November 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Aowyn, 4 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Heerlijk he dat eerste lachje...!! echt om te smelten...!
    beterschap voor je andere mannetje...

2. Sjees

Sjees Niet meer actief

MvT,nou ja,t lijkt wel of ie in zijn midlife crisis zit,zo kinderachtig.
    Maar ondanks dat je erom moet lachen denk ik dat het voor jou heel rot voelt....hoe gaat t nu verder? en wat wil jij zelf voor de toekomst? wil hij zijn kids nu niet zien??

3. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle

ik lag erom omdat ik het erg geestig vind... af en toe doet het me zeer..ook omdat ik weet dat hij het met die "sl**rie" toch niet uit houdt daar vind hij niet wat hij zoekt...en hij praat er op een manier over of ik het moet geloven dat hij een ander heeft..
    als ik niet reageer op" ik was niet thuis" dan herhaald hij dat en dan nog eens dat ik het goed hoor;)..op den duur komt hij met hangende pootjes terug..en dan hoop ik van harte dat mijn gevoel uitstaat!!!

ik hoop nog steeds op het zelfde.. dom he:)

hij houdt vol dat hij ze niet hier thuis wilt zien..nja dan niet:)..graag of helemaal niet....heb jurdischloket gebelt ik sta sterk!!

4. moedervantomasz

28 feb 2011
    907
    0
    0
    zwolle
    volgens mij is dit ook een midlife-crisis hoor... hij wordt volgende maand 30;)....normale mannen beginnen met leven...hij verkl*ot zijn leven...tis eens wat anders he;)

maar het mooie vant verhaal is ook...ik bel niet..praat niet..of reageer nergens op.... hij belt continue voor de meest domme dingen enzo..als je dan zo klaar met me bent..bel dan ook niet..
    enne moment hangt hij pisslink op andere moment vraagt hij me poeslief of die tomasz een middag je mag meenemen...
    ja want "normale" moeders geven hun kind mee...
    eerlijk ik wil ook zulke hulp krijgen..die hij heeft..weet ik zeker dat ik geen leven over hou...
    hij zou advocaat bellen maandag...vertel hem dat ik iemand gesproken heb..nja morgen ging hij er mee bezig:S:S tis z'n dom jochie

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Groeilijst

A.njali
    - 3555gr - 51cm / 3540gr (22nov)
    C. (MtB) - 3775gr - 50cm / 5070gr - 57cm (24nov)
    C.harlize - 4260gr - 51cm / 4805gr (6dec)
    D.ean - 4820gr - 54cm / 4600gr (2wk)
    I.sa - 2850gr - 46cm / 3680 - 51cm (4wk)
    J.ermaine - 4200gr - 50cm / 4385gr (3wk)
    L.ars - 3510gr - 53cm / 3706gr (1dec)
    L.ieze - 4260gr - 54cm / 5220gr - 57cm (6 wk)
    M.ila - 1250gr - 39cm / 3510gr - 50,2cm (23nov)
    S.ienna - 3735gr - 52cm /
    T.ess - 1050gr - 39cm / 3430gr - 50cm (23nov)
    V.alentijn - 3505gr - 51cm / 4420gr - 52cm (22nov)
    V.era - 2880gr - 46cm / 3470gr - 50cm (29nov)
    V.ince - 2880gr - 48cm / 3220gr - 48,5cm (24nov)
    X.aavi - 4140gr - 50cm / 4340gr (3wk)

voor de tweelingen doe ik andere kleur zodat ze bij elkaar blijven in het lijst, de rest op alfabetische order :)

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zij groeit goed? en dat wakker maken moet van cb? wat je kan proberen is alleen s nachts om de 4u wakker maken en overdag haar zelf laten komen. je kan dan na een wek of mssn 2 gaan wegen om zeker te zijn dat zij nog goed groeit. kan zijn dat zij gewoon genoeg aan de voeding heeft en door het steeds wakker maken haar slaapritme verstoord raakt en zij daaron moeilijk in slaap valt weer. je moet natuurlijk zelf weten wat je doet maar je kan ook kijken wat er gebeurt als jij dit een paar dagen overdag zo doet

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Lol wij lijken kwa gedrag ook op elkaar of niet :p ik moest ook huilen toen van de week terug brabbelde

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Heb eentje aan de boob hihi

nu al 2 dgn gewoon afscheiding zonder kleur. nog een week en als het nog zo is kunnen eindelijk de inleggers eruit! yes! ben benieuwd wnr ik mijn ei zal voelen. 6 mnd na de bevalling dacht ik hem te voelen en idd 2wk later de ongi.

van de week handwerk aangedurft maar niet ertussen want dat is erg gevoelig nog. maar mijn motor doet het nog whahaha gelukkig!!!!

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Oh heb gewoon mijn 15.000e post gemist :O

10. moedervantomasz

28 feb 2011
    907
    0
    0
    zwolle
    die inleggers heb ik er al een week uit en heb die tenten ook afgeschaft..echt een zaligheid..heerlijk gewoon...voel me weer beetje vrouw:D:D

mag je nu ook bij je eerste ongi tampon gebruiken??
    of na hoeveel weken mag dat pas weer

11. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    gewoon niet meer opnemen... :)

12. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ja bij je ongi mag je tampons gebruiken gelukkig!

maar hier is het bloeden weer opgehouden... dus toch geen ongi en zal het wel van de sex gekomen zijn ofzo...

13. Sjees

Sjees Niet meer actief

MvT,jij hoopt dus wel dat het goedkomt,wat het bellen betreft,zou denk ik ook even niet meer opnemen,en hem wel van te voren zeggen dat hij alleen hoeft te bellen als het dringend is.
    Vind het wel knap van je dat je het nu alleen doet met die 2 kleintjes ik moet er neit aan denken.

nou ik ga even de oudste naar haar bed bonjouren,en dan heerlijk even languit op de bank liggen,heb trouwens enorm last van mijn pols,ben bang dat ik weer een peesontsteking heb,morgen meteen maar even aan de fysio vragen

14. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Aowyn Nou ik moest haar wakker maken van het cb omdat haar dag en nachtritme verstoord was. Maar omdat zij nog maar 150 gram aangekomen was in 3 weken tijd moet ik haar van hun elke 3 uur wakker maken.
    Ze zeggen dat ik haar eerst 's nachts maar moet laten slapen zodat ze tenminste dan wel haar slaap krijgt. Ik heb inderdaad ook het idee dat haar slaapritme helemaal verstoord word doordat ik haar wakker maak maar ik heb eigenlijk geen keus omdat ze zoveel mogelijk aangelegd moet worden. Ze drinkt namelijk ook niet echt veel.

Het het idee dat als het kan ze de hele dag wakker wil zijn, ze is ook heel alert en bewegelijk.
    Badje helpt ook niet, kreeg dat als tip omdat ze daar meestal wel moe van worden maar het is net of ze vecht tegen de slaap zeg maar.
    Sorry voor het lange verhaal maar ik weet echt niet meer wat ik moet doen om haar lekker te laten slapen.

15. moedervantomasz

28 feb 2011
    907
    0
    0
    zwolle
    voor hem is alles dringent momenteel..druk hem gewoon weg als die onzin begint te kletsen....ja eigenlijk diep in me hart wel...stom he....voel me echt een dom schaap....

ik weet niet of het knap is...heb eigenlijk geen keus...die kleintjes hebben me nodig! daar doe ik het voor

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Nee geeft niet. Ik wist dit ook niet (van cb).
    Hmm dat maakt het lastig omdat zij idd moet drinken omdat zij weinig dronk. Dan ga je niet zomaar iets anders proberen. Drinkt zij nu wel beter? Hoe was haar ritme toen zij weinig dronk? Ik ben mee eens haar s nacht wel te laten slapen idd. Dan komen jullie allebei aan de rust.

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Na bijna 2u wakker te zijn geweest ligt D nu te slapen in het reiswieg in de box. Hij gaf zich eindelijk over in hubbies armen en we vinden het te risikant hem nu boven in bedje te leggen :p

18. moedervantomasz

28 feb 2011
    907
    0
    0
    zwolle
    ik deed er 1 om 8uur na de fles in bed maar was ze het nie meer eens.. ze ligt net 10mins te slapen naast me op de bank..durf haar ook nie in bed te doen straks word ze wakker

19. Sjees

Sjees Niet meer actief

Aowyn,hier ook pas net de kleien in slaap,ze heeft vanaf 4 uur vanmiddag bijna non stop gehuild,was alleen stil ls we haar vasthielden,maar ja de rest vd dag heeft ze wel geslapen.

Sanneke,heb met je te doen meis,mijn oudste was net zo een baby,dronk heel slecht en was altijd wakker,we hebben echt duizend dingen geprobeerd maar slapen ho maar,de enige tips die ik heb zijn zo'n swing ding in de kamer,die heen en weer schommeld met muziek erbij,dat was werkelijk het enigste ding waarin ze soms in slaap viel,een osteopaat raadplegen wellicht heeft ze zonder dat je het weet ergens last van en kan ze daardoor neit slapen, verder deden wij altijd het muziekje vd babyfoon aan als ze ging sapen zodat ze elke avond dezelfde muziekjes hoorde.
    En ik begrijo dat je bv geeft,is het neit een idee om misschien wat te proberen bijvoeden met kv?
    Ik wou dat ik tips voor je had maar wij hebben ook heel lang ermee geworsteld en een duidelijke oplossing nooit echt gevonden helaas,tis nu trouwens wel een super lief en makkelijk kind,vreselijk wijs en snel voor dr leeftijd....

MvT,jij bent geen dom schaap,je bent iemands vrouw en je hebt 2 prachtige kinderen van hem,tuurlijk wil je dat het goed komt,al doet hij je nu verschrikelijk veel pijn en laat ie je vreselijk in de steek, en ja ik vind je sterk! Dikke knuffel meis,ik wou dat ik je kon helpen,heb je wel veel steun aan je familie?

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    argh hij is weer wakker haha maar wel erg moe

Deel Deze Pagina