door elkaar schudden is zeker zacht gezegd...pff ben momenteel tot meer in staat.. maar goed..heb me voorgenomen(jaja hoor mij nou proberen) om me er ff voor af te sluiten...en ff weer tot me zelf te komen en de kids ff wat rust brengen...vanmiddag was ik met man aan telefoon en stond buiten ging best wel ff te keer en T. liep door de kamer met zijn handje aan het oor..blablablaBLABLABLblla...bllakjd... zag er best schattig uit..maar is niet goed dat die dat wel mee krijgt... met luiers kon ik bij I. merken dat die pampers niet fijn waren hele rode geirriteerde billen en beetje kapot ook..ben toen naar de jumbo luiers gegaan en nu heeft ze nergens geen last van...en madam is toe aan maatje 2 jeej ze wordt groot haha katemans: niet soms hoor 9 van de 10 x haha...denk soms echt dat ik (+neefje) 4 kids heb 2 pubers een peuter-puber en een baby...ach we slaan ons er door heen... MVC: ja dat is moeilijke keuze...voor kindjes zou ik thuis blijven..mja gestresste mama thuis merken ze ook...mee gaan merken ze ook en stress je int zkhs... moeilijk!! met afkolven en dan flesje..heb ik geen idee en verstand van....mijne krijgt de fles vanaf dag 1 dus ze krijgt nu 150cc en soms 180 drinkt ze helemaal leeg.. 5x dus ja...daarom reageer ik niet op die vragen(A)SORRY!!!
Nee, je kan haar niet verwennen joh! Een draagdoek is dan zeker een goed idee. Ik heb nog een tricotslen voor je ik ben zelf overgegaan op geweven doek. Lieze heeft het nl erg snel warm en ik wil straks overgaan op rugdragen en dan is met een rekbare doek minder.
klopt, babybjorn is heel slecht eigenlijk, of van alle goedgekeurde manieren van dragen is de babybjorn het slechts... De beentjes van de baby hangen onder de heupjes, dat is niet zo goed. Het beste is om de knietjes hoger dan de heupjes te hebben, dat is het beste voor zowel heupen als rug. Daarnaast hangt de bjorn heel erg aan je schouders waardoor het dragen na een maand of 4 echt niet meer fijn is. De nieuwste bjorn heeft wel een iets breder zitje en een buikband voor de drager maar dan nog zijn het smalle banden enz enz...
De tricotslen is ook heel warm, misschien is dat het? Lieze brult vaak wel even bij het inpakken maar zodra ik loop is ze stil, net als in de pacco trouwens Ik heb nu een geweven doek en die is een stuk minder warm. Lieze is echt een zweetbeest en had het in de slen veel te warm en ik ook
Meeting halverwege I'm in! catharina yikes dat klinkt echt niet best! mssn slokdarm te erg geirri? dan moet zij andere spul hebben, weet de naam zo niet. Ik zou de HA of KA bellen! MvT hoera!!!!! tetta denk wel aan dat alles waar ze rechtop in zitten (zoals baby bjorn) niet lang mag omdat ze op de billen zitten met hun gewicht. Bij een DD juist niet zijn vastgebonden tegen je aan Ahh Azeb is er al bij geweest en ik ben spuit 11 weer want Naploeon zegt het ook Draagdoeken, ik ook een bykay rekbaar DD maar straks kan dat niet als ze zwaarder zijn. Er is dankzij een lieve dinnie een prachtige Girasol onderweg voro mij Heeft ze opgespoord! Justme knuffs! en ik duim dat een 2e onder snel en gezond bij jullie komt!!!! Beetletje ik gebruikte altijd C1000 wegwerp maar sinds de vernieuwing lekken ze. Kruidvat hebben hele goede maar hier geen KV. Manlief komt wel langs de PLus en neem bumblies mee, die zijn super! Zowel maat 2 als maat 5. Straks komt D toch in de bamboozles als hij iets groter is. Beetletje herkenbaar hier ook een game hubby waarvan ik hints moet laten vallen MvC anders kids bij oma? Kan me goed begrijpen dat jij mee wilt ter ondersteuning! knuffs alvast! Katemans morgen shoppen met hubbie? vindt hij dat leuk? de mijne niet iig lol. Komt wel mee maar met lange koppie
Vanaaf lekker gedouchd met mijn manneke, hij was heel rustig en genoot ervan leek het wel. Ook een slokje genomen onder de douche. Wou alleen niet slapen zonder speen >< maar goed als hij kan slapen, is goed voor zin verkoudheid. Hij lijkt al minder te hoesten dankzij tussikind!
vreselijk van dat 'kraambezoek' dat alleen komt om te zuipen. zijn al 3x hier geweest. Ze zaten eerst op keukenstoelen, nu is het echte kraambezoek weggegaan liggen ze over elkaar heen als een stel verliefde pubers op de bank commentaar te geven op de film die opstaat (dus nog lang niet van plan om weg te gaan) juna zichzelf en mij helemaal onder gespuugd dus wij al pyjama aan en ben weer in een hoekje op de bank gekropen met mijn telefoon aant spelen wat ik al een uur doe heel demonstratief. Maar ze snappen de hint niet of willen het niet snappen want ze vroegen net al of we niks sterkers hadden als bier. Vraag me af wie van de 2 naar huis gaat rijden.....
pfff irritant hè... Mijn man is gelukkig wel aardig betrokken maar een dag alleen gaat niet ivm borstvoeding Maar gisteravond begon ze te huilen voor de voeding (ze slaapt op zolder) en wij zaten beneden. Ik vroeg aan hem of ie L.ieze even op wilde halen. Zegt ie, nee, je hebt het niet leuk gevraagd nou ja! Flikker dan maar een eind op... Ik zei, dan ga ik wel lekker boven zitten, doei! Kom ik na de luier op de sk ligt meneer daar... Ik heb hem de hele tijd genegeerd, dat heeft ie wel gevoed gelukkig!
@luiers. Heb tot nu toe pampers en kruidvat (die laatste een hoop van gekregen in luiertaarten) maar denk dat ik toch weer pampers ga halen als deze op zijn. Vind de kruidvatluiers erg stijf. Heb ook al 2 pakken aldi en en nog iets in maat 2, ook gekregen maar nog te groot. Die voelen ook al zo stijf aan. Is er ook een goedkoper merk als pampers wat ook lekker soepel is?
Ik zou gewoon zeggen dat het tijd is om naar huis te gaan Of demonstratief de lichten uit doen en zeggen tegen je vriend :"schat,de visite wil ook naar huis!"
Tetta, de luiers van de LIDL bevallen altijd goed, maar idd als ze zo klein zijn, zijn de luiers vaak ook stugger. Zolang ik nog bv geef zweer ik bij pampers new baby ivm dat extra laagje en de spuitluiers. Die gaan tot maat 3. Daarna maakt het niet zoveel uit. Dan haal ik luiers waar ik op dat moment ben.
oh, maar ik geloof dat lidl wel pas vanaf maat 3 is. En ik heb trouwens een foto van Lieze in de draagdoek op mijn fb staan.
Vraagje aan de Pacco-gebruikers: Blijven jullie kids netjes met de armpjes naast het lichaam? Lieze weet atijd haar armpjes tussen beide klittebandjes op de buik te wurmen, dan zit de doek dus nog wel dicht, en ze kan ze ook niet verder bewegen, ze heeft er ook geen last van hoor maar vind het wel typisch.
nee dat zijn van die mensen die boeit dat niks. Sowieso, jongen is van mijn leeftijd en die meid een paar jaar jonger maar vind t allebei kleine kinderen. Visite wat net hier was wilden een kopje thee. Nadat hun weg waren beginnen ze zich kapot te lachen wie er nou in godsnaam thee drinkt :s
Nee kan zijn door meer rust omdat de dag voorbij is en voor het slapen gaan. Denk ik dan. Dean's momenten zijn in de ochtend, ook lekker handig :/
@Aowyn: vond het al zo vreemd. En het ging een tijdje heel goed en nu kwam dit dus dacht wat is dit nu weer???? Mannen: soms kan ik de mijne ook achter het behang plakken. Omdat ik nog BV geef is het ook niet mogelijk hem een dagje met A. alleen te laten. Maar hij heeft 1 dagje een papa dag en heeft deze al in december. Maar ook al is hij thuis dan ben ik soms ook nog heel de dag bezig met A. En als wij dan een slechte nacht hebben gehad, wat niet heel vaak voorkomt, dan zegt hij ik ga ff slapen want ik ben moe hoor. en dan denk ik hallo en ik dan. Ik ben heel de dag met haar bezig en voed haar ook nog. Wat totaal niet erg is maar ik zou ook wel eens een half uurtje voor mijzelf willen hebben ... maar er zijn ook weer dagen dat het weer totaal anders is met manlief.. mag dus eigenlijk niet klagen
Stroopwafel ja hier ook! Sinds hij verkouden is komt hij in de ochtend heel vaak achter elkaar, niet zo leuk maar goed hij zoekt geborgenheid dan. Is de laatste 3 dgn echt van 6u tot 11u dat hij bij mij wilt zijn merk ik. Slaapt heel even.