hier absoluut geen spenen of duimen kind. in het begin wilde ze soms der duim maar hier is ze echt fan van me pink haha die zuigt ze blauw. even een vraagje : vera zit nog op 6 x 135cc maar nu sinds een paar dagen laat ze iedere keer 20 cc staan we moeten dan echt moeite doen om dat er in te krijgen ( drinkt het dan wel op ) maar ze heeft ze voorheen altijd netjes leeg gedronken en nu dus ineens niet meer herkent iemand dit ?? zou het een sprongetje kunnen zijn? heb niet het idee dat het teveel is voor haar want ze heeft al een tijd op de 5 x 150cc gezeten maar door de reflux zijn we terug gezet kwa voedingen.
geen idee herken het niet J. hoogt ze nu op en gaat weer na 5 maar dat mag van KA als hij er geen last van heeft. De zantac lijkt hier echt zijn werk te gaan doen lijkt stuk rustiger en minder zuur nu hopen dat het zo blijft!
kids in bed wij op de bank home alone 3 kijken heerlijk bonbonnetje er bij en genieten! O en als j. wakker is huild hij niet heerlijk is dat dat we lekker kunnen knuffelen en kroelen en hij lekker kan gaan ontwikkelen nu hopen dat het langer dan 3 dagen duurt!
ja vera zat met 5,5 week ook op de 5 flessen van 150cc maar ze heeft net 150cc op. denk zelf dat ze aardig wat last heeft van het sprongetje. want normaal gesproken drinkt ze haar flessen met gemak leeg. wat fijn dat de zantac werkt hier werkt het ook super wel in combinatie met de nutramigen maar we mogen echt niet klagen.
geen fv dus heb geen idee waar jullie over hebben als ik zo lees mag ik in handen klappen met x die gaat tussen 2000-2130 bed in en komt om 0500 hier al 2dgn rommelig met slapen en wat zo goed werkte met inbakeren lijkt nui neesn minder te werken....wil liever weer bij mij.... hoe merk je dat ze last hebben van het zuur en wat doen ze dan precies?
ja toch wel! mijn eerste wou amper de speen, duimt met haar middel en wijsvinger, zoals ik toen ik een uk was Dat is beter dan de duim (vervorming tanden) maar moeilijk af te leren (lees: niet mogelijk )
vroeg het mij ook af. Soms lijkthet alsof D wat omhoog brengt en dan loopt hij te kauwen maar huilt niet bij of zo
sorry even geen puf om e komen. Heb een borstontsteking. Moet D steeds aanleggen aan ontstoken borst. Daardoor krijgt hij volgens mij zoveel vette melk, dat hij hele dikke ontlasting heeft. Zo zielig! Heb vandaag antibiotica gehaald. Heb 39 graden koorts en voel me enorm brak.
Vera slikte 2 uur na de voeding nog en dan begon ze te krijsen zo kreeg ik het door en ze had iedere voeding een huiluur.
hmmmm niet prettig x heeft dit niet, xnet zoals d vanaowyn @britt...beterschap.....doe je toch om en om...voor hem ook niks duikbed in morgen zal wel nacht worden voor allen fijne jaarwissling!
V spuugt en slikt ook 3 uur na de voeding nog weer voeding en snachts spuurt hij vaak zuur(maagzuur) ondanks indikken blijft hij dit houden. Maar het is al een hele verbetering met wat het was toen kreeg hij de helft van de voeding maar binnen , de rest spuugde hij weer uit. 10 jan weer naar de kinderarts wil het dan toch bespreken, eerder deze week werd V gillend wakker en zijn hoofdje zat onder het zuur en hij lag maar te slikken..zo zielig.... Maar het zijn incidenten en geen dagelijkse zaken
hier merkte ik het er aan 1. Hij rook zuur uit mondje 2. Wwat hij spuugde rook heel zuur (beetje zuur mag) 3. Heledag door smekken. 4. Heledag door ophalen en inslikken tot net voor nieue voeding. 5. Doorschijnend vocht uitspugen. 6. Huilen/krijsen van de pijn bij het omhoog halen. 7. Heel onrustig..............ze mogen iets zuur hebben dat hoort erbij zolang ze er geen last van hebben.
iedereen fijne jaar wisseling ik ga er heelijk van genieten de kids slapen bij opa en oma ik doe ze daar om 8 uur na bed en dan met de vriendegroep vieren. Dus de beste wensen allemaal.
meiden ik wilde toch even sorry komen zeggen dat ik jullie zo verwaarloos. Sinds de bevalling heb ik denk ik misschien nog 1x achter een pc gezeten, kijk hooguit af en toe even via de telefoon op facebook. De hele laptop interesseerd me helemaal niks meer, heb alleen nog maar oog voor mn kleine waar het gelukkig heel goed mee gaat maar ik voel me nogal lullig tegenover jullie!! Hoop dat met jullie ook alles goed gaat en dat jullie een gezellige jaarwisseling mogen hebben!
Oh Britt: das heel naar! Daar kan je flink ziek van zijn He?! Beterschap! En anders je pijnlijke borst kolven hoor! Is ook niet prettig, maar weer je iig dat ie leeg komt!