November 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Aowyn, 4 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    hallo

hier een veel betere nacht als 2 nachten ervoor...en ik lees hierboven dat meer beebjes er last van hebben...ik denk echt dat regeldaagjes waren..bij ons mannetje ook nog de combi met spruw:(
    vandaag heel zoet en lief, slaapt in eigen bedje , zonder problemn overleggen maar nu vannacht nog:p

vandaag cb geweest om te wegen..joepie! 215gr erbij...waar hij eerst 2 wkn voor nodig had doet hij nu in1 wk

we hebbende kersttroep klaar staan,ben nog helemaal niet mee bezig zit nog in kraamtijd;):)alle kraamkado's opgeruimd maar slingers blijven hangen

wie o wie weet dit?
    @slaapzakken...gebruiken jullie die al?en wat is advies vanaf hoeveel wkn te gebruiken?

@afkolven....het maakt toch niks uit wanneer je kolft? en hoe lang heeft de productie nodig om weer een hele voeding klaar te hebben?

probeer ff terug te lezen.....als x geen roet in eten gooit

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Vanaaf moest D ook weer op mijn borst liggen eer hij in slaap wou vallen voor zijn wieg

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ohnee spruw, knuffs Almika!

4. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    zow:$:$is best veel bijlezen.....

5. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Ricmar: Dat is schrikken! Is hij nog niet sterk genoeg dan om die voeding weer door te slikken?

@Napoleon: Das een mooi kerstcadeau.

@Almika: Ik gebruik sinds een week een slaapzakje en gaat erg goed. Ze hebben al slaapzakken vanaf maat 52 dus ik neem aan dat ze er dan ook in mogen slapen. Hier eigenlijk begonnen zodat hij nog wat langer in de wieg kan blijven slapen. Zonder slaapzak trapt hij zich namelijk omhoog en ligt hij met zijn hoofd tegen het hoofdeinde aan.

@Aowyn: Gelukkig gaat het nu weer goed met de borst- en blaasontsteking.

Rest wel gelezen in etappes, maar niet echt blijven hangen... sorry!

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    had ik ook, moest van blz 16 naar 55 :D maar heb dat niet gedaan was zelf ook ziek dus anderhalf dag gedaan

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ze ligt ingebakerd dus nog geen slaapzakje nodig. Maar als ze uit de bakerzak gaat wel in een slaapzak idd. Daar mogen ze meteen al in, je moet alleen ff opletten dat de halsopening smal is, zodat ze er niet met hun hoofdje inkunnen.

hihi over slaapzakjes gesproken... ik lag al vroeg door heel mn bedje heen, dus ook zonder dekentje, dus mijn ouders mij in een slaapzakje gehezen maar nog lag ik steeds ondersteboven in bedje dus toen ik een maand of 2/3 was, waren mn ouders het een beetje zat dus hadden ze me vast gemaakt aan het matrasje, komen ze de volgende ochten mij uit bed halen... ze keken in het ledikantje: geen napoleon! Had ik mij met matras en al omgedraaid en lag ik dus heerlijk te slapen met het matrasje op mn rug en op de bodem :D

8. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    @ almika: knuff... Hier ook spruw gehad. Geef je bv? Zeer pijnlijk vond ik het echt hele pijnlijke kloven gehad...
    @ slaapzakje: hier een van little company gekocht kun je gebruiken totdat ze ongeveer 1 jaar zijn. Echt ideaal ding alleen haar hoofdje is net iets te klein ervoor merk dat ze er nog in wegzakt...

@melkaanslag tong: hebben jullie kleintjes dat ook zo n witte tong na t drinken en t blijft:(. Ik neem aan dat na t drinken tong even wit is van de melk maar daarna moet t toch weggaan? Ben nu bezig ook met n beetje water te geven na de voeding. Of is de spruw nog steeds niet weg???

9. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    @ almika: en zo en zo zielig voor de kleine vind ik:(

Hier combi slingers/ kaarten en kerst hihi

10. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    @ napoleon: hahaha

11. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    ooooo ben helemaal moe j. wil ook sinds gister alleen maar bijmij en om de 2 uur drinken behalve vanmiddag iets meer er tussen denk door de verkoudheid. hij spuugt ook meer als anders wel mar mondjes. veel wakker en jammeren kan het niet echt huilen noemen.

12. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    hier heeft ons meisje al slaapzakjes aan, heb er een van 60cm en een van 70cm.

@Almika hoe is het met de spruw van X?? al minder aan het worden??

@Napoleon, zo is de middelste ook, valt nu ook nog wel es uit bed erdoor. nu stoppen we het dekbed tussen het matras... blijft ze ook meteen onder de dekens liggen :D

13. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    ff ego berichtje sorry

man was hier net.. hij begon met praten...zoals het er nu uit ziet is het een aflopende zaak..en probeert me een beetje te chanteren met de kids..als ik die maar mee geef heb ik tijd voor me zelf..bla bla...

hij geeft aan dat hij de problemen niet wil over winnen hij wil doen wat hij zelf wilt en wanneer..volgens hem is hij al bezig met een ander(hij is erg slecht in liegen;))hij wil niet thuis komen en vind het prima zo...

hij probeert bij de advocaat mooi weer te spelen dat hij er zo gunstig mogelijk uit komt...en wil via de kids urgentie krijgen voor een woning...hij wil met iemand gaan samen wonen zodat hij de kids het weekend kan krijgen en begint beetje vuil spelletje te spelen...
    nou wil die morgen mijn zoon mee hebben...maar dat doe ik niet want dan brengt hij hem niet optijd terug..of hij belt dan van ja hij blijft slpen..die gok waag ik niet...
    hij maakt gewoon alles kapot...en waarom??

ik denk dat ik maandag ff contact opneem met andere advocaat want hij probeert overal onderuit te komen en dat werkt niet..

mij met 2 kids droppen en dan zelf mooi weer spelen dacht het niet... hij moet ook verantwoordig nemen en dat doet hij dus niet...
    deze hele week is de eerste x dat hij de kids ziet of er over belde...
    en ik vind het niet goed dat hij de kids daar mee naar oe wil nemen uit hun vertrouwde omgeving...kids zijn alleen mij gewend dan ist met huilen zeker ow breng maar terug naar mama hij denkt helemaal niet na:S:S:S

sorry voor me ego bericht moest het ff kwijt

14. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    dat had ik al geprobeert napoleon maar werkte niet... heb ff opnieuw geinstaleerd(heb los toetsenbord bij laptop)

15. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @ricmar...kma hoe komen ze daar nu ineens achter? hoop zo voorje dat is en dat verklaring is van blijven spugen.
    ahhhh wat schattig die foto......ooohhhmeiddat klintsuper..zoudithet zijn dan

@napoleon...en hoe doe jij dat tijdens bv op zp:(;) als je kma hebt iser dan verband met glutenallergie? nu al weer volleyballen...gister was ik bij fysio heb nog steeds klachten met lopen van rug en bekken..waarop hij zegt nog steeds...dat mag ook wel want je hebt 3mnd nodig om te herstllen.....:):)dus jij mag last hebben hoor!!!kijk uit
    . Bekkenklachten werden toen ook minder. Zou ik dan eindelijk na 12 jaar BI er nu zomaar af zijn...wie weet wonderen zijn er nog...hoophet voor je

@mhmw...oke dat maakt weer goed wel gewoon 6xfv, vond al weinig voor 2wkn

@beetletje...knuf. ipv van pink speentje? is erg vermoeiend zo. hoop dat je tips krijgt die aanslaan

@hanna...vannacht ging beter. en lekker hoor saampjes weg! geniet ervan. ik heb nog niet de behoefte maar kan bij mij ineens omslaan. we gaan 27 jan welvoor t eerstmet z'n 4en naar lommerbergen weekend ook leuk
    kleine man grote amandelen....hoop dat aanslaat.toch moetenze er vaak uit met groot...is te vatbaar(sorry voor de ontmoedigign) en oogjes....ik vind zelf al vervelend als ze wazig en gezwollen zijn laat staan met die pus:)heeft x hier ook gehad zelf aan de slag gegaan met gekookt water en vsmoogdruppels.

haha:Dpriorit eiten stellen...tja ben er ook goed in de laatste tijd... @stroopwafel ook al zie ik

@stroopwafel...je komt er vanzelf meer in...wie weet scheelt voor ons dat we al kids hebben die geef je natuurlijk gezond eten;)niet elke dag afhaalmaaltijd...ook al iswelheel fijn...bedenk ik mij nu ineens:p

@mvc...hoe was de nacht je vergaan? niet zo goed duszzz....:( sterkte voor je bf

@mvt...wat fijnom te lezen dat jullei praten ook als over koetjes en kalfjes..begin is er mannen starten wat langzaam op;) en wow therapie wellicht...hoop dat jullie met kerst met z'n 4en rond die kerstboom zitten...
    ons lastig vallen:)...meid lucht je hart...we zijn er voorje in bad and good times:) zoals de rest dus ook al zei

@aowyn..beterschap meid..maar wat is anaal fiscuur :( en ik weet dat kh moeten zeggen rug ligging maar mijn kh is daar niet van zeker niet als je een spuger hebt dus kh adviseerde gelijk op zij. gelukkig maar dat je weet anders tob je zo...lees dat je abkuur aanlsaat..goed zo scheelt de helft aan klachten

@truuske...80gr is niet heel veel,andere weegschaal ??cb vragen. oke jevermeodt kma...kan er niet eerder onderzoek naar gedaan worden
    ja tuurlijk dat kan ook nog wel in lengte weing in gewicht

@sjees..hoe is het met je? en houden jullie het nu ook al in de gaten voor wederom kma....ikbegrijp dat bij a nog steeds kma is en niet overheen gegroeid?

@napoleon wat is dit:Ze zijn laatst weer geprovoceerd in het zh
    1000 terug,kijk dat is even lekker, zo voor de feestdagen ook nog.ah!!lieze bloedneusje...maar is dat normaal voorzo'n kleintje

@meriam...beebjes voelen heel goed de energie van mama..dus ben je onrustig dan donder op zeggen dat zij dat ook worden maar dit soort angstgevoelens en onzekerheid hebben we allemaal wel eens , laat ze niet overheersen.. ...heb je al samen in bad met badzitje geprobeerd of douchen? o oooo.. en nog meer tips gehad!!

@cass...idd vasline...moet jij zelf doen????ze hebben bijX 1xgedaan en teen verdween het heb nog wel paar dagen oud bloeden pus gehad maar nu is schoon en trekt de navel eindelijk beetje nar binnen.niet tevaak in bad want moet indrogen hé

nou bijgelzen tot aan mijn berciht van 2138 e ngewoon uur verder, je kan hier echt niet dagje weg;):p

16. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    ik probeer wel bij te houden als te doenis...anders snap ik echt niet waar het overgaat met sommige berichtjes:):(

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    stroopwafel, als de aanslag blijft moet je toch aan spruw denken, ook al heb je er zelf geen last van. probeer eens of het met citroensap en water minder wordt.

mvt, wat een L*L... eneh... je kleine meisje gaat natuurlijk helemaal niet mee...
    Maar ik wil je wel meegeven dat je kinderen natuurlijk wel echt recht op hun vader hebben. Dus ik zou ze niet bij hem weghouden.

een vriend van me heeft zijn dochtertje al anderhalf jaar niet gezien, ondanks dat de rechter heeft geoordeeld dat hij net zoveel recht op haar heeft...

18. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    wwwhuuuuhhaaaaaaa:D:D:D

19. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    mvt dikke knufff je moet maar denken groot verlies voor hem! en laat de kindjes maar lekkerbij je tot dat er goeie afspraken gemaakt zijn als hij zo gek doet!

20. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    met die aanslag begon het dus met X ik heb tot nu toe(hoopdat zo blijft)alleen nog wat gevoelige tepels...

@napoleon...hoe zie ik dat met zo'n opening?

@slaapzak. ik begreep dat verstandiger is in slaapzak vanaf 2mnd. oudste vond helemaal totaal niks slaapzak...dus weet niet meer hoe en wat?

Deel Deze Pagina