zijn nog wel wat vermoeiend en ook al het bezoek uit nederland wat iedere dag hier is, is best vermoeiend, maar ja, ook heel fijn al die hulp zolang ik de oudstw nog niet mag tillen. Hoe zien de borstvoeding schema's eruit bij jullie? T.ijn is nu drie weken en deinkt nog 7 a 8 keer....vind dat best intwnsief, zeker omdat hij 's nachts veel krampjes heeft en ik er dan wel anderhalf uur zoet mee ben.....
Mvt wat lees ik nou??? Knuffel hoor, bah wat naar dat het nu niet goed gaat....ik hoop dat jullie eruit komen samen!!!!
regeldagen zijn de dagen dat de kleintjes een sprongetje in hun ontwikkeling maken en dus uit hun hum kunnen zijn... met bv id het zo dat de samenstelling zich aanpast en ze daar ook last van kunnen hebben. Clusteren is dat de kindjes vaker komen voor de bv, dat je ze soms wel elk half uur kan aanleggen ipv iedere 3/4 uur.
thanks ik heb er een goed gevoel over...en hou positieve hoop...hoe moeilijk soms ook..maar ik ga er voor
zo laatste fles is er in ik ga slapen morgen weer druk dagje slaap lekker iedereen!! hopelijk iedereen een goeie nacht!
*doet klein vreugdedansje* 22.45 laatste fles gehad, zit nu de volgende te geven....!!! Reageer morgen wat uitgebreider meiden!! ( heb echt in een deuk gelegen om het poep verhaal + foto....
van de regeldagen kan je kleintje ook last van hebben..... ach ja met mn 30 jaar heb ik ook nog wel mn regeldagen vooral als ik mn PMS periode heb
Hier trouwens weer een super nacht achter de rug, nu weer in gevecht met dochterlief, hoop dat dat nog een keer goed gaat komen... zo meteen een ochtend dat allebei de boeven naar school zijn een lekker ochtendje met ons meiske... jammer genoeg moet er nog genoeg gedaan worden in huis, ben nu een beetje in tweestrijd, lekker kroelen is leuker dan poetsen... hahaha denk dat het maar een gulle tussenweg gaat worden, met iets meer kroelen en poetsen wanneer ze slaapt.... ga er een dr bord weg halen.... half uur is voorbij
jep... nu krijgen we ruim 200 euro kgb en vanaf januari nog maar 18 euro... en de kot wordt dus ook minder, maar komt ook omdat L.ieze straks naar de opvang gaat dat we natuurlijk wat meer moeten betalen... pfff waar blijft de tijd dat ik voor X.ander en E.va 50 GULDEN per maand betaalde voor 4 dagen opvang
zou je niet zeggen... mijn kids hebben al 2 weken af en aan een invaller ivm griep mijn neefje had een vrije middag omdat er geen invaller gevonden kon worden (van de O2G2 scholen)
Catwoman, zie je haar wel elke dag? Napoleon, kun je misschien tijdelijk in de horeca, of in eens callcentre werken ofzo? Of begeleiding van kinderen/jongeren in een gezinsvervangend tehuis? (neem aan dat je een pabodiploma hebt?) Dan doe je toch wat buiten huis, en heb je geen opvang nodig.
hier veel wakker vannacht om 23 uur J. bv om 13 uur c. die huilde om 2 uur c. die huilde om 3 uur j. bv en om 4 uur c. die huilde pffff dus ben moe oja c. om 7 weer wakker.
ja het is idd wel raar maar gelukkig zie ik haar vrij regelmatig...voor nu heb ik de afspraak 3 vaste dagen in de week en als er dan een keer iets bijkomt zoals een bezoek aan consultatiebureau dan ga ik mee. er moeten nog afspraken gemaakt worden over het bezoeken met flexus...ik hoop dat dat wel snel gebeurt want wil ook wel weten waar ik aan toe ben mijn huisje is al bijna klaar...ik ben er vandaag ook omdat er nog wat dingen gemaakt moeten worden en ik ben ondertussen de kasten aan het inruimen. het weekend ga ik er voor het eerst slapen.
Hoe vind je zus het eigenlijk? Zou ze als het nodig is noa voor langer willen verzorgen? En is ze niet bang dat ze het heel moeilijk vind om haar weer terug te geven?
hier weer een rotnacht.2330-0145-0430-0730 hij is ineens klaarwakker na de bv midden inde nacht en cht de bv wilhijniet eens....ook wil hij niet in zijn eigen bed ineens. huilt alles bijelkaar als ik hem overleg...gaat 5/10 min goed inverwarmd bed maar wordt gewoon wakker. net rond 1045 in gelegd slapend en nu dus weer wakker....huilend..even aankijken 15 min, echt max, anders maar weer op mij ben echt moe,oudste is ook thuis, ook niet lekker,, misschien x ook wel niet tot later