Goeiemorgen all Nog meiden met echo's vandaag??? Mijn echo is donderdag.. vind het spannend! Vanochtend voor het eerst misselijk wakker geworden, niet echt fijn maar aan de andere kant ook weer wel Was gisteren ook al een beetje beroerd, maar het zegt mij niet zo heel veel. Mijn lichaam heeft me al een paar keer goed voor de gek gehouden. Zo was ik met mn molazwangerschap ook super misselijk en enorm hoog hcg, maar geen vruchtje. Bij Lars helemaal geen kwaaltjes en een goede zwangerschap en bij mn miskraam ook geen kwaaltjes en toch niet goed gegaan. Dus... welkom aan de nieuwe zwangeren!! Ik heb de site ook gezien, leuk gedaan zeg! Liefs Loes
Hallo meiden, Ik kom ook gezellig met jullie meekletsen. Ben op 23 november uitgerekend van ons eerste kindje. Gisteren hebben we het goede nieuws aan mijn ouders verteld. Het was ook nog eens dubbel goed nieuws, want mijn zusje is namelijk ook zwanger. Opa en Oma waren super blij Hier valt het gelukkig ook mee met de zwangerschapssymptomen. Heb af en toe wat krampjes/steekjes in mijn onderbuik en vanaf een week voor mijn NOD zere borsten. Sinds het weekend heb ik af en toe pijn achter mijn navel. Het zal er allemaal wel bijhoren
Is het nog geen 6april?????moet nog zo lang wachten op mijn echo. De tijd schiet maar niet op. Ben zoooo nieuwsgierig of alles goed is. Maar zal denk ik niet de enigste zijn hier...
hoihoi vandaag onverwacht vrij, bengel naar school gebracht en stiekem terug naar bed..kwam erom 1130 uit.ben ech tmoe, zelfs als ik op sta nog moe ga zo maar eesn douchen en zo is veel te ,ooie dag ik mag wodag voor pret echo dus we zullen het mee maken. 1 april is dag dat we vertellen ...maar moet echo wel oke zijn uiteraard. zou 10 april de ADloop rennen maar die heb ik nu officieel afgblazen..ben er gewoon te moe voor...ren net 3 km en dat is echt te weinig. meiden fijne dag
Hi meiden, Heb vandaag een baal dag, net knallende ruzie gehad met mijn man Hij loopt al een tijdje unhappy rond en volgens hem vraag ik te vaak wat er aan de hand is Kan hem nu ff niet uitstaan. Okay hij is pas werkloos geraakt en ik weet dat hij zich zorgen maakt over onze financiele situatie maar hij moet dat niet op mij gaan afreageren:x
Nitaa; 6 april is nog snel.. Ik mag morgen naar vk, en krijg dan datum voor echo, wrs niet eerder dan eind april..Dus niet zeuren! Almika; Dan denken ze allemaal dat t een grapje is.. Wel jammer dat rennen je niet meer lukt; Maar alle respect voor 3km hoor! Pfff... Red nu niet eens 100 m.. Mamavansje; Wat vervelend zeg! Dikke knuffel! Hoop dat je man snel weer werk vindt! Nieuwe meiden; Welkom!! Ik ben net thuis en mag om 19.00 weer aan het werk, tot 22.30 (vanmorgen van 8 tot 16 naar school geweest...) Pfffffffff, val nu al bijna in slaap..
Hoi meiden, Hier ben ik ook weer eens! Blij te lezen dat het goed gaat met iedereen. Hier gaat alles ook lekker, pijnlijke borsten en een beetje misselijk. Wat ik echt bizar vind, is dat sommige soorten eten mij echt tegenstaan. Kaas bijvoorbeeld. Ik ben vegetarier, dus wat nu?! Zoet op brood is niet echt mn ding... Heb maar flink wat vleesvervangers gehaald...
Katrien noten brood is dat een optie? zorg voor je vit B12!!! dat is echt belangrijk. hier de hele dag door nog weeïg in de maag, gelukkig niet spugen, en druk in de onderbuik net of er iets in de weg gaat zitten, broek kon vanmorgen niet dicht, na wat gas (sorry) ging het wel weer... en moe ontzettend moe.....
Moe moe moe hier ook. Voel me soms schuldig dat ik zo moe ben. Dat komt omdat iedereen zo fit lijkt. Maar ja hopelijk gaat het over een paar weekjes beter. En marrr je hebt gelijk,jij moet langer wachten. Mag idd niet klagen.
Hier ook niets dan moe. vriendje begrijpt het gelukkig en leest zich stiekem in. Hij is heel nuchter maar af en toe roept hij iets en dan zegt die, ja ik heb zoiets op internet gelezen haha.. Maar ik vind dat hij inmiddels wel heel veel weet, wel leuk dat hij zich er zo in verdiept!! Pff heb ook nu al de zenuwen voor die eerste echo!! Wil zo graag een positieve bevestiging!! 7 april is de dag..
ik zie door de novembermama´s het bos niet meer... waar moet ik aansluiten? ik ben iig 29 november uitgerekend... (denk ik.. ben niet echt regelmatig...) zwangerschap nr 3, na eerst een ma en daarnna een gezonde knul! gefeliciteerd iedereen!
Ik mag pas over 2,5 week een afspraak maken met de VK. Bij ons is het zo geregeld dat je de eerste 8 weken onder behandeling staat van je HA en vanaf 8 weken de VK mag bellen en dan nemen zij het over. Dus ik moet waarschijnlijk nog veel langer wachten...jammer hoor.
Welkom nak. Deedee tjonge dat is wel lang wachten zeg. Bij ons moet je rond de acht weken voor een echo. En dan rond de twaalf weken weer voor intake en echo. Casss je moet 1dagje langer wachten als mij. En ricmar mag een dagje eerder.spannnend!!!
wat raar dat ze bij jullie eerst een echo doen en een paar weken later pas de intake. Bij ons is het andersom. Ik heb 13 april een afspraak voor intake en inwendige echo staan. Ben zo benieuwd maar het duurt natuurlijk nog wel eventjes. Heeft iemand van jullie ervaring met een inwendige echo? Ik weet niet zo goed wat ik me ervan moet voorstellen.
Das wel een idee, brood met smaak. Maisbrood is ook lekker. Heb nu kwarkbolletjes gehaald... Verder ben ik verzot op noten, maar eet deze weinig want het zet nogal aan. Nu mag ik van mezelf een paar keer per week los haha...
Inwendige echo lijkt erger dan het is hoor! schrok me de eerste keer allen dood! en anders mijn man wel... wat een mega ding! maar hij gaat maar een heel klein beetje vaginaal naar binnen.. is verder pijnloos... succes iig!
hoi hoi Kom ook weer es even kijken... na druk weekend, vandaag thuis de boel op orde gekregen, morgen van 9-17 opleiding dus zal wel weer een leuk dag worden..... @Petra, een inwendige echo gaan ze via je vagina naar het kindje kijken (via je buikwand is in deze tijd nog niet veel te zien en kan je onterecht zorgen gaan maken omdat ze niks zien.... voelt een beetje raar, maar met een beetje geluk wordt het beloond met de eerste kiek van je kleintje!! Donderdag mag ik... pfff kan bijna niet wachten... Las ergens dat er iemand steken heeft in de onderbuik... kan goed je baarmoeder zijn die zich klaar maakt om te groeien...... raak er maar vast gewend aan hahaha bij Fayah had ik die de hele zwangerschap door.... moet je bedenken dat volgende maand rond deze tijd iedereen een kijkje in de buik heeft mogen nemen!! blijft toch heel bijzonder!!