Meiden dank voor de felicitaties.. en na het bruin van 3 weken geleden nu echt rood.... dus ongi . leuk verjaardagskadootje.....
gelukkig nieuwjaar allemaal! Een weekje weggeweest, dus heb net alles snel doorgelezen. Hier nu weer af en toe een huilmiddag of avond, maar daarna slaapt hij wel lang door. Hij slaapt nu meestal 7 uur snachts. Alleen soms begint zijn nacht al om 19 uur, dat is dan weer niet zo handig.. Hij heeft zelfs 1x 10 uur geslapen. Hoe doen jullie dat? Ik word steeds nat wakker, lekkage. Ik ben er nog niet op ingesteld dat hij opeens zo lang slaapt. Hij drinkt nu meestal maar 1 kant, en dan kan het dus best zijn dat 1 kant er wel 12 uur tussen heeft zitten als hij zo lang slaapt. Dan sta ik echt op knappen en lekt het er uit. Dan blijf ik compressen vervangen snachts. Ik kan dan ook echt alleen maar op mn rug liggen. Op mn zij ligt dan niet lekker met die harde borsten. Soms ga ik even naar de badkamer om de ergste druk eruit te knijpen. Maar ik kan moeilijk gaan kolven of zo, want dan blijft het zo. Hoe kan ik nu zorgen dat ik niet meer lek als hij zo lang slaapt?
Ricmar hier ook gefeliciteerd! Hier een drukke maar gezellige O&N gehad! Dean sliep door het vuruwerk heen! HIj sliep ook gisterenochtend ook door na de 8u voeding! Ik steeds gejaagd hierdoor hihi. Helaas wordt hij wel verkouden in zin keel. Steeds hoesten achter elkaar en loop neus.. ach ja grote-zus-liefde, hier ook een schore keel Hij kreeg vanmiddag de 2e borst niet eens aan de gang dus die heb ik vol afgekolfd, leverde mij 140cc op, netjes! Juf85 apart dat je steeds lekt want als dit al een tijdje gaande is moet het wel al geregeld zijn in jouw systeem. Waarom drinkt hij maar 1 kant? (mag wel maar ben benieuwd wat de reden is). Ik weet niet wat je nog meer kan doen, want jouw lichaam moet dit regelen. Je kan wel afkolven maar dat lost het lek probleem niet op natuurlijk.
Dames voor zo ver ik dat nog niet had gedaan persoonlijk of ergens anders. Gelukkig nieuwjaar Ik zat me vandaag ineens af te vragen of er al weer moeders aan het werk zijn, en zo ja met hoeveel weken ben je weer gaan werken?? Ik ben eigen baas en ik kan zelf bepalen wanneer ik weer ga werken, het gaat ook zonder mij door en financieel maakt het niet echt uit.. Soms wil ik graag weer wat gaan doen, maar ben bang mij kereltje te missen... Denk er over om langszaam te gaan opbouwen en deel tijd te blijven werken voorlopig..
Meiden, Happy New Year!!!!! Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Het gaat al een stuk beter. Koorts is over. Borst doet nog wel pijn en jeukt nu. Teken dat het aan het genezen is denk ik. Ben alleen steeds kwartier na innemen ab misselijk. Gaat wel weer over steeds, maar niet prettig. Ook is het best lastig die ab. Je mag 2 uur voor innemen en 1 uur erna niet eten. Dus beetje plannen en aangezien ik een snoeperd ben, is dit echt moeilijk volhouden, maar ja moet toch. D.aan is om vijf over 12 tijdens vuurwerk in slaap gevallen, dus denk voortaan maar vuurwerk af te steken tijdens bedtijd! Misschien helpt dat dan beter. Daarna lekker naar buiten geweest met oudste (wakker gemaakt), en 2 babyfoons, haha! De jongste 2 zijn er allebei doorheen geslapen. Ben de 28ste bij CB geweest. D.aan woog 5700 gram en 60 cm. Eerste prikken gehad, ging goed. Wel huilen natuurlijk. In ne nacht 37,9.
jeuk is goed!! had ook flinke jeuk haha, mooi dat het beter gaat en idd lastig dat timen! 2 babyfoons? Welke? Met 1 hoofd en 2 meenemers?
Zo ik maar wachten en wachten kwam D gisterenavond pas kwart over één terwijl laatste voeding om 19u was!! redelijke nacht gehad met 4u en 8u. Ondanks dat hij verkouden is. Ligt nu lekker in de box te kletsen tegen zijn mobiel. Zo lekker de bank op kruipen met hem en ga ik breien en terug kletsen
Dat is wel lekker dat hij pas na 1-en kwam.. Vind het zo en zo dat ze elke dag wel een ander ritme hebben athans A. dan.. Laatste paar dagen wil ze echt 7 of 8 voedingen. Terwijl ze soms ook genoeg heeft aan 6 voedingen en vanaf 22 uur al lekker ligt te slapen.. Gezellie he dat kletsen.. En het wordt alleen maar leuker en leuker vind ik
Ja idd hij schommelt ook met uren tussen nog. Dit was het langst tot nu toe. Volgende keer wacht ik niet op hem en ga ik lekker naar bed hahaha
ik ben zo jaloers op jullie doorslapers!!! wil ook.... brit,fijn dat de borstontsteking over lijkt te gaan nu. hier ook 2 babyfoons,wel 2 aparte want wist niet toen ik de eerst kocht dat je er ook 1 hebt die 2 babyfoons op 1 hoofddng heeft,maar zo gaat t ook prima,werkt perfect naast elkaar,tis een alecto dect dbx 79,de liedjes die erop staan daar valt de oudste nog steeds bij in slaap. Ik wil vandaag een poging doen om de kerstversiering op te ruimen,lijkt me heerlijk weer rust in huis,ben het wel weer beu die boom en andere zooi.
Pff, ben er ff klaar mee! D.aan slaap al vanaf 9u niet meer, alleen maar huilen in bed. Ook als we hem gewoon laten liggen. Heb net via marktplaats een puckababy gekocht. ga ik zo halen. De bakerzak van pacco wordt hij nijdig van en slaapt dan ook niet.
ow zo blij dat ik nog bij me ouders zit...vanacht drama pfff... I.sa sliep eindelijk om 2uur.. hup ik ook bed in...werd T.omasz wakker...niet vervelend ofzo hij was aan het praten en zingen:S en dat ging door tot half6 pff niet kunnen slapen dus...me ma vanmorgen T.omasz uit bed gehaald zodat ik nog ff kon bij tanken kwam I.sa weer dus die maar flesje gedaan en geprobeert te slapen...maar wou niet emer dus er maar uit gegaan toen tig keer man aan de telefoon gehad pff ook erg vermoeiend maar hij praat normaal dus het nieuwe jaar begint goed!!!
Hallo dames, hier nieuwjaar goed doorgekomen. Juna heeft het heel goed gedaan op de flesjes. Wel een beetje onrustig geweest maar het was natuurlijk ook wel allemaal vreemd. Vuurwerk heeft ze goed doorheen geslapen maar volgens mij kan Juna niet tegen stilte. Ze heeft graag drukte om haar heen maar we hebben haar ook eigenlijk altijd in de woonkamer bij ons. Ben bang dat ik haar verwend heb want ze ligt ook niet graag in de box, wil altijd bij iemand liggen.... We waren om 6 uur thuis en toen lag Juna lekker bij oma in bed dus heb haar daar ook maar laten liggen. Uiteindelijk ben ik om half 2 's middags pas wakker geworden! Oma had me laten liggen en haar de rest van de afgekolfde melk gegeven. Ik had natuurlijk knaltieten dus heb haar meteen aangelegd. Ze heeft daarna wel weer flink moeten spugen maar ik was het iig kwijt! Heb wat vaak en veel gekolfd omdat ik bang was te weinig te hebben dus nu heb ik weer lekkende knaltieten! Ben vannacht ook 2 keer kletsnat wakker geworden. Hoe doen jullie dat met kolven? Op een bepaald tijdstip iedere dag wat afkolven? ZOu wle graag een voorraadje hebben in de vriezer want vind het toch wel makkelijk om een flesje te kunnen geven als ik ergens op bezoek ga ofzo. Maar heb dus geen zin om weer overproductie te krijgen. Ricmar, van harte gefeliciteerd en nee dat is idd geen leuk verjaardagscadeautje!! Hier is het vloeien nog steds niet 100% gestopt. Is dat eigenlijk wel normaal na 4 weken nog?
@tetta, volgens mij mag je tot 6 weken vloeien, vandaag bij CB geweest voor de eerste vaccinaties, zo zielig om te zien. Ze was goed gegroeid; nu 5130 gram en 58cm
Heb dat zelfde probleem, maar heb nu 's nachts een oude, losse BH aan met zoogcompressen... lekprobleem is er dus nog steeds, maar bed en kleren blijven nu in ieder geval droog
Hier vandaag de kamer weer babykaart en kerstvrij gemaakt... heerlijk! wilde ook nog buiten de borden eruit halen, maar het regent.... heb wel de mensen gebeld waarvan de borden zijn...morgen zijn ze er dus sowieso uit en kan het 'normale' leven weer beginnen... Kreeg wel commentaar van de kids, vonden het nu maar een saaie woonkamer