oke dan hoor ik het tzt wel hij is alleen gewassen (omdat ik alles van te voren heb gewassen) maar dus niet gebruikt...
Hopelijk knapt ze er van op. Hopelijk Juul ook en blijft een operatie hem bespaard. En een gezellige avond? en dan slapen??? oke ik geloof je
meis wat lijkt t me vreselijk zwaar dat je je kindje zelf neit bij je hebt,is er neit een mogelijkheid dat je zelf voor noa kan zorgen of wil je het zelf zo? En woot je zus wel in de buurt? is de kleine bv in weekend wel bij jou?
Heb je toevallig zo'n rolletje waar hij in kan liggen?? heb er anders hier een voor je liggen zijn gemaakt voor in bed zodat je kleintje op zn zij blijft liggen... gebruik m toch niet....
Ik heb er 1 met een korte kant en lange kant zodat hij niet door kan rollen op zijn buik en ook niet terug kan rollen. op zich werkt dat prima, is nog wel wat ruim, maar een slaapzak vult de boel wel op..
oke, mooi! hoop dat de koemelk vrije voeding beter werkt voor V @Stroopwafel, val Hanna bij, doe ook steeds meer prioriteiten verleggen.... schoon huis is fijn, maar knuffelen en kroelen met de kindjes is veel fijner, mama tijd ook, en dat stofzuigwerk kan ook wel een dagje later gedaan worden.... gaat hier pas een prioriteit krijgen als madammeke gaat kruipen, vooral bij weer als dit en de oudste twee 'vergeten' hun voeten te vegen.... heb me nu voorgenomen om om de dag met een stofzuiger en dweil rond te hobbelen @Hanna, leuke onemanshow Ben benieuwd hoe het Volleyballen Napoleon is bevallen... krijg trouwens helemaal zin van jullie om iets samen met hubbie te gaan doen... es kijken of we op korte termijn iets kunnen plannen
Wow, ben je daar nu al aan toe? Ik ben echt zon enorme muts dat ik nog maar 1x 400 meter bij haar vandaan geweest ben. En 1x heeft ze bij mijn man in de auto gezeten terwijl ik de supermarkt in rende. Is een beetje compensatiegedrag voor het feit dat ik haar in het ziekenhuis niet bij me kon hebben. Alhoewel, met mijn jochie was ik ook een soort zwaan-kleef-aan
miepske ik ben zelf ook nog maar 1 keer even een uurtje weg geweest voor boodschapjes hoor en toen snel! weer naar huis haha
Wij gaan wel wekelijks thuis uit eten trouwens, elke vrijdag tijdens de voice maken we wat lekkers (nouja, maak het vooraf en eet het tijdens de uitzending op) en pakken we een (alcoholvrij) witbiertje en gaan lekker op bed eten
Ik ben twee keer uit eten geweest met m'n beste vriendin, ben savonds al een keer alleen naar een verjaardag geweest én heb ongeveer twee uurtjes gestad... Ok, ze is dan wel erg veel in mijn gedachten, maar ik heb dat soort dingen echt heel erg nodig.. Ik was bij J ook al wel zo.... Maargoed, een heel nachtje bij me vandaan moet ik ook nog maar even zien hoe t gaat.... !!! Oh en Ricmar, ja écht gewoon lekker bijslapen!!! Nou, misschien even snel dan.... Maar dan gauw tukken!!! Hahaha...!
Ahh zo zielig voor haar hanna en voor juul ook ... Hopelijk helpen de neusspray en druppels Haha aan huishouden kom ik ook niet toe hoor. Ik ben eigenlijk heel de dag met haar. Voeden, knuffelen, bewonderen etc... Gelukkig helpt manlief ook n beetje met stofzuigen etc...
Huishouden, wat is dat ook al weer? Vind het al heel wat als ik boodschappen haal, eten kook en de was een beetje doe
*Breekt even in* Hallo iedereen, Eerst en vooral allemaal een dikke proficiat met de geboorte van jullie kleintjes. Ik hoop dat alles goed gaat met jullie en met hen! Ik heb al een paar mensen gecontacteerd via privé-bericht. Maar nu kom ik hier ook nog effe iets plaatsen. Ik verzamel geboortekaartjes omdat ik persoonlijk vind dat ieder geboortekaartje een uniek verhaal met zich mee brengt en zoveel vreugde inhoud. Moesten jullie mij een geboortekaartje van jullie kindje(s) willen bezorgen mag je mij altijd een privé-berichtje sturen. Dan stuur ik je mij adres door. Ook andere geboortekaartjes die jullie niet meer bijhouden zijn steeds welkom. Alvast heel erg bedankt! Groetjes, S. *Breekt weer uit*
Lol boodschappen haalt manlief en als t redelijk weer is ik de kleine... En soms kom ik gewoon niet toe aan eten koken echt erg dan wordt t afhaalmaaltijd ed of manlief lief aankijken... En dat te bedenken dat ik er 1 heb en sommige hier al 1 of meer hebben lopen... Petje af hoor meiden voor jullie
oooo hier vandaag ook een die niet in zijn hum is dus wou alleen maar bij mama en vaak aan de borst dus fingers crost voor vannacht maar goed we zullen zien hoop morgen weer tijd te vinden om mee te kletsen! ojeee er huilt er weer een in bed voeding was 2 uur terug dus vrees voor de nacht!
zo ik heb de kerstboom staan en gezellig() huishouden is hier oook altijd moeilijk.. mijn zoon wil nog wel eens in de maxicosi zitten dus ik doe eigenlijk elke ochtend zoonlief met een broodje in de maxicosi voor de tv en vlieg dan met de stofzuiger er door en de dweil er achteraan en als alles droog is mag hij er weer uit werkt goed moet ik zegen wat klinkt dat heerlijk "hubbietijd" moet zeggen dat ik er snachts van droom...en dagdroom... maar momenteel is het niet mogelijk dat is wel moeilijk...maar goed geef het de tijd en dan komt dat ook wel weer.. hij praat gelukkig wel een beetje..alst over koetjes en kalfjes gaat.. ik ga niet meer "proberen" te praten hij moet nu zelf maar komen.. het kost mij zoveel energie en die hebben mijn kindjes nu heel hard nodig..zal zwaar zijn maar moet gewoon als je resultaat wilt boeken hij denkt nog na over de therapie dus dat is ook goed punt...
Gelukkig is het maar echt een kleine ingreep. Meike liep smiddags alweer rond te huppelen, die kreeg er ook nog buisjes bij. En ze heeft er echt enorm veel baat bij gehad, ze had in een half jaar wel 11x oorontsteking gehad en daarna nooit weer, ook nauwelijks verkouden en ook het kwijlen was over. Dus hou maar voor ogen Zelf was ik heel vaak ziek en van die donkere groene snottebellen, amandelen eruit en nooit weer ziek geweest tot ik op mn 20e pfeiffer kreeg (en toen was ik ook meteen doodziek )
Zo volleybal ging goed, denk wel dat ik echt enorm spierpijn ga krijgen ... merk wel dat er nog teveel kilo's aanzitten en dat mijn beenspieren zo slap als wat zijn, mijn sprongkracht is echt weg ... komt wel weer terug. Ach ik hoef het ook niet meer op hoog niveau te doen natuurlijk dus het is ook echt voor de lol. Ga denk ik nog wel weer last van mn bekken krijgen en bekkenbodem zal wel zwaar aanvoelen, maar ja, das altijd zo in het begin. Vandaag nog weer met Lieze naar de osteopaat geweest. Ze begint echt een voorkeur te onwikkelen voor naar links kijken, hoofdje begint daar ook al af te platten.Was ook niet zo gek want het zat daar best vast. We mogen haar alleen niet haar hoofdje omdraaien, dan het heel lichaam en dan moet ze zelf haar hoofd meedraaien en dan weer goed leggen. Alleen ingebakerd mogen ze niet in de zijslaper... dus ff een handdoekrolletje wil ook wel helpen. oh en madam wil ineens niet meer op haa buik liggen, roar wicht
Hey meiden, sorry ff niet geweest. D is in de 2e week onrustig geworden en sinds een paar dagen (dus ander half week lang onrustig en veel claimen) zijn we achtergekomen per toeval dat hij net als zijn zus een zijslaper is, dus de rust weer teruggekeerd. Maar nu heb ik sinds gisteren zowel blaasonsteking als borstonsteking en voel me daarbij erg grieperig. Sinds vanmiddag voel ik een beetje beter. Ook heb ik blijkbaar een anaal fiscuur dus daar ook zlaf voor en andere ontlasting meds. D is vandaag weer onrustig geweest maar ik vermoed door de borstonsteking. Ik ga kijken of ik vanaf gisterne terug kan lezen, mis ik iets aub mij updaten