goedemorgen, 1maand is ons mannetje alweer hier weer goed geslapen 2130-0400-0830maar ik onzekere truttebel denk weer gelijk dat prductie dan terugloopt tot niks...ik zit op moment maar aan 5xbv al 2 dgn. kan dit wel? gister erg slecht nieuws, een vriend van ons overleden aan de gevolgen van ms(ergste vorm van ms) getver de getver 37jaar.veel te jong,je betrekt het dan zo op jezelf, heb zelfs met hem in klas gezeten bedompte zondag zal het worden krijg om 1100 kraamviste. ik hoop dat ik voor kerst van laatste kraamvisite af ben @mvt...wat bekend al van nichtje? bijlezen doe ik vanavond...
hier was het 22:30 toen ook zetpil 4:30 en toen 9 uur. Nu ligt hij te huilen in zijn box hij vind het niks aan in zijn box hhhmmmm maar goed ik wil ook wel eens handen vrij en altijd in bed is oo nietgoed voor ontwikkeling he.
@Almika, gecondoleerd! Hebben pas ook te horen gekregen dat mn oom MS heeft. Weet dus wat die ziekte een beetje inhoudt.. @Britt, tnx voor de tip, hahaha hebben het gewoon staan voor Fayah, maar nog niet bij Charlize gebruikt... zal madam ook wel niet echt leuk gaan vinden, maar ga t wel proberen @Ricmar, bedankt voor de tip trouwens, weet nog niet wanneer we willen gaan, moeten ook afspraken voor gemaakt kunnen worden, ga es kijken of die ook buiten hubbies werktijden gedaan kunnen worden gemaakt. MVC, arm mannetje, hoop dat ie snel zn draai weer heeft gevonden... heb je nu weer andere voeding voor je mannetje??
almika gecondoleerd...dat is nou net niet het nieuws wat je wilt horen... over nichtje: ver nog geen nieuws..zou weer gebelt worden en ze moeten nog langs komen moet verklaring nog ondertekenen...
katemans hebben nu gewoon friso standaard ipv nutrilon standaard dit lijkt goed te gaan. Hier gister bezoek gehad en vandaag weer.
mvt knuffff zo erg die onzekerheid mijn nichtje is ook paar keer vermist geweest die was in handen van ee loverboy ze zit nu in instelling maar ze is daar ook weggelopen om na die loverboy te gaan. Hpelijk is ze snel terecht.
Ja, jammer dat het dan weer zo in het nieuws komt... Als je naar de osteopaat gaat moet je gewoon even opletten dat het een osteopaat is die aangesloten bij NVO en het keurmerk DO en/of MRO heeft. En bel ook je verzekering of die betreffende osteopaat vergoed wordt, dat geeft nl al aan dat ie de juiste opleiding heeft gehad (vaak zijn het fysiotherapeuten die daarna nog de opleiding voor Osteopaat hebben gedaan) liezes osteopaat heeft een 6-jarige opleiding gedaan.
Lara meis, fijn dat jullie al wat uitslagen hebben. Jullie ventje heeft gewoon enorme pech gehad met zijn tumor. Een poosje terug was er trouwens ook een programma op tv (over kindjes die in de buik geopereerd werden) daar was ook een meisje met een tumor die de longen helemaal verdrukten. En meis, het is echt hardstikke goed dat je psychologische hulp hebt ingeschakeld.
hier brak dus hak ff in. Vannacht ging wel goed maar vanochtend vroeg weer tanken en ik door tank van gisteren mega lek boobs :/ Nu slaapt hij wel goed. Vanochtend leuke kraam gehad en vanmiddag de kerstboom hopelijk
@Almika: Gecondoleerd. @MvT: Hopelijk wordt je nichtje snel gevonden! @Lara: Fijn dat jullie nu weten wat het geweest is en hopelijk kan het anderen helpen. Ik snap dat het deze feestdagen erg zwaar wodt, sterkte!
Hier druk weekend druk geweest met kraamvisites etc. hopelijk morgen wat meer tijd om weer eens online te zijn... Wel alvast n begin gemaakt met kerstkaarten hopelijk kan ik ze nog voor de kerst versturen hihi... Fijne avond allemaal zwaai zwaai
Nou hier de avond overleeft! Mijn man is werken en ik moest het dus alleen doen vanavond. De oudsten slapen en ik hoor D.aan nu wakker worden. Vandaag de skipakken uit de kast gehaald. We gaan nl binnenkort op wintersport met mijn familie. Heb zo een zin om er tussenuit te gaan. Nou meiden, morgen lees ik wel weer verder. Ga weer voeden. Slaap lekker allemaal!!
ow dat lijkt mij ook wel lekker er ff tussen uit pfff....ff alles vergeten en frisse start maken ow heerlijk!! hier rustig weekend gehad....nog steeds geen nieuws....duuurt lang zeg
hier de laatste fles er ook in ga ook slapen slaap lekker dames hopelijk allemaal een goeie nacht... (nog steeds geen nieuws)