November 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Aowyn, 4 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ahh idd mooie moppie!

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    sorry sjees, las ff over je berichtje heen. Hopelijk ga je je snel weer bter voelen. In ieder geval superfijn dat je weer thuis bent!

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    De baby lijst kan staan. Staat vooraan topic. Wat ik wel leuk vond om te doen is een groei lijst maken. Dus hun eerste naam met eerste gewicht en lengte en dan erachter hun nieuwe gewicht en lengte. Die wordt met elke CB afspraak aangepast.

lijkt het jullie wel iets wil je dan mij een pb sturen met hun eerste gegevens en eve. de nieuwe?

4. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    #44 almika, 4 dec 2011
    Laatst bewerkt: 4 dec 2011
    ik heb dat ookmet X al 2 dagen maar heeft krampen...en ik krijg hem haast niet getroost:(

2 dec was X precies 2weken en helaas op 4125 gr net geboortegewicht niet gehaald.maar ze waren tevreden op cb want was veel afgevallen 1e 3 dgn en dan toch per week 120 gr aangekomen

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    sjees fijn dat je weer thuis bent...
    napoleon dank voor je antwoord..

groeilijst lijkt me leuk

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    tetta wat een moppie

7. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @sjees...toch nog resten getver....had zo snel opgelost kunnen zijn.gelukkig is dat nu en nu maar aansterken lekker veel met je meisje slapen vitamientjes en dan kun jij hier heel snel weer mee kletsen hoor:D

@tetta...wat een mooi meisje!!!

@aowyn..erg hé emodoos:p en idd vaak ook alleen maar mama hier...best frustrerend zo nu en dan. en ondanksdat ik weet dat X krampen heeft ben ik het even zat na heel lang huilen . als papa er is krijgt hij hem maar helaas werkt dus niet altijd:)

hier gaat sinterklaasdit jaar voorbij, oudste gelooft niet meer....maar misschien morgen voor de leukigheid gourmetten of zo

geloof dat mijn laatste kraamvsite niet meer komt......dus wordt bankhangen vanaaf

8. miepske

miepske Actief lid

2 sep 2010
    396
    0
    0
    Tja, je kan natuurlijk gelijk gaan doorklussen hihihi

Sjees, wat fijn dat je weer thuis bent, en doen voorlopig even lekker rustig aan!

Ahhh, juna is een poppetje zeg!

Wij hebben heerlijk zondag gevierd en de halve dag met ons viertjes in bed gelegen.

9. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    @Sjees, denk aan jezelf, goed uitrusten, je hebt de laatste week genoeg voor de kiezen gehad!

@Tetta, wat een dotje! was net als snel naar FB gegaan om te spieken, zag dat Napoleon al voor was geweest met het showen van je meisje!

zo meteen 2 stuiterballen op bed mikken en ons kleinste aanwinst in bad doen (denk dat het daar morgen en dinsdag niet van gaat komen...)

10. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    tja en dat is het em nu net...zit er niet meer in:(:)is al een wonder dat we een 2e beebje hebben...niks medisch maar geestelijk bij hubbie

11. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    zet ik hier net nog dat ik X niet getroost krijg en altijd aan mij wil hangen tot ie slaapt.ik leg hem op bed om 1800 met speentje...en hij is in slaap gevallen......hoera!!!!

12. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Ik vind het ook best veel, maar.volgens.de.kraamhulp.en vk is dit oke. En hij drinkt de.fles.gewoon leeg.
    Helaas blijft hij veel huilen tussen zijn fles en het slapen. Dacht eerst dat het krampjes.waren maar twijfel daar nu aan.

13. miepske

miepske Actief lid

2 sep 2010
    396
    0
    0
    Misschien gaat het straks alsnog kriebelen als.xaavi baby af is? En anders hersenspoelen hahaha

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Als ze niet boven de liter uitkomen mogen ze dat hebben.
    E.va was ondervoed en kreeg met 3w dus al 250cc met pap, kwam dus wel boven de liter uit... maar dat kon toen niet anders. Daar had ze wel veel kramp van.

15. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    hahaha en dit moet je ook niet te hard roepen!

16. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Napoleon, bedankt voor je reactie. Stelt me weer gerust.

Sjees wat fijn dat je weer thuis bent. Doe lekker rustig aan!

Het wordt weer heel de avond met lars op schoot zitten denk ik want hij blijft weer huilen. Was vanmiddag ook al zo. Arm ontroostbaar, mannetje.

17. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    dat hersenspoelen heeft bij de2e ook zo'n 4jaar geduurd en heb helaas leeftijd niet meer mee...maar moet zeggen dat ik al 3x keer hem heb horen zeggen op naar de 3e:$:(:cool:en dat nog wel tegen de visite

18. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    zow..met 3wkn al pap....nou ja je bent natuurlijk zeer ervaren:p

19. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    en slaapt nog steeds:(normaal is wakkere uurtje(duurt wel 2 overigens:p)

20. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    regeldagje, krampen,koud, gewoon zeuren...tja...weet er alles van. misschien in bad doen worden ze lekker loom....

is bijx ook bedoeling maar voorlopig slaapt hij

Deel Deze Pagina