zoiets ja, wordt moeilijk centraal we komen overal uit nl vandaan.maar is te doen. ik kom wel nu nog iemand die organiseert moet je je banner niet eens aanpassen
joah maar dat gaat wat moeilijk met de telefoon. Probeer er morgen aan te denken dan kruip ik wel even achter de laptop
ik zit zwolle...zit nog redelijk gemiddelt maar rotterdam is me te ver dan reis ik 2uur... dus ja utrechts ligt dan redelijk..maar tetta voor jou of napoleon ligt eigenlijk niks centraal zodat we met zijn alle kunnen komenjij zit in de ene uiterste hoek en napoleon andere..en nikki toch in friesland??
Blijft lastig dus om t centraal te houden .... Ben sinds 22 uur aan t voeden en heb t eigenlijk wel gehad. Speentje wil ze niet ook geen vinger alleen maar borst.. Sabbelen en drinken dus zeker clusteren ... Heb je dit ook met fv of alleen met bv???
Meeting centraal ik doe mee woon zoiezo centraal Meeting ooste ook goed haha Meeting rotterdam was voor mij ook maar uurtje maar kan die dag niet! verder wel vluchtig meegelezen maar ff anderen dingen aan mij hoofd probeer weer intespringen hier. Morgen vriendlief eerst echo en dan beenmergonderzoek echo weten we meteen eigenlijk of zijn ilt gegroeid is of wat beter zou zijn gekrompen en dan is het afwachten tot uitelijk 18 jan. J. doet het gelukkig redelijk gister wel slijm beetje gal achtig poep wel maar beetej vanochtend weer iniminie sliertje dus ff in de gaten houden!
Ben nu bij je in de buurt nou ja in Vaals is niet zo gek verweg dacht ik maar idd voor jou is arnhem/nijmegen meer centraal denk ik. maar dat is voor napoleon weer verder.
Haha voor Napoleon en mij is niks centraal! ik zit idd in Friesland... Maar je hebt toch zo'n locatieprikker? Kunnen we zien wat het meest centraal is!
mvc..14jan zit ik in arnhem, ik ga zelf op kraamviste bij mijn opa en oma en dan naar nichtje wordt 24...das wel dichtbij. zou wel erg leuk zijn hoor meiden iedereen erbij! @stroopwafel...klinkt meer als regeldagje. want met clusteren willen ze drinken en en zijn ze daarna tevreden...gewoon weer een rotnacht of viel het mee. heb je d'rwakker gemaakt of kwam ze zelf? ik maak xniet meerwakker,werkt toch niet.hij gaat tussen 2000-2100.en dan zie ik wel wanneer hij wakker wordt. al vaak wakker gemaakt voor bv in hoop dat hij langer doorslaapt...niet dus moet er zelfs vaker uit, want hij drinkt dan te weinig gister ineens(is nieuw) 0030en0545,normaal 0330-0400en dan0630 hier ziet er redelijkm uit buiten.moet boodschap doen en oudtse naar vriendje bengen.....gelukkig waai ikniet omver
was jijzelf toch ook jarig?? hahaha kan me zoiets nog herinneren Centraal?? Grappig idee van Nikkijane! waarom mei/ juni?? makkelijker plannen, mooi weer (tenminste gaan we van uit) Moet zelf minimaal 1 maand van tevoren vrij vragen als ik vrij wil hebben. Dus als ik al naar mezelf kijk is dan makkelijkere qua regelen... hahaha wat een dilemma zo'n meeting maar goed dat Nederland niet zo heel groot is ....
Ik ga voorlopig nog volledig door, maar ervaring leert dat kolven op mijn werk niet echt goed wil. Maar ik moet ook zeggen dat ik bij de andere kids pas na een 5mnd weer ging werken. en dan zaten ze op 4/5 voedingen per dag. en dan hoefde ik eigenlijk maar 1 voeding te kolven, die tussen de middag. maar het kolven wilde niet (ik moest kolven in de pauze en dan waren er ook allemaal leerlingen die ik hoorde). dus op mijn werkdagen sloeg ik dan het kolven over op mijn werk en kolfde ik meteen thuis, zat er wel wat langer tussen maar dat wilde hier wel. Ik ben ook niet zo moeilijk om een voeding te vervangen door een gewone fv. Het moet namelijk geen battle worden, die borstvoeding. Maar goed, ik heb eerst nog geen werk maar ondanks alle voornemens lieze regelmatig uit een flesje te laten drinken, is dat nog maar een paar keer gelukt en donderdagavond weigerde ze steeds de fles. (wij waren uit) ik heb zo'n schurfthekel aan het kolven... maar goed Je hebt 's ochtends de meeste productie, je kan het beste dan 1 borst voeden en die andere afkolven om een voorraadje op te bouwen. als je 2 borsten geeft dan wacht je sochtends 2u na de voeding en kolf je dan ook beide af.
@napoleon.....thanx...ga vandaag maar eens serieus starten want moet volgende week al naar werk.....moet inspringen anders loopt in de soep en mijn saris dus ook en zoals aowyn ga ik ook fv 1 keer doen,maar hoveel????want dat is ineens anders
Meeting, wij deden meestal amersfoort. Voor mij is het idd allemaal ver dus als het centraal is dan maakt het niet zoveel uit. Rotterdam is echt te ver voor mij (2,5 heen, 2,5 terug) We zijn onze kat buiten aan het wennen maar hij staat al een kwartier voor de deur te blèren... (toen ie nog maar 1 minuut buiten was...) terwijl hij dus die 2 weken dat ie hier was binnen moest blijven om te wennen en niet kon wachten tot ie naar buiten kon...
heb dat toevallig gister op het CB voor Charlie na gevraagd, is 1 schep en 30cc water per kilo in gewicht (5 kilo = 150cc met 5 schepjes voeding) Mocht Charlie zelfs wat meer geven, bied morgen nu 180cc aan, waarvan ze er 30 mag laten staan.... weet niet wat ze aan bv binnen krijgt.... kan je het niet even bij het CB na vragen??
Even een vraag aan de puckababy gebruikers: Wanneer moet ik over gaan op een grotere. Heb de verpakking niet. D.aan is nu al 5,8 kilo en 60cm. Hij ligt er best strak in nl.
@ almika: maar als t n regeldagje is dan zou ze toch heel de dag vaker moeten komen? Of heb ik t mis en kan t ook zijn dat ze dit savonds alleen heeft? uiteindelijk sliep ik pas rond 2-en. Gelukkig geen rotnacht als ze slaapt slaapt ze goed door... Ze werd pas wakker rond 7 en. Daarna gegeten en viel weer als n blok in slaap. Gisteren heeft ze ook bijna heel de dag geslapen tot rond 20 uur..
@britt, hier ook de puckababy, maar begint ook al een beetje krampjes te zitten, maar weet het ook niet, staat het niet op de site? Hier gaat het weer helemaal mis. Ze leek het eerst goed te doen op de pepti voeding maar nu zijn we weer helemaal terug bij af; huilen na de voeding, bijna hele dag trappen van de buikpijn, scheten laten, grote golven spuug, rode vlekken, fles wegduwen, met handjes constant aan het hoofdje/ogen/gezicht (jeuk?). Pffff, vannacht wilde ze maar een halve voeding drinken en spuugde toen ook nog alles uit, ik zat er echt even helemaal doorheen. het lijkt alsof ze nu ook niet meer tegen de pepti kan, wat nu?
Catharina: ik zou meteen de kinderarts even inschakelen! Heb je al gecheckt of het geen spruw is? Gebasseerd op het onrustige drinken dan...