nee ze 'liggen' nog steeds hier op de bank. Mijn vriend heeft er ook een paar op dus die merkt niet hoe ik me eraan irriteer en die vind het wel gezellig zo. Maar dat zijn van die mensen waar ik gewoon echt niks mee heb, vooral die meid, en hij ziet het probleem niet. Meningsverschil denk ik :s
nou dan zou ik zeggen loop naar hem toe en geeft hem en kus en zeg heel duidelijk welterusten schat! en naar de slaapkamer toe. Heeft hij het nog niet door kun je hem straks fijn vertellen in bed
NEE!!!... mijn madameke krijgt het voor elkaar allebei de handjes er tussenuit te krijgen of ze heeft de armpjes na lang wurmen er boven uit steken... dan heb je zeg maar een ingebonden wurmpje met 2 handjes naast der lichaampje eruit steken of 1 arm erboven uit
och die had ik er meteen al uit gegooit doe dat dan waar ze nog bij zijn..en dan zeg je toch sterkers hebben ze in de kroeg ga daar maar heen..of gewoon hard zeggen dat je wilt gaan slapen of vragen of hun anders de nacht -of ochtend voeding doen..hup weg wezen!!
precies eruit knikkeren die lui..of manlief weltruste wensen en lekker in bed gaan zitten... en vanacht of morgen is duidelijk maken dat dat zo niet werkt als je nog voedingen moet geven er zit een grens aan hoor... die waren er bij mij trouwens niet eens in gekomen of na de eerste koffie /of glas er zo weer uit gegooit..hahah ik ben daar erg makkelijk in als ik op bed wil of weg moet..zeg ik het zo pats boem..kunnen ze gepikeerd wezen maar komen ze ook wel weer overheen als de hint niet duidelijk is dan maar duidelijker wezen en zeggen hup eruit!
heb je ook gelijk aan...je moet je niet verjagen.. maar is wel irri als ze niet op je hints in gaan!....maar ze zijn uit zich zelf gegaan??
ach als het iemand anders was geweest had t me nieteens geboeid dat ze er nog waren zo laat maar ik moet ze gewoon niet
even ego bericht morgen bijlezen heb net gekolft voor mijn voorraad maar was niet veel net geen 100 ccsnap het niet drinkt x dan zo weinig maar, ze drinken toch juist meer na verloop van tijd...snap er weinig van. vrijdag maar eens wegen....enwieweet morgen meer??? ikduikbedin trusten
nou juna kreeg er geloof ik ook de schijt van, letterlijk! T zat tot aan haar enkels, heb ik nog niet eerder meegemaakt haha.
whihi allemaal spuit luiers Almika heb je trouwens FB pb gedaan. Idd is dit eerste keer kolven? Ik merk wel verschil met nu en toen. Ikmoet echt de borsten vooraf masseren en dan heb ik goede tsr (met afkolven dan) en moet soms tussendoor stoppen om te masseren, had ik bij mijn eerste niet. Het kolven van mijn linker borst vanochtend bracht 120cc op geloof ik. Vind ik ook niet echt veel maar goed hij drinkt uit 2 borsten dus zal iets van 120 + 60 zijn en dan ng kolven zegt niks over hoeveel X echt drinkt bij jou Je doet me ook aan denken, heb manlief gevraagd te wegen want ik kwam van de week uit op 6kg wat ik best veel vond al. Verschil met man met en zonder D was 5,6kg dat vind ik beter kloppen
ik deed een fles en hier net zo ook een spuitluiers ik voelde het trillen en spuiten hahah heb 5 mins gewacht tot de druk van der gezichtje was en keek op der romper ja hoor alles weer verschoont en gewassen haha...is het vanavond..heb scheit-aan-alles-avond haha
ik voelde em ook behoorlijk knetteren, kleertjes staan nu ook in de week haha. Achjah, kinderen spreken de waarheid toch en als ze dan nog niet kunnen praten doen ze dat maar beeldend he
Ik heb de swaddle me. En mijn zoontje wurmt zn armen er ook steeds uit. dan wordt hij toch weer wakker.
j slaapt snachts wel heel goed in haar wiegje dus inbakeren hier (nog) niet nodig maar idd wel altijd handjes boven de dekens uit! Als ik haar ga voeden heeft ze echt van die ijsklontjes.
j. ligt in de woombie vind hem super kan zijn armen dan ook gewoon over zijn buik bewegen maar vind hij wel fijn. Luiers hier tot nu alleen pampers straks gaan kijken hoe andere bevallen bij chayenne vond ik niks fijn alleen pampers dus ben benieuwd. Heb besloten bij de kids te blijven kan iemand anders mee denk toch ook fijn voor de kids.