Lieve meiden, Alvast een goed uiteinde en een goed 2012 voor jullie allemaal. Dat alle kindjes en mamas maar in goede gezondheid mogen blijven. 2011 sluiten we nu af, het was een mooi jaar met Helaas een donker eind voor ons, Maar laten we voor een helder en goed nieuw jaar gaan met een paar hele mooie bijzondere sterretjes erbij stralend aan de donkere hemel..... Julie zijn allemaal super mamas..dikke knuffel van mij..
hoi allemaal iedereen de beste wensen voor 2012. ik ben er vanaf 4 januari weer helemaal, dan heb ik eindelijk internet die dag moet ik ook naar consultatiebureau met Noa en zal dan ook even update geven van haar groei, want ik zag dit in de snelheid voorbij komen nu net. ik duik nu me bed in na een drukke dag slaapse allemaal en tot snel liefs cat
och got mijn man mist mij zo donders gek...hij heeft vanaf 9 uur 13x gebelt..3x heb ik opgenomen..gelukkig nieuwjaar en hij mist ons hahah heb zo weer op gehangen voel het maar ff zakkewasser... lieve dames mama's en gezinnen..een gelukkig nieuwjaar en een fijn uiteinde!!! ik heb een prachtige avond gehad heerlijk vol gezelligheid en drank haha....maar een moi uit einde ik weet nu dat mijn man me niet kwijt wil...op zijn knieen zal die... ik geniet en ben heerlijk vrolijk(niet door de drank!) dames ik spreek jullie volgend jaar(morgen)!! geniet er van net zoveel als ik doe lieve lara wat vind ik jou sterk!!! je bent een pracht vrouw en hebt een pracht gezin...ja je mist 1 klein mensje..maar het is het prachtigste sterretje aan de hemel en wij jullie NIEMAND! zal hem ooit vergeten!! lieve lara en gezin ik wens jullie een gezond een liefdevol en gelukkig nieuwjaar toe...en hoop dat jullie snel met gelukkig nieuws mogen komen... lieve lara ik vind je zo sterk!!! heel veel sterkte voor de komende tijd...en vind het zo knap dat je eventjes bij ons komt kijken....lieve lara ook voor jullie een gezegend nieuw jaar!!!
Heeft iedereen een rustig oud en nieuw gehad? kindjes lekker doorgeslapen? V heeft ook heerlijk doorgeslapen ondanks alle erg harde knallen, nu nog lekker in pyjama, ga hem zo in bad doen en daarna zelf douchen en me klaar maken voor de visite.
kleine meid heeft heerlijk doorgeslapen...zoonlief werd om half 2 eventjes wakker(toen de harde knallen ophielden) en is daarna weer lief gaan slapen... het was een rustige O&N...maar wel heel gezellig!!
Heel veel sterkte! Hopelijk ben je er met het vele drinken en de antibiotica snel van af. Weet hoe je je voelt... heb zelf toen 2 dagen in bed gelegen.
Iedereen nog een gelukkig, gezond en liefdevol 2012 gewenst. Hier was C. op de 30e heel erg onrustig en weinig slapen en gisteren is hij door alles heen geslapen
Even snel, moeten zo naar mn ouders (hahaha verplichte bezoekjes ) @Hanna, hoe is het met hubbie?? las jullie bericht op FB, beetje van de schrik bekomen?? @Ricmar van harte met je verjaardag! Hier mega gezellige avond gehad! kids hebben zich voorbeeldig gedragen (alle drie !) Charlie om 1 uur gevoed en was er vanmorgen 8 uur weer... andere 2 tot 10 uur geslapen (maar wat wil je, lagen er half 2 in hahaha ) tot straks!
Hier ook een goede nacht gehad. Meisje kwam om 6 uur in plaats van 7 uur voor haar flesje, maar dat vind ik niet zo gek aangezien we midden in de nacht nog met haar over straat moesten naar huis. @lara, ik hoop dat 2012 jullie heel veel geluk zal brengen! Erg lief dat je af en toe nog eventjes bij ons komt kijken! @mvt, ik hoop dat je man inderdaad bij zinnen komt en bij jullie terug komt!
een gelukkig nieuwjaar allemaal!! ik heb helaas nog steeds niet de puf hier veel te schrijven,zit nog steeds met een meisje wat bijna 24/7 huilt,morgen ga ik een afspraak maken bij de HA,ik vermoed dat ze net als haar zus ook kma heeft,want zou verder neit weten wat het kan zijn,en haar nek enz zit weer gewoon los dus dat kan t niet meer zijn,ze huilt na elke voeding zowieso een uur echt ontroostbaar zelfs terwijl je haar vasthoud en rondloopt,en verder wil ze alleen soms stil zijn in de draagzak,maar slapen is een drama. Ik hoop maar dat we een machtiging pepti krijgen en daarmee de problemen worden opgelost.
@ lara: lief dat je nog hier ff bent komen spieken. Ik wens jou en je familie t aller allerbeste voor 2012, dat al jullie dromen/ wensen mogen uitkomen!!!! @sjees: knuffel Goed zeg dat de meeste kindjes niets gemerkt hebben van t vuurwerk. Gisteren n heerlijk rustig avondje gehad alleen schoonouders etc waren er. Alleen A. was erg onrustig door de harde knallen. Ze was gisteren erg uit haar doen ook qua eetritme. Zo had ze vanaf 22 uur continue honger, ben ook voedend t nieuwjaar ingegaan. de eerste minuut van t nieuwe jaar met mijn dochter doorgebracht. Beter befin bestaat niet..
gelukkig nieuwjaar allemaal.....hier schandalig laat gemaakt gingen 6 uur na bed en schandalig gedronken maar goed moet kunnen een keer. Verder heeft j. Heerlijk doorgeslapen vertelde opa en oma en c. Ook die wouden ze wakker maken voor vuurwerk maar ze wou niet wakker worden!