Ik had juist gehoord dat zebij O2G2 geen invallers meer aannemen. Nou ik zit gelukkig al in die invalpool (en nog 3 andere). Ben vorige week al bij een school langsgeweest om weer even mijn gezicht te laten zien (was een van mijn stagescholen en heb er veel ingevallen vorig schooljaar en ik woon er heeeel dicht bij, ik kan er in een paar minuten zijn als ze bellen). Ga binnenkort ook nog even bij een andere school langs waar ik veel ben geweest. Baby laten zien en aangeven wanneer ik weer beschikbaar ben.
@napoleon, jeetje dat scheelt wel een hoop geld, hoop dat je snel een nieuwe baan vindt! @almika, zware nacht! kan me voorstellen dat je moe bent. ik heb eergisteren zo'n puckababy geprobeerd, maar daar wilde ze dus echt niet in, ze begon direct te krijsen!
nou, weet niet wat Lieze heeft vandaag maar ze zit alleen maar de miepen... ze komt ook niet goed in slaap... nou ja, we moeten zo weg naar de osteopaat...
Hallo meiden leuk om na lief en leed te hebben gedeeld hier samen verder te gaan. Kan jullie alleen niet bijhouden helaas ik probeer bij te lezen en te reageren ... Tot later!
ik heb de bakerzak van woombie besteld ben benieuwd nu nog in een hydrofileluier maar word hij te sterk voor dus hoop dat hij sel binnen is.
isa is ook niet helemaal in haar hum.. moeilijk in slaap te krijgen op het moment... zo lekker de kapper hier heerlijk... ff proberen me zelf weer vrouw te maken... voel me goed vandaag...heb alleen al 2 dagen last van ongikrampen pff echt niet fijn.. wanneer mag je trouwens weer met tampons beginnen?? na je eerste ongi of na een aantal weken??
Weer een hoop gekletst meiden. Gister de hele dag hier niet geweest en meteen 20 pagina´s bij moeten lezen! Het is hier druk, druk en druk. Ik kan bijwijze van spreken, nog niet eens mijn billen afvegen na het poepen of er is er alweer een die om mama huilt, schreeuwt, gilt of krijst. Hoe doen jullie dat met 3 kinderen?! Echt, ik vind het knap. Verder gaat het hier gelukkig erg goed in de nacht. Fem heeft echt al een ritme te pakken. 23.30-7.00-11.00-15.30-20.00. Ze is heel tevreden en lief. Vandaag huisbezoek gehad van de wijkverpleegkundige. Alles was goed en 21 december mogen we voor het eerst naar het CB met onze meid. Ik ga ook even mijn ogen sluiten en kom vanavond wel weer spieken. Fijne middag!
mijn zus vind het wel leuk hoor, al kost het soms wel haar nachtrust en van mijn zwager ook maar ja dat is iets wat je vantevoren weet hihi voor nu is het zo dat Noa voor een jaar daar is maar of dat ook elke dag is weet ik nog niet. het uiteindelijke doel is dat ze in dat jaar naar mij terugkomt dus straks zal ik hopelijk ook de zorg voor Noa op me gaan nemen. daar worden nog afspraken over gemaakt hoe of wat ik ga er zelf wel alles aan doen haar zo snel mogelijk bij me te hebben
denk dat het hier makkelijker is omdat de twee andere wat ouder zijn... kan je net wat beter uitleggen dat je even bezig bent (alhoewel Fayah daar het nog wel es niet mee eens kan zijn ) Julian zit al op de basisschool, dus heb ik onder schooltijden daar ook geen omkijken naar, maar heb t geluk dat hij echt een spaanse instelling heeft... vind alles prima en doet alles op zn gemak.... hoop dat zn jongste zusje ook zo'n instelling heeft, want dat NU van Fayah is ook soms vermoeiend....
Volgens mij is iedereen druk, weinig om bij te lezen! Net weer een sproeiluier dus alles vies dus de kleine man lekker in bad gedaan . Vannacht kwam hij weer om 22.00 / 02.00 / 06.00 dus als dat zo blijft ben ik blij. Wil alleen het liefst na de voeding van 6 uur weer naar bed, maar dan gaat de wekker van manlief bijna al en zijn we weer wakker. Volgens mij hebben alle kinderen regeldagen. Die 'sprongetjes' maken ze allemaal. Met bv valt het mischien iets meer op omdat ze dan idd vaak wat vaker willen drinken dan normaal.
@ aowyn: beterschap hopelijk is het snel over de blaasontsteking @ catwoman: jij ook beterschap @ meriam: leuke foto lol
haha ik herken het gevoel.... ik heb me er bij neer gelegd dat ik niet alles voor 100%kan doen. dus soms moet er gewoon maar even iemand wachten. en dan huilen ze maar even... zolang ik dat voor mezelf kan 'goedpraten' is dat oke. ik ben geen superwoman, die op 10 plaatsen tegelijk kan zijn... en ook ik kom er soms om 3uur s middags achter dat ik nog steeds mijn pyjama aanheb (vandaag ens niet voor de verandering!), of dat ik al de hele dag niks gedronken heb of naar de wc ben geweest... maar ik moet zeggen... nu, na een week of 5, komt ook daar al ietsiepietsie meer balans in...
Ach dat poepen is wel sneu zeg... Ik denk niet dat t aan de nutriton ligt, want R krijgt comfort voeding van Friso (dat is melk waar de nutriton als t ware al van tevoren aan is toegevoegd) en die heeft hele zachte poep... Ik denk dat als je dat er af gaat halen dat ze dan weer meer gaat spugen dus dat zou ik niet doen.. Misschien kan je de vraag hier op t forum aan de voedingsdeskundige stellen?? ZOu ik gewoon even doen... Wat het slapen betreft, R heeft de eerste weken ook wel last gehad van t alleen liggen in t wiegje... Dat is nu echt helemaal over! We hebben nu wel eens de situatie dat ze bij mijn man ligt op zn borst, en dat ik zeg: leg haar nou over! Ja maar dit vind ik zo lekker... Dus dat is echt fijn, dat het geen noodzaak meer is maar gewoon een lekker knuffelmoment!! Komt vast ook bij L.! Wat misschien nog een tip is: wij heb van Chicco 'welterusten maantje' in de wieg hangen... Dat is echt een uitvinding voor Roos! Het is een heel zacht licht dat vervormt, en een heel zachte melodie van Bach geloof ik, ik val er zelf ook heerlijk in slaap van!! Misschien kan je er wat mee! Succes!
hello even hier snel hoor heb niet echt puf...oogleden zitten luciferhoutjes onder we gaan de spruw aanvallen met citroensap en drankje ha Napoleon nee nog geen inbakerdoek, ga wel doen vanavond met hydroluier en dan 1kopen als werkt... aangezien X dus onrustig is ook tijdens bv denk ik dat hij last heeft van die spruw, ook ietwat snotneusje dusz combi....zorgt ervoor dat x niet in hum is.....hoop ik. hubbie denkt alweer gelijk dat we huilbaby hebben @napoleon zal wel in t weer zitten...miepen bij de beebjes
zow...... ik dacht wij al veel minder kov toeslag terug kregen maar dit is ookergveel.zeg heb 1 dag nso opgezegd, ikga dandie dagtot 1430n werken, en x gaat helemaal niet naar opvang hebben mijn ma kunnen regelen. voorwaarden. moet daar 1xpermaand schoonmaken en vergoeding bus scheelt 100 euro per maand maar regering is echt gek..eerst van alles stimuleren......vervolgens alles weer afschaffen..laten ze bezuinigen op iets anders
Zo ben ik blij om te lezen dat ik niet de enige ben die het ontzettend druk vind en soms niet eens de tijd kan vinden om te drinken etc. Ik vind het echt reuze knap dat sommige hier dagelijks actief kunnen reageren :S. Tips welkom
Het is gewoon belachelijk hoe duur kinderopvang is geworden niet normaal gewoon!! Ze bezuinigen op dingen die essentieel van belang zijn voor de toekomst en waar ze af moeten blijven vind ik..
Fijn om te horen dat dit herkenbaar is. Ik heb geen moment rust, amper tijd om te eten, drinken of mezelf om te kleden. Maar ben ervan overtuigd dat we de rust over een tijdje wel weer vinden. Het huishouden schiet er nu ook even bij in, maar heb net heerlijk kunnen bijslapen, dus ga dadelijk aan de slag. Dat geluk heb ik wel, dat zowel Tijn als Fem goed slapen. Mijn man en ik gaan morgen heerlijk met z´n tweeen uiteten. Even tijd voor ons zelf. We hebben immers ook nog een relatie met elkaar.