November 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Aowyn, 4 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    nou hier twee slapende kindjes beneden.
    Vanaf 8 uur was het weer raak met j. wilde alleen maar bij ons slapen tot dat ik hem op zijn buik in de box legde en sliep dus ook een buikslapertje hier maar goed dat vind ik in zijn bedje nog veelste eng dus ja hoe ga ik dat oplossen. en wel raar dat hij na zijn laatste voeding tot s'ochtends wel in zijn bedje wil slapen.

2. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    mvt knuffff wat een minder prettigge vent om het netjes te zeggen.

Katemans stuur je hem ook effe hier heen moet ook ebouwd worden maar manlief ook ziek hier.

3. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    @MvT: Wat een schatje, ze lijkt echt op jou!

Bellen blazen kan idd wijzen op misselijkheid, maar hoeft niet.

Hier echt al twee dramadagen. De kleine wil elke twee uur voeding. Duurt het hem te lang dan huilt hij hartverscheurend en is niet stil te krijgen op welke manier dan ook. Alleen in de nachtelijke uren zit er wat langer tussen, maar daarnaast ook veel wakker. Ben moe en heb het idee dat er straks alleen nog maar lucht uit mijn borsten komt... Hopelijk gaat het morgen beter. Hij is wel 6 wkn dus kan een sprongetje zijn en hij kan er natuurlijk ook helemaal niets aan doen.

4. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    MVC, moet wel zeggen dat het echt een verbetering is1 én hoef morgen alleen nog maar met een dweiltje door de onder verdieping...how nice! nu heeft hubbie geen zin meer in de kerstboom :D:p maar goed hij heeft de pech dat twee boefjes het er daar dus NIET mee eens zijn :p denk dat we het wel nog een weekje uitstellen ;)

@Hanna, hier is die maand ook niet goed voor de lijn.... maar goed, valt nu toch nog niet zo heel erg op :):p

@aowyn, maak morgen even de foto voor je!

@MVT hoe is het nu met je?? beetje bijgekomen van alle hectiek van vanmiddag??

5. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    ben weer afgekoelt ja:)...nog wel boos maar daar begin ik toch niks mee...
    heb nu 2 huilende kindjes...zoonlief wil niet slapen helemaal in tranen.. en kleine meid is het er ff niet mee eens..dus heb niet echt een "rustig" avondje... me nichtje kom straks ff langs dus kom de avond wel door

goh iets raars.. me pa belt me of ik een 06nr ken..ja komt me bekend voor maar ken hem niet..zegt hij dat dat mijn nr is..nee kan niet heb vanmiddag niet gebelt dus...hij belt dat nr..krijgt iemand aan de lijn maar die zegt zijn naam niet en verteld mijn pa dat hij met een gevonden telefoon belt..nou zegt me pa mijn telefoon is niet gevonden die komt uit de winkel..ow oke en die man hangt op...hij geeft me dat nr door... en ik met mijn nieuwsgierigheid wil dat dus ook ff uit zoeken....ik toets dat nummer in en mijn telefoon zegt "ikke"...ik sta na mijn telefoon te kijke huh...:(:(...(ik heb een telefoon met 2simkaarten en weet maar 1nr uit me hoofd:D)
    dus bel me pa weer ja hij heeft dat nr gedraaid..owke maar waarom krijg je dan mij niet aan de lijn dat is mijn nr:|...hijft nog een x gebelt nam niemand op..en ik heb geen telefoon gehad...als ik bel zie ik het wel heeeel vreemd dit:| dat kan toch nie

6. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hej mama's

zoo waar halen jullie toch de tijd vandaan om actief op het forum te zijn? Sorry maar dat lukt mij echt niet ;) Probeer het wel een beetje bij te houden, maar het gaat soms erg snel. Wel merk ik dat iedereen het wat drukker heeft, want het is wel rustiger dan toen we nog zwanger waren!

Hier gaat het erg goed. Max drinkt echt ontzettend goed en is ook een erg rustige baby. Wel is zijn bio ritme helemaal in de war ;) Meneer slaapt overdag en is 'snachts uren wakker.. vannacht konden we pas om half 5 slapen, omdat Max toen pas in slaap viel. Daarvoor veel huilen en mekkeren. Hij heeft een speentje die hij heerlijk vind, maar die spuugt hij heel snel uit en gaat dan weer huilen totdat hij hem in zijn mond heeft. Wel valt hij in slaap als hij dichtbij mij ligt en net heeft gedronken. Zodra we hem dan weer in zijn wiegje leggen gaan zijn ogen en zijn keel weer open :p Wie heeft er nog tips? Is behoorlijk vermoeiend, van die lange nachten :(

Vannochtend een fotoshoot gehad en wil even fotootje spammen.

7. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    @ hanna: ja goed he, ik ben ook trots op mijzelf;)... Ik merkte dat ik het gekletst miste. Na mijn meissie en malief komen jullie op mijn prioriteitenlijstje;) en ohh ja wordfeud niet te vergeten haha..
    Ze blijft wit tongetje houden... Heb mrt gaasje geprobeerd maar het is erg lastig om te kijken of t weggaat:(... Morgen nog eens proberen.

@ mvt: hele dikke knuffel...

ben trouwens erg benieuwd naar tetta's haar bevallingsverhaal ze maakte t zo spannend.. Maar wanneer komt t???? of heeft ze t al geschreven en heb ik d'r overheen gelezen.. Oeps ;)

8. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    @ babywens: ten eerste mooie foto's zeg.. Doen ze dat ook al zijn ze zo klein??? Geb nk geinformeerd voor fotoshoot maar meeste doen tvpas als kleine 3 maanden is. Wilde nl de opa's en oma's voor kerst een canvasdoek geven met n mooie foto van a.njali erop...
    Kan je helaas niet helpen. Hier ook n paar dagen gehad dat ze alleen in mijn armen in slaap viel of alleen als ze dicht tegen mij aan lag... Is plotseling overgegaan hoewel ze t vandaag ook wel weer had overdag:(... Het is idd erg vermoeiend.. Knuffel

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    lidocaine of zo zalf, 3x daag smeren op anus ;) en ik heb andere ontlasting meds gevraagd. Ik had nu lactulose siroop maar wou de moxonogwat zakjes die ik van het zkh had, raadde mijn vriendin mij ook aan (zelf arts)

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    babywens mooie foto's!!

mvt knuffs!

ik reageer heel krot sorry, drukke dag gehad vandaag met visite en morgen weer

11. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    @babywens mooie foto's!!

@Stroopwafel, zelf kan je ook best mooie foto's maken van je meisje! pak een wit laken, leg die op de tafel met een kussentje er onder waar je je kleintje met haar buikje op legt zodat ze makkelijker haar hoofdje op kan tillen...en maar knippen.... dichtbij, ver af... met een digitaal kan je altijd wissen.... en heb ook vaak, van de 30 foto's zitten er altijd wel een paar echt mooie tussen.... dus wie weet kan je zelf de foto maken voor de canvas voor de opa's en oma's!

12. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @stroopwafel Dank je wel :) Vond ze ook erg mooi geworden! Ja hier doen ze dat wel.. Newbornfotografie noemen ze dat!
    Is inderdaad wel leuk om de opa's en oma's met kerst een canvasdoek te geven. Wie weet als je op newbornfotografie zoekt in je buurt?

Oehh vond je dat niet eng? Ik val soms ook bijna in slaap als hij aan mijn borst ligt, maar vind dat toch wel erg eng hoor. Soms heb ik dan zo'n reflex dat je opeens denkt dat hij van het bed valt en dat je dan je arm uitstrekt :p haha ik slaap dan heel onrustig (als je het slapen kan noemen :p) Oh nou kijk.. er is dus nog hoop ;) Ik hoop dat Max ook gauw zijn ritme omdraait!

13. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ja, zo maak ik zelf ook wel eens foto's of met een witte muur als achtergrond.

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    babywens bij wie heb je dat alten doen?

15. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    @ katemans: thnx ga t morgen uit proberen :)
    @ babywens: zal ns kijken op internet

16. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bij fotograaf Huibert van den Bos hier in Zeeland ;)

17. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    zodra ze echt in een hele hele diepe slaap was stopte ik haar gauw in bedje... Soms lukte dat niet:(... En soms dut je idd even weg en schrok ik wakker gelukkig wisselde manlief en ik elkaar af zodat de een paar uur kon slapen en dan de ander... Vind t super lief dat aanhankelijke maar niet zo :s

18. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    Ik ga proberen een half uurtje mijn oogjes dicht te doen voordat ik haar moet voeden. Ze was heel de dag onrustig en nu slaapt eindelijk sinds een uurtje hihi ons duiveltje.. Vind t eigenlijk zielig om haar wakker te maken maar doe t toch voor t geval dat ze vaker komt snachts... Truste en een hele goede nachtrust

19. Leentje21

Leentje21 Bekend lid

1 feb 2011
    690
    0
    0
    Pfff wat veel geklets zeg! Heb bijna alles bijgelezen nu, maar g nu niet overal op reageren ben erg moe!
    Heb een beetje weinig gereageerd, maar we vieren morgen Demi zijn kraamfeest. erg uitgebreid allemaal dus wat een drukte zeg!

Voor de rest gaat het redelijk goed, Demi huilt erg veel en dat is soms wel eens frustrerend maar vooral vermoeiend. Ik heb het gevoel dat Demi erg gevoelig is voor prikkels, maarja ik kan hem moeilijk de hele dag in een stille kamer leggen. Achja gaat wel weer voorbij hoop ik(a) Ik ben zelf ook hoog sensitief dus wie weet de kleine man ook wel.

20. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    goedemorgen

hier na een gister de hele dag een mekkerend mopperned mannetje met veel hazeslaapjes toch wel een goedenacht.
    2200-0200-0545-0700 enik zit nu op zp x slaapt

@hann..idd decmaand geen goede ontzwangermaand
    @aowyn...movicolon of colonclean voor ontlasting ook erg goed, lactulose duurt te lang voorgoed werkt

@babywens erg mooie reportage...wil dat ook ga eens googlen maar zeeland is niet ver hiervandaan dus wie weet. hier ook veel mopperen en mekkeren...liefst hele dag op ons maar dat gaat niet altijd...ben echt nog in aanhet zoeken ben nog niet helemaal uit...

@stroopwafel(was toch die dat zei)ik open altijd 2x zppagina, de ander lees ik en op de ander schrijf ik mijn reacties

heeft iemand tetta op fb stuur even pb dan....ze zou tochniet stiekem bij de decmamams zitten;):p

de kerst is inhet huis gehaald maar heb zelf nog geen gevoel erbijhoor:)zit echt nog in mijn kraamtijd en wil ooknog niet afsluiten...gaat al veel veel te snel...dus kraamslinger hangen er nog en die haal ik wel weg op24dec ofzo:p

vandaag kerststad maken bij oudste op kamer.elkjaar komt er weer wat bij en begint alecht een heel dorpje te worden.....pics volgen in mijn album maar je moet dinnetje zijn

@napoleon...filmpje was iets te wazig dus herkende het niet meteen..... en hahaha als we het hier meer weten ...dat vragen we aan napoeleon....onze wandelede babyencyclopedie:p

@mvt...ben jijmaar lekkerboos, schrijf hier van je af.....en dikke knuf

nu hebik 1nacht ingebakerd en vannacht niet, maar beide nachten gingen goed...nu weet iknogniet of helpt...overdag maar eesn proberen maar ziet er zo zielig uit:)

zal vandaag nog wel langs waaien en anders fijne zondag

Deel Deze Pagina