ik heb ook een zeer emo dagje... maar dat heeft met alle prikkelen te maken... ben bang morgen ook morgen is advocaatdag... was vandaag ook heel boos op man.. vroeg hem een hele normale vraag en kreeg een zwaar gepikeerd antwoord en de hoorn ging er op sinds dien ook niet weer gesproken.. wel met neefje gesproken die wil graag naar huis komen maar heeft een soort van ode aan oom:S:S kind gewoon tuis komen maar is kijken wat ons morgen brengt...ben niet helemaal lekker en al die K*Tdingen... hoor tig verschillende verhalen over wat hij iedereen verteld en ik kan er totaal geen 1 logies geheel van breien.. morgen bij advocaat maar is aanspannen.. en dan zullen ze eerst wel op therapie uitkomen...hij zal toch wat moeten als hij zijn kinderen wil blijven zien dus das mijn voordeeltje dan wee verder mijn kindjes zijn super heb de gehele dag van mijn grote man kusjes en knuffels gekregen toen hij met papa mee ging was drama... en hij keek heel sip toen hij de deur weer binnen kwam en vloog in me armen...dat doet een moeder hart echt pijn heb zo gehuild toen me man weg was... kleine meid is als een prinsesje die hoor je niet... ze is vandaag super met haar flesje drinkt lekker 120cc(mijn meisje is morgen 4weken, en aangezien ik alleen ben op moment wil ik snel proberen in regelmaat en de nachtvoeding eraf) en slaapt als een roosje vanmiddag hele tijd met haar op de arm gezeten en heeft ze me ff verteld hoe de kamer gepimpt moet worden tetta meid leef je nog je bent zo stil opeens heb je wat om armen ofzo hahah je tel op de rand van het bad eerlijk jij bent nie wies haha en vandaag laat je ons in de steek meid ga lekker genieten maar wrom zit ze aan monitor..wegens jou medicijngebruik ofzo?? verder weet ik ff niks te zeggen owja aowyn(weet pbtje maar dis ff makkelijker) Isa geboorte gewicht 2850 en toen kraamhulp weg ging 2890 en toen cb hier was 3020 dinsdag naar cb toe dus... cm weet ik niet niet gemeten maar bij geboorte ongv 45 a 46 cm
Zo weer een hoop gekletst meiden! Ik lees morgen weer bij. Wij hebben net een gezellige sinterklaasmiddag/avond achter de rug. Morgen gaat mijn man weer werken, best spannend zo alleen met 2 kindjes. Ik duik dan ook mijn bedje in en lees morgen weer verder. Slaap lekker!
Ik meld mij ook weer En weer had ik tranen na t lezen van hanna's berichy... Babywens + tetta: wat n liefies zeg Tepelhoedje: hier ook eentje die met hoedje voed. In zkh verkeerd aangelegd en zo pijnlijke kloven eraan over gehouden en daarnaast had ze ook spruw. En nu durf ik eigenlijk niet meer zonder bang dat ik weer kloven krijg. En ze zuigt in t begin zo krachtig dat ik soms denk dat ze mijn tepel eraf zuigt.... Cb adviseert ook om zonder hoedje bv te geven maar merk nog niet dat melkproductie vermindert, mss komt dit later???
Groeilijst A.njali - 3555 gr - 51 cm / 3540gr (22nov) D.ean - 4820gr - 54cm / 4600gr (2wk) I.sa - 2850gr - 46cm / 3020gr J.ermaine - 4200gr - 50cm / 4120gr (2wk) L.ieze - 4260gr - 54cm / 5000gr - 57cm (5 wk) M.ila - 1250gr - 39cm / 3510gr - 50,2cm (23nov) T.ess - 1050gr - 39cm / 3430gr - 50cm (23nov) V.ince - 2880gr - 48cm / 3220gr - 48,5cm (24nov) X.aavi - 4140gr - 50cm / 4125gr (2dec) voor de tweelingen doe ik andere kleur zodat ze bij elkaar blijven in het lijst, de rest op alfabetische order
Hihi, zijn ze toch een beetje speciaal! Grappig om te zien dat jullie kindjes al zwaarder geboren zijn dan het gewicht wat onze meiden nu hebben! En ik dacht, ik zet er maar de datum bij ipv het aantal weken, omdat dat natuurlijk niet helemaal relevant is! Weet iemand hoe het met de mannetjes van patriesjuh gaat? Wij gaan de nacht in, hopende op weer zo'n goede nacht! Truste!
goedemorgen, hier vanoctend tijdens de bv ineesn een hele grote mond bv terug gegevn maar was nog niet klaar met eten na5 in mekkeren.zo oudste naar schoolbrengen moet mee want de sint komt...maaruh...jij geloofde toch niet meer @mvt....succes vandaag. laat je niet van de wijs brengen. probeer oplossingsgericht te denken en niet inde aanval of verwijt modus te gaan.daar heeft niemand wat aan. is vaak moeilijk. *knuf*
Weet nu niet meer of ik dit nog in het zwangerschapstopic gezegd heb of niet, maar heb de oudste 6 maanden lang met tepelhoedje kunnen voeden... dus zou me er niet zo heel veel zorgen over maken zolang je meisje goed blijft drinken en aankomen....
goeie morgen c. Ligt beneden op de bank wou niet na psz ze hoest ook heel erg en keel pijn zegt ze nou dan maar dagje niet. Wij liggen nog ff op bed zo aankleden j moet na de chiropractor kijken wat ze zegt over het onrustig drinken volgen mijn schoonzus is kv drinkt hij ook niet hoehet hoort kwa zuigen dan dus ga evt. Straks lactatiedeskundige ff bellen.
@MVT succes bij de advocaat! hier zo meteen dochterlief naar school brengen, de sint komt vandaag... zoonlief is 2 dagen vrij... pfff hoef ik 2 dagen niet naar school, moet ik 2 dagen naar de psz lopen moet ik er nog vroeg uit Madam heb ik vanmorgen pas om 6 uur wakker gemaakt om te voeden, is dat wel goed dat ze er nu 's nachts a meer dan 7 uur tussen laat?!? was er gisteraaf namelijk al vroeg... Nou ja vraag mn moeder vanmiddag wel of ze morgen even dochterlief wil ophalen van de psz en met ons muisje maar even naar het weeguurtje op het CB... ben benieuwd of ze goed aangekomen is (omdat ze zo goed slaapt maakt me dat weer onzeker.... t is ook nooit goed )
@ napoleon: thnx.... Moet ook meer naar mijn gevoel luisteren. Melkproductie is denk ik ook goed ook al komt ze om t uur kan haar blijven voeden
je kan ook aanleggen met het hoedje en als ze wat rustiger drinkt haal je het hoedje weg. Zo kunnen je tepels ook weer wennen en zij ook