op de buik leggen is wel goed, dus zou het zeker we; elke dag even doen, je kan een handdoek oprollen en die onder de oksels leggen, dan is het niet zo zwaar om het hoofd op te tillen
hier moet ik tegenovergestelde doen hihi. Gisteren na badderen op buik, op 1 knie en armen gestrekt zo van ik ga nu kruipen heb hem zachtjes zijn billetjes naar beneden gedrukt daar doen we nog niet aan D! want hij zette zich af met knie de gek!
Wij hebben een handdoek onder het matras aan het hoofdeinde. Iets schuin dus. Zodat hij minder last heeft van zuur. Dit werkt volgens mij wel heel goed. Plat liggen vindt hij niet lekker! Misschien is dat een idee??
Hoop echt dat het vals alarm is. Heb er zo geen zin in! Sex hebben we donderdag voor het eerst weer gehad, dus dat is het denk ik ook niet....
Hier ook dagen gehad dat we alleen maar boos waren. Achteraf gezien heel zielig voor hem. Waren natuurlijk zelf ook oververmoeid en dan krijg je dat. Nu echt af en toe even tot 10 tellen en ff zuchten en rpoberen uit te leggen. Ga ook steeds de fout in om te vragen of hij ergens mee op wil houden. Ik moet zeggen dat ik wil dat hij stopt met iets!
Overigens zijn we dus bij de kinderarts op nacontrole geweest en hij wilde D.aan even omdraaien om hem ook van achteren te bekijken. Nou echt hoe hij hem beet pakte en zo om zwaaide, zonder zijn heefd te ondersteunen of zijn nek. Verder lag hij op zijn buik met zijn armpjes heel ongemakkelijk naast zich. Arts ging tegen ons praten en liet hem gewoon zo liggen (spartelen). Heb er ook iets van gezegd tegen de co-assistente.
zowhenu werk ik met cijfertjes maar hier wordik zelfs scheelvan x neemt calma zonder moeite bij een ander, heeft alleen niet zoveel nut over te nemen want verzenden is al 7 euro...jammer
whuhahaha komt bekend voor zeg...vandaag x veel geslapen dus veel mamatijd...schaamschaam had huishouden moeten doen en dan kom je ook hier naar toe in januari
@sex...ppfffffffff ik moet er nog niet aan denken...ben blij dat ik die hechtingen niet meer voel...maar voel op momet helemaal niks daar beneden...voelt dood weet dat goed komt maar toch. ik wacht nog wel even die paar weken kunnen er nog wel bij bovenop de bijna 8 maanden al geen sex gehad te hebben ik heb zo'n hubbie die raar vond.was bang om handje te kunnen geven ofzo.. heb nog mamatijd over dus ga tv kijken fijne avond en dat onze beebjes maar goed mogen doorslapen vannacht
@Napoleon normaal dat hij zo deed? @Britt ja idd, hier nog op de dagen dat ik weinig slaap heb gehad, kan daar slecht tegen en probeer me idd in te houden. Lukt mij beter dan hubbie lol
trouwens anderhalf week nadat ze belden voor de baby box en ik heb nog steeds geen mail binnen? wie nog meer?
@babywens: haha hier precies hetzelfde gezegd... Dat wij de kleine verwend hebben etc. Doen dat hier ook niet. Rare is dat ze wel snachts slaapt in haar eigen bed en tot 12 uur smiddags. Hier: wel ke... Voeden gaat niet volgens verwachtig. Ik ben nu al een paar dagen savonds aan voeden per keer 1 uur tot 1,5. Niet normasl voel dat ik geleefd wordt ... Ze valt elke keer in slaap wat ik ook doe ze wordt eventjes wakker en slaapt weer :s