Wil ik ook volgende maand, lekker naar de kapper, beetje kleur er weer in (niet de main color, die is mijn eigen maar lights niet natuurlijk) en bij geknipt hebben.
D komt ook nog om de 3-4 uur. Soms iets langer en soms iets korter. Maar ruimte van 4u komt steeds meer in (behalve vannacht/vandaag )
D zijn huil is nu ook veranderd, soms klinkt het net ook heel zielig maaaaamaaa, maar dat is ook nog niet zo
D heeft dat ook soms, vandaag ook, vertikt het te slapen terwijl je overduidelijk aan zijn ogen ziet dat hij moe is!! eigenwijsje! En dan soms ver overheen idd en gaat flink booben. Hier doet hij nog 3u in de nacht ertussen en soms de laatste dagen 4u. Ben ook flink gebroken van. Meer omdat ik ik nog een kind heb lopen maar ook omdat er nog niet echt een ritme is
mama tanken noem ik dat. Doet D ook soms. Ff lekker huid contact en valt dan in slaap of word rustig. Drinkt soms wel maar vaak sabbelenen smaken
Hier ook nog op verzoek, maar hoop hard dat er meer ritme in komt hihi. Ook hier soms lachen en kletsen na een voeding en soms slaapt hij direct. Nog geen peil op. Dus wat soms gebeurt is een toetje voor het slapen gaan of langere tijd tussen de 2 boobs.
oooh natuurlijk!!!! vanaf uitgerekend datum dus dat moet het zijn bij D vandaag! ik hoop het iig! Hij wou alleen slapen bij mij in de buurt en drinken drinken weer voor de kerst dagen ook al!
kunnen jullie mij iets uitleggen want ik ben het spoor bijster ik reageerde op een foto van een vriend van mij op facebook..en krijg een smsje van mijn man dat ik gelukkig moet wezen met die kerel en dat hij er klaar mee is...terwijl hij mij wil doen geloven dat hij een ander heeft?????????????
@ aowyn: doorslapen doet ze al vanaf t begin ze slaapt rustig 6 a 7 uur soms 8. Nu maken wij haar echt wakker 7 uurtjes na laatste vording zoeiets zei cb dat t moest vanwege de voedingsstoffen. Dus wat dat betreft mogen wij niet klagen @mvt: ik ook .. Ik kan je man echt niet meer volgen.. Maar aan de andere kant is hij dus wel jaloers dat zegt ook wel wat toch??