November 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Aowyn, 4 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb voor in de nacht een hele fijne van de V&D, is een stretchtopje met van die voedingsflappen. Zonder BH kan ik dus ook echt niet want nu zelfs door mijn BH het hele bed en Juna natgelekt (waren naast elkaar in slaap gevallen na het voeden)

2. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Heerlijk he die ruimte!

3. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Zo meiden, daar was ik weer eens....!

Heb het best druk gehad en daarbij is manlief nog wat aangeslagen van zijn ongelukje....
    Voor de genen die ik niet op fb heb, er is vuurwerk in zijn gezicht ontploft, om t maar even zo te zeggen... Lang verhaal kort heeft hij nu een blauw oog, een stuk hogere haargrens ;) en een hand vol tweedegraadsbrandwonden... Met de bijheorende pijn uiteraard...
    En duidelijk een engeltje op zijn schouder want het had VELE malen erger kunnen zijn.... pfff....

Verder gaat t hier goed... Vanaf vandaag probeer ik naar 5 x 180 te gaan wat flesjes betreft... Ze dronk nu steeds 6 keer 140-150...
    Ben benieuwd...

Ook slaapt ze sinds tweede kerstdag in haar ledikantje op haar eigen kamertje, gaat ook goed! We hebben de matras wel een stuk hoger gelegd, anders blijft ze erg opboeren... maar gaat erg goed... Ze slaapt meestal aan een stuk tussen 20.00 en 2.00 a 3.00... Natuurlijk zou t lekkerder zijn als we dat konden verleggen naar 23.00-06.00, maar vooralsnog vind ik het helemaal fijn zo...!

Nikki: ik las dat jij weer aan t werk bent gegaan vandaag! Hoe was t meid??!!

Ricmar: alsnnog gefeliciteerd...

Katemans, thanks voor de belangstelling, zie hierboven!;)

4. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    @tetta, hubbie en ik gaan do. shoppen, even in gedachte houden, heb nu een voedingsbh aan van Juuls tijd, zo'n oud, versleten dingen dat heerlijk zit!

@Hanna, ja echt, was het ook wel zat al die dingen... kaartjes van Charlie maar meteen allemaal ingeplakt, wat een pens werk!!

5. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Oef minder....! En wat is t verschil tussen de pacco en de puckababy??

6. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Heb je vandaag een afspraak kunnen maken? zoo sneu zeg...!!!:(

7. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Volgens mij hebben de meeste baby'tjes lekker door het vuurwerk heen geslapen :)

Oh wat ben ik jaloers op de mama's van doorslapende kleintjes. Dat moet toch heerlijk zijn? Max komt helaas nog exact om de 3 uur.. hij drinkt dan een half uur en heeft een half uur last van krampjes, voordat hij dus weer inslaapt ben ik zo meer dan een uur verder om vervolgens na 2uur/anderhalf uur weer wakker te worden door gehuil om de volgende voeding ;)

@Britt vervelend joh een borstontsteking, gelukkig gaat het al beter!

@Sjees oh wat zielig dat je meisje zoveel huilt :( ook voor jou erg vervelend en vermoeiend. Heb je de ha al gebeld en een afspraak kunnen maken?

@Ricmar nog van harte gefeliciteerd! Balen dat je ongesteld bent geworden, en dat nog wel op je verjaardag :(

@Juf85 hier ook veel lekkages.. ik draag 'snachts inderdaad ook nog een beha met zoogkompressen en die vervang ik dan maar na elke voeding! Ik voed 'snachts liggend in bed met een spuugdoekje onder mijn borst, maar ook dat lekt door. Dus het is hier heel vaak het dekbed of in ieder geval het hoeslaken verschonen ;)

@Aowyn ahh wat zielig dat hij verkouden is.. is hij ook zo aan het piepen omdat hij een volle neus heeft? Max wel, gelukkig helpen neusdruppeltjes! Ik geef ook altijd bij elke voeding 1 borst. Hier heeft hij meer als genoeg aan!

@Tetta ik vloei ook nog een beetje.. helaas nogn iet helemaal weg. De ene dag vloei ik helemaal niet meer en de andere dag weer wel.. zal dus hopelijk niet lang meer duren voordat het helemaal weg is.

Zijn er hier ook thuisblijfmoeders of gaat straks iedereen weer aan het werk? Ik heb geen werk, dus ga eerst lekker fulltime moederen :) kan altijd weer verder kijken voor baantje!

Morgen voor het eerst naar het bureautje.. ben zó benieuwd hoeveel Max is aangekomen en hoelang hij is!

Gisteren wilden manlief en ik voor het eerst vrijen, maar dat deed helaas ontzettend veel zeer. VOlgens mij is mijn inwendige hechting nog steeds niet opgelost, kan dit? Hoelang duurt het eigenlijk voordat zo'n hechting oplost?

8. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Ik krijg een brok in mn keel van jouw onderschrift... heel mooi!
    Alle geluk voor jullie in 2012!!!

9. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    Haha ja doe ik ook en dan zie ik wel. Als A. slaapt en niet voor 12 a 1 uur wakker wordt dan slaapt ze door. Dus dat is wel makkelijk. Soms denk ik oh ze komt niet meer komt ze net voor 1-en nog;)...

Hoe doen jullie dat met doorslapen? Maken jullie hun wakker als ze 7 a 8 uur geslapen hebben? Cb vertelde ons max 7 uur en dan wakker maken vanwege de voedingsstoffen. Maar merk dat A. Soms echt sjaggo is als wij haar wakker maken.. Heeft ze van haar moeder uitslapen ;)

10. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    @babywens: Na mijn eerste bevalling heb ik een jaar lang last gehad tijdens vrijen, met als gevolg verminderd libido... Heel irritant zeg... Ik hoop voor jou dat dat niet t geval is en het nu alleen pijnlijk was omdat t de eerste keer is...

Ik heb nu trouwens bijna geen pijn hier bij t vrijen! Echt minimaal! Terwijl ik toch ook echt behoorlijk 'open lag' en heel veel hechtingen had... Was helemaal verbaasd! Heb ook veel vaker zin, alsof ik die negen mndn wil inhalen, hahaha! Manliefvindt het wel best uiteraard, hihihi....

11. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Heej! zie ik je hier weer eens!! lol!
    Ik zou lekker wachten tot ze vanzelf wakker wordt!
    Geef je btw nu ook al af en toe fv?

12. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    @ sjees: weer je al iets meer?
    @ Babywens: oh heerlijk lijkt mij dat om nog een tijdje thuis te zitten en heerlijk te genieten. Ik zou officieel al eind jan aan de slag moeten maar heb vakantiedagen gelukkig achter geplakt. Nu moet ik pad eind feb weer aan de bak. Nog steeds geen miljoenen gewonnen ;)

13. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    @ hanna: ja he dacht laat ik ook af en toe komen :p... Ja vind t ook sneu om haar wakker te maken. Wij lieten haar ook voorheen doorslapen totdat cb er iets over zei.
    Begin volgende week met afbouwen...vind t nu eerlijk gezegd wel genoeg zo kan papa haar ook af en toe fv geven ;)

14. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Hanna80 Oei ik hoop niet dat ik dat ook ga krijgen :S Heel vervelend inderdaad. Moet zeggen dat we ook niet doorgezet hebben. Manlief zag aan mij dat het teveel pijn deed en zei: dan proberen we het volgende week toch gewoon nog een keer? hahha

Fijn dat jij er bijna geen last van hebt :)

15. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh fijn dat je er nog wat vakantiedagen achter hebt geplakt. Zie je weer tegen het werken op? haha manlief verdient hier ook heel weinig , onder het minimun.. maar toch gaat het prima zo qua financiën. Ach wel beetje op letten wat we kopen, maar dat vind ik niet zo erg. Ik heb geen diploma, dus als ik zou gaan werken (in een winkel ofzo) zou dat nog niet heel veel meer opleveren :p

16. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    Zie er best tegenop ja. Vind t echt heerlijk thuis mijn dingetje doen... Ga wel 4 dagen werken en als t te zwaar wordt ga ik naar 3 :)...helaas geen luxe om te stoppen met werken

17. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    De pacco heeft drie flappen en daar zet de armen echt in vast. De puckababy zitten de armen in de slaapzak losser en alleen een band om de buik om de zak op zijn plek te houden.

Wat erg van je man zeg!! Dat zal schrikken zijn geweest!

18. Sjees

Sjees Niet meer actief

hoi meiden,
    ben nog niet bij de ha geweest,maar kwam er vandag achter dat ze weer spruw heeft,dus ben een nieuwe kuur begonnen,had gelukkig nog een nieuw potje van de laatste keer,ze is vandaag iets rustiger,al ligt ze wel bij me in de draagzak want alleen liggen en plat wil ze niet.
    Ik kijk eerst even aan wat de kuur doet alvorens ik weer de ha bel voor afspraak,want van spruw kunnen ze ook deze klachten hebben,dus ik hoop eigenlijk dat dat het is.

puckababy,hebben wij nu ook en werkt echt wel,ze wordt al rustiger als ik hem dichtrits,het huilen wordt minder intens en ze kan niet meer met dr armen in dr gezicht maaien,vind het een fijn ding.

hanna,oh wat erg van je man,wist ik niet zeg,hopelijk houd hij er geen blijvende verwondingen aan over,hoe kan het nu in zijn gezicht zijn geploft dan??

l.ois heeft vandaag voor t eerst een paar eer gelachen naar me,wat is dat geweldig om te zien zeg,echt onvergetelijk!

19. Sjees

Sjees Niet meer actief

alecto dect dbx 79

20. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    sorry ff niet bij gelezen hier minder telefoontje ben verdrietig en stressig er van had al verteld dat mijn vriend onderzoeken had enz toen dachten dat zijn klachten van pfijfer kwam maar die was over en hij nog ziek dus woensdag blodgeprikt hij zou donderdag echo krijgen en week erna uitslag. Belde vandaag de arts hij moet donderdag een beenmergonderzoek wand zijn bloed was niet goed alles word met spoed in werking gezet weet niet wat ik hiervan moet denken ben best bang eigenlijk hoop dat het meevald maar meestal als ze zosnel al bellen voorspeld het niet veel goed.

Deel Deze Pagina