November 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Aowyn, 4 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    nou j. ligt nu op mij te slapen ga zo op bed liggen met hem en probeer hem na de laatste voeding wel op bed te doen.

2. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @mvt....ggrrrrrrrrr^&*()_:x:x:x..wat een l...u....l....nu word ik zelfs boos...beetje spelen met gevoelens en over de rug van je kids......heb van dichtbij meegemaakt word daarzo pissed van.niks meegeven eerst goede duidelijke afspraken...en idd wat napoleon zegt Maar ik wil je wel meegeven dat je kinderen natuurlijk wel echt recht op hun vader hebben. Dus ik zou ze niet bij hem weghouden.

een mega dikke knuffel

3. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @mvc..fingers crossed

hier slaapt x nog steeds vanaf 1945....hoop weld at hij zo komt voor ik naar bed ga..ander toch maar wakker maken....

inmiddels is hubbie ook al in slaap gevallen hier snurkend op de bank
    ik ga afsluiten trusten allemaal

4. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    tja...de aanslag is nog zelfde maar x welwat rustiger met drinken. bijsluietrzegt verbetering na 4dgn even w8 dus nog

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    @almika, op mijn telefoon of laptop ;) dus gewoon lekker met lieze op de bank, aankoppelen en klaar ;). De kids weten ook dat ze tijdens de bv even zelf moeten spelen dus dat scheelt. En verder 's avonds, dit is zegmaar een beetje dom lezen en reageren. Voor spelletjes doen ben ik nog te moe.

Ik weet dat ik nog last mag hebben ;) Ik heb jaren last gehad, eigenlijk bijna 12 jaar en helemaal over zal het waarschijnlijk niet gaan omdat mijn banden niet zo goed zijn. Daarom moet ik ook echt mijn spieren goed op conditie houden. Ik heb bijv ook regelmatig schouder uit de kom. Ik had op mijn 11 al een gescheurde achillespees, gewoon omdat mijn banden niet zo goed zijn. Maar de vk zei ook al, jij kan zoveel pijn aan! Blijkbaar heb ik ook een hoge pijngrens. Maar goed, als je bedenkt dat ik 11 jaar geleden helemaal niet meer kon lopen en nu alles weer kan... Maar ik heb er ook wel een handje van mezelf te overvragen, dus moet het wel rustig aan opbouwen. Denk dat dat ook wel gelukt is, heb nl nog geen spierpijn oid. oh en ik heb meteen mijn oefeningen gedaan na de bevalling dus dat scheelt ook wel.

provoceren is dat je een kind met een allergie de stof geeft waar ze allergisch voor zijn om te kijken of er nog een reactie geeft. Dus bij een koemelkallergie geef je een heel klein beetje koemelk om te kijken of ze nog reactie krijgen. geven ze bij dat kleine beetje geen reactie dan ga je steeds een beetje meer geven. Geen reactie, dan kan je zeggen dat de allergie overwonnen is.

Er kan een verband zijn tussen kma en glutenallergie, maar dan heb je eerst de glutenallergie en daardoor ontstaat er een kma. Bij een glutenallergie verdwijnen namelijk je darmvlokken. en die darmvlokken zorgen ervoor dat je voedsel kan opnemen. Maar hoe minder darmvlokken, hoe minder voedsel je darmen kunnen opnemen. En koemelk is eigenlijk heel zwaar om te verwerken voor de darmen dus zal je daar ook reactie op krijgen.

bij diarree kan je ook beter geen melk drinken omdat het te zwaar is voor je darmen om op te nemen.

ze hebben trouwens ook ontdekt waar je blinde darm goed voor is... daar gaan de goede bacteriën zitten als je bijv diarree hebt, zodat die niet verdwijnen als je lichaam de foute bacteriën eruit probeert te werken.

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    @almika, oh de opening moet niet groter zijn dan het hoofdje ;) dus eigenlijk gewoon een 60/70cm slaapzakje aandoen en niet een 120 zegmaar ;) alleen bij kruidvat/wibra/zeemanslaapzakjes moet je even goed opletten.

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
  8. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    dat weet ik maar er spelen meer redenen mee wrom ik het niet doe...
    hij kan ze mee nemen naar polen of gewoon bijzich houden...
    hij maakt die kleintjes kapot...klinkt hard maar is wel zo..
    mijn szus houdt haar dochter ook weg bij haar vader...en daa woont hij nu...en alcohol lusten ze daar allemaal ook met rijden.... en mijn man doet niks met de kids andere gaan daar voor opdraaien en dat wil ik niet hebben niemand anders komt er aan mij kids.... niemand geeft mijn meisje de fles niemand verschoont hun luiers dat zijn papa of mama en niet szus of wie dan ook papa moet voor zijn verantwoordingen op komen en niet kids maken en weglopen voor de problemen...

heb altijd gezegd zal het gebeuren ik hou ze niet bij je weg..ze hebben een papa nodig.. maar e zijn zoveel redenen waar ik aan twijfel of ik er wel goed aan doe...mijn ritme gaat eruit hij legt tomasz niet om 7uur op bed hij geeft flesjes wanneer ze komt..
    ik heb tomasz vast om 7uur in bed tot volgende dag 8 a 9..
    isa heeft 8-12-4-8-12-4 flesjes en dan ben ik straks me ritme kwijt en slaap ik helemaal niet meer
    hij probeert me kapot te krijgen..maar ben bang dat hij dan me ware ik nog niet is tegen gekomen in deze relatie(A)

9. mamavanchayenne

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    nou legde j. Ff op bed omna wc te gaan en mee huilen toen inbed op mij was hij met paar min stil nu slaapt hij op mij rond 24 uur zou hij moeten komen maar heeft nu 22 uur beetje gedronken dus zie het wel en dan hopelijk op eigen bed.

10. mamavanchayenne

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    J. Heeft nu echt schuim/speesel op zijn mondje kan dat ietsbetekenen dat hij misselijk is of zo????

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Mvt jeetje wat een situatie, ik kan je geen advies geven ,maar dit is echt niet leuk.
    Heel veel sterkte

all V knap echt op zelf mijn moeder vond hem rustiger in de zin van geen krampen geen honger etc..

en zijn uitslag op zijn gezicht lijkt minder vurig te zijn...
    oke nu naar bed....

12. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    mvc slikt hij veel?? dat zou kunnen duidelijk op misselijkheid..

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    D heeft ook een witte tong van mijn melk :p Als je zeker wilt zijn dat het geen spruw is (liet mijn kraamhulp mij zien want zij twijfelde ook even ot mijn schrik!) Wikkel een gaasje om jouw vinger en wrijf flink over zijn tong, komt het eraf is het van jou :p

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    whaaaa hun zeker schrikken! Ik ken er eentje die is met matras en al het bed uit gekomen, wel een peuter dan :p

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    knuffs!!

16. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    V slaapt ook al een paar weken in een slaapzakje, hij wil zich anders nog wel een bloot gooien, dor de dekens weg te slaan en nu heeft hij dan in iedergeval naast een pyama en romper nog een dik slaapzakje aan..

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    aww jeetje meid :( mega mega knuffel!

18. MHMW

MHMW Niet meer actief

Meiden wij duiken ons bedje in. Hopelijk gaan we een betere nacht in. Slaap lekker!

19. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    een l*l is het zeker maar hij komt hier nog wel op terug en dan is het hopelijk te laat... ik ga nu rouwen...heb het gevoel of ik hard gefaalt heb..mijn omgeving zegt van niet dat ik hard geknokt heb...maar hij wil momenteel niet anders...na mijn idee heb ik gefaalt..heb het niet kunnen redden zoals het er nu uit ziet...

moet ik dan hard gaan spelen..aangezien hij mooi weer wil spelen bij advocaat..?? ik weet het nie...de kinderen gaan er in ieder geval niet onder lijden... en ik kom er wel samen met me kids heb een boel mensen om me heen:) ik krijg ze alleen ook wel groot:)

hij geeft ook nog steeds niet echt antwoord..en je ziet hem nadenken over de dingen die ik zeg dus dat dan wel....mja ik zie het allemaal wel ik ga voor het geluk van me kids en daar ga ik me hard voor maken..die mogen hier niet aan onder door gaan en zullen ook niks missen:)

heb soms het gevoel of mijn woorden sterker over komen dan mijn gevoel:s of mijn woorden sterker staan dan mijn gevoel:S
    erg therapeutisch allemaal:)

ik stop der mee voor vandaag slaap lekker allemaal

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Nee dat is ook zo. Ik heb gewoon gevraagd dat als ik iets over het hoofd hebt gemist wat gelezen moet worden dat ik het wel wou weten ;)

Anaal fiscuur is geloof ik familie van aambeien. Het is een scheurtje in de slijmvlies van de anus. Kan zowel inwendig als uitwendig zijn en BRANDT als een gek! heel erg pijnlijk! En je gaat daarom jouw kont spieren aanspannen wat je onbewust doet ivm pijn maar daarmee maak je het blijkbaar erger/groter :$:(:( en de boel ophouden maakt het nog erger :) Toen ik bleod afveegde dacht ik aan aambei maar ik mag niet meepersen voorlopig dus dat kon het niet zijn. Gelukkig (maar ook weer niet) hadden een aantal sept. mama's dit ook en wist me tevertellen dat het een fissuur was en wat ik aan de HA moest vragen voor meds.

Deel Deze Pagina