kan idd door het schudden 'schade' ontstaan maar ook dat de kruik tegen de baby aanrolt. Een dinnie van mij had een gescheurde kruik, gelukkig op tijd ontdekt.
Vanavond gaan manlief en ik uit eten en naar de bios! Kon alleen niet genoeg kolven nog dus als het nodig is, kan ze HA fv krijgen (heb proefverpakkingen in huis) ik ga zo iig nog ff proberen wat te kolven. pfff dikke ruzie gehad vanmorgen... nou ja, hoort er ook bij 1 x in de zoveel tijd.
Bedankt weer napoleon.. Dacht nl dat ik dan ook moest kolven maar niet dus,dus dat vind ik wel ideaal @ mvt: jij ook alvast n goede jaarwisseling en hoop dat 2012 een goed jaar voor je mag worden zonder gezeur etc.. Lees dat veel kindjes last hebben van zuur etc zo zielig!!! @mvc beterschap voor je mannetje hopelijk wordt hij snel beter
Heel veel plezier vanavond napoleon... Ruzies: idd, als je nooit ruzie maskt is t ook maar n saaie boel toch
ruzie hoort erbij idd maar hou het binnen de perken he ik voel dat 2012 ons jaar wordt dus we gaan er met goede moet tegen aan!! ben blij dat mijn kleine meid het zo super doet..dat ik gelukkig een goeie nacht kan pakken enzo...veel beterschap voor alle kindjes dat is ook niet leuk en fijn!! napoleon veel plezier vanavond welke film ga je
Ga er niet van uit, de microgrammen die je nu geeft zijn verdubbeld, en als ik naar de ander kids kijk, hebben die niks geleden dat ze minder gekregen hebben (en was het toen ook vast vaker dan 1 keer vergeten )
Heb je een huurhuis?? Misschien gaat het dan sneller omdat je dan eventueel je huid kan 'ruilen' Hoop t, je zou je laatste maand bijna als boek kunnen uitbrengen
hier drukke dag gehad, vanmorgen naar de VK geweest, voor de allerlaatste keer, wel een raar gevoel.... ook al wisten we van te voren dat dit de laatste keer was, is nu wel een heel definitief! Goed gesprek gehad en de VK kon even lekker met Charlie tutten. Vanmiddag naar de opa en oma van hubbie geweest... zo mooi hoe die mensen op de kids reageren, hahaha van alle snoep zijn de oudste ook weer een kilo aangekomen Wel begint hubbies oma dan een beetje emotioneel te worden, omdat hubbies moeder (haar dochter) er niet is en ze liever had dat zijn de kindjes zag ipv haar....
mijn hele relatie met hem wel...zijn familie beleeft altijd wel iets...zou in 1klap miljoener wezen moet dan wel ff na de scheiding anders moet ik delen....heb huurhuis maar ruilen gaat niet hadden we al geprobeert..niemand wil hier zitten vanwege de buurt(A)
Hee meiden, ben hier weinig geweest afgelopen dagen... Ben vanaf tweede kerstdag ziekjes... Buikvirus... Meestal duurt dat bij mij maar kort maar nu is t vandaag alweer de vierde dag en t voelt nog even k%#^te als de eerste dag Heb vandaag weer contact gehad met de ha, moet de omeprazol ( voor je maag) nu verdubbelen... Sorry dat ik even klaag maar ik vind het echt zo balen... Manlief is heel deze week vrij en we hadden allemaal leuke dingen gepland die nou niet doorgaan. Morgenavond hebben we ook een etentje met vrienden ( is standaard de laatste vrijdag van t jaar) maar denk nu dat dat ook al weer niet door kan gaan... Heb echt vét de smoor in.. Gisteren saunadagje gepland, zijn wel gegaan maar eerder naar huis gegaan, aangezien sauna/ diarree geen fijne combi is... Zaterdag krijgen we hier een vol huis, heb daar echt zo'n zin in maar niet als ik me zo belabberd dan nog voel...
Ik heb alles wel bijgelezen maar niet de energie om te reageren.. Alleen even dit: Het verschil tussen een kruik en een pittenzak, is dat wanneer t water in de kruik is afgekoeld, het koud wordt, en wanneer je dus buiten bent neemt t die temperatuur aan. De kersenpitten verliezen op een gegeven moment ook hun warmte maar blijven dan steken op de lichaamstemperatuur. Kouder worden ze niet. Vandaar dat ze afraden om met waterkruiken naar buiten te gaan, en t met de pitten zakjes wel mag... ( ... Ik weet ook eens ergens antwoord op!!!)
@Katemans: Ik ging ook na de nacontrole bij vk weg met een raar gevoel. Wel zei ik haar misschien weer zie bij de volgende bevalling . Oh zegt wanneer.. nou zei ik eerst maar van deze lekker genieten hiihih @Hanna: heel veel beterschap! Hopelijk ben je gauw van de buikvirus af en kan je lekker gaan genieten
Hanna beterschap en kruikje metalen kruik blijft echt wel lang warm buiten is mijn ervaring, en zelf stond ik als baby met de kinderwagen in de tuin(in de sneeuw) en ik ben er echt wel groot geworden.. maar idd als hij helemaal is afgekoeld neemt hij omgeving temp aan, maar dat gebeurd thuis ook en sommige mensen hebben de slaapkamers ook koud...
pff weer een rare dag met D! Hij is van 9u tot half één wakker gebleven en van 15u tot ong 20u wakker gebleven. Heel erg moe maar vertikt het om te slpaen Word er onzeker van. Buikje was vol, luier was schoon, cinababy en infacol erin, geen pijn of aan het drukken.. Wel moest hij vandaag iets vaker beetje spugen steeds en ook enorme zuigbehoefte, niet normaal. Normaal akt hij de speen niet zo goed of voor zo lang, maar vandaag wel! Hij slaapt nu eindelijk. Iemand die herkennign ziet en weet mssn wat er is? Hebben we trouwens een mama hier van wie haar dochtertje marrit heet? volgens mij niet toch? Barbamam hier ook soms moeilijk met aandacht verdelen idd Handjes sabbelen - hier ook MvT goedzo opnieuw beginnen!! Napoleon veel plezier!! Katemans thanks Hanna80 oef lieverd beterschap!!!! en thanks voor de antwoord!
Groeilijst A.njali - 3555gr - 51cm / 4335gr - 52,3cm (6wk) C. (MtB) - 3775gr - 50cm / 6355gr - 60,5cm (8wk) C.harlize - 4260gr - 51cm / 4805gr (6dec) D.aan - 3936gr / 4940gr (4,5wk) D.ean - 4820gr - 54cm / 5040gr - 56.8cm (4wk) F.em - 3300gr - 50cm / 3835gr - 51cm (3.5wk) I.sa - 2850gr - 46cm / 3680 - 51cm (4wk) J.ermaine - 4200gr - 50cm / 5130gr - 54,5cm (6wk) L.ars - 3510gr - 53cm / 4636gr - 55cm (4wk) L.ieze - 4260gr - 54cm / 5220gr - 57cm (6 wk) L.ois - 3770 gr - 53 cm / 4390gr - 55cm (4wk) M.ila - 1250gr - 39cm / 4325gr - 54cm (14/5wk) R.osalie - 3755gr - 50cm / 5330gr - 57,5cm (8wk) S.ienna - 3735gr - 52cm / T.ess - 1050gr - 39cm / 4200gr - 54cm (14/5) V.alentijn - 3505gr - 51cm / 4420gr - 52cm (22nov) V.era - 2880gr - 46cm / 4180gr - 50cm (7wk) V.ince - 2880gr - 48cm / 4135gr - 52,5cm (7wk) X.aavi - 4140gr - 50cm / 4340gr (3wk) voor de tweelingen doe ik andere kleur zodat ze bij elkaar blijven in het lijst, de rest op alfabetische order. Update? PM mij!
Mischien misselijk of door het af en toe spugen kan het zijn dat hij de smaak weg wil spoelen als het zuur is. verder geen idee
ohja, ik had Felicitas gemaild over de Baby box en is idd verkeerd gegaan. Dus mail terug met gegevens