Groeilijst A.njali - 3555gr - 51cm / 3900gr - 52,3cm (14dec) C. (MtB) - 3775gr - 50cm / 5070gr - 57cm (24nov) C.harlize - 4260gr - 51cm / 4805gr (6dec) D.aan - 3936gr / 4940gr (4,5wk) D.ean - 4820gr - 54cm / 5040gr - 56.8cm (4wk) I.sa - 2850gr - 46cm / 3680 - 51cm (4wk) J.ermaine - 4200gr - 50cm / 4385gr (3wk) L.ars - 3510gr - 53cm / 3706gr (1dec) L.ieze - 4260gr - 54cm / 5220gr - 57cm (6 wk) L.ois - ? gr - ? cm / 4390gr - 55cm (4wk) M.ila - 1250gr - 39cm / 3510gr - 50,2cm (23nov) S.ienna - 3735gr - 52cm / T.ess - 1050gr - 39cm / 3430gr - 50cm (23nov) V.alentijn - 3505gr - 51cm / 4420gr - 52cm (22nov) V.era - 2880gr - 46cm / 3470gr - 50cm (29nov) V.ince - 2880gr - 48cm / 3220gr - 48,5cm (24nov) X.aavi - 4140gr - 50cm / 4340gr (3wk) voor de tweelingen doe ik andere kleur zodat ze bij elkaar blijven in het lijst, de rest op alfabetische order Sjees wat was haar begin?
eerste kerstdag bij mijn ouders, tweede kerstdag op koffie bij schoonouders en voor het eerst thuis blijven en alleen als gezin vieren (gourmet) oud en nieuw komt Ingeltje en gezin logeren. (vorige jaarwisseling bij hun gedaan)
hier een dip dag/avond gehad waar de tranen mij dichtbij stonden. Gewoon een ophoping die kwijt moest. D wou niet slapen, slaapzak was niet aan omdat die in de was moet maar komt niet aan de was dus geen slaapzak.. zucht.. Tig keer naar boven en laatste keer op kussen op mijn knieeen en hij viel in slaap, werd vervolgens wakker om naar mij te lachen en kletsen.. smelt! daar kun je geen boos/verdriet om hebben lol.. hij slaapt nu nog maar zal zo komen.
Mvc: echt belachelijk!!! :x ik zie dat de pagina op mp niet meer bestaat... Goed dat je erachter gekomen bent of gezien hebt... ik ga nog proberen een uurtje of zo lekker te slapen...
Moontje knuffelvoor jou...! Ach wat een boefje Aowyn... Mothertobe: wij ook eerste prikjes straks Hier een mindere nacht gehad... 19.00 - 1.00 - 5.30... Nu merk ik hoe verwend we waren sinds een week... Verder had j naar gedroomd, dus heel overstuur en t grootste deel vd nacht in ons bed erbij... Pff! Vanmiddag naar cb voor eerste prikken... Bah vind ik sneu voor poppie
Schele baby, hier ook nog! Die oogspieren moeten nog sterker worden toch? Kerst; Kerstavond zijn we met ons viertjes. Genieten van ons gezin. 1e Kerstdag komen goede vrienden met hun zoontje en mijn schoonvader. Smiddags een hapje en een drankje en s'avonds gourmetten. 2e kerstdag zijn wel lekker thuis! Filmpje, joggingbroek en lekkers op tafel. Lekker genieten van ons viertjes
wij mogen straks ook naar het cb en ook voor de eerste prikjes.. ben erg benieuwd hoeveel V is gegroeid in 4 weken ( ik gok ca 1 kilo)
Wie van jullie had kindje ook alweer in de Pacco liggen? Hanna? Katemans? Ik heb de beide dames ook in de Pacco, maar wat heeft je kleintje dan aan? En wat nog over aan dekens enzo? Beetje onzeker daarover!
nikki hier geen pacco maar een slaapzakje, en pyjama aan slaapzakje en toch een laken en deken over. en bij koude nachten kruikje op voeteneind, V houd niet van kou daar zijn we wel achter. hier is 1 boos omdat woezel en pip niks terug zeggen van de mobiel boven de box. en waarom dat die dingen na een paar minuten weer stoppen met draaien is ook maar stom.. ga toch maar eens kijken naar iets wat op batterijen gaat en boven de box kan, moet wel bewegen en muziek in zitten, tips zijn welkom. nu even alles bij elkaar zetten en klaar maken voor vertrek richting cb het regent bah
Ja hier de PACCO idd... Ik laat al haar kleertjes gewoon aan eronder, dus romper lange mouw, t-shirtje of jurkje, broekje en sokken ( of maillot)... Het is een dunne stof bij die van ons... Hoop dat je er wat aan hebt
Haha Ricmar...! Vrij herkenbaar... Als de woezel en pip mobiel hier stopt komt er vaak een dikke pruillip..! Ze ligt soms ook te focussen op t vlindertje en dan lacht ze ertegen... Zo lief.... Succes jij ook bij cb
Ohja, nikki, en ook gewoon dr dekentje erover... Moet er wel bijzeggen dat ze nog bij ons op de kamer in een wiegje ligt dat vrij kouwelijk is, en t raam staat bij ons overdag ook op een kiertje... Het is er meestal 18 of 19 graden volgens de babyfoon
Scheel kijken: heeft ze wel veel gedaan... Met rechteroog in linkerbroekzak zoals oma t hier noemde Maar ik bedenk me nu dat ze dat alweer even niet meer doet eigenlijk...!!