November 2011 Meiden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Marrr, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Ik dus niet he.. Alleen met 12 wk 1tje :( Mocht nu wel eerder een echo ivm mk, maar of die gaat ipv de 12wk echo, of dat het een extra echo is dat weet ik niet.. Ga ik met intake wel even navragen..

2. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Marrr: Zou ik wel raar vinden, hoor, als die van 12 weken komt te vervallen. Die is toch ook nodig voor de nekplooimeting e.d.?? Ik ga ws wel van praktijk wisselen, moet ik natuurlijk wel snel zijn ;)...afspraak staat volgende week. Het blijft me elke dag zo'n kl*tegevoel bezorgen en dat maakt het er niet leuker op. Eerst maar die nieuwe praktijk bellen en dan die eerste afzeggen (daar zie ik natuurlijk wel tegenop ;)).....blegh...pfff.

@Nitaa: Hoi hoi :D!

3. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    @ Marr: die 12 weken krijg je ook hoor! Dat is de uitgangsecho. Die komt echt niet te vervallen. ;)

Lekker druk een tweeling, maar gezien onze lijdensweg zijn we dan wel gelijk klaar! :D

4. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    hoi hoi moon!!!

5. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Nou, ik twijfel dus of die 12wk niet gaat wegvallen, want vorige keer mocht ik zelf een datum kiezen tussen de 10 en 12wk. Dus als ik met 9 wk een echo krijg.... Zo kwam het iig wel op mij over zoals de assistente het zei aan de telefoon... Maar we zien wel, 29 maart mag ik heen voor de intake :)

Moon; Gewoon afbellen hoor.. Hoef je je echt niet l*llig om te voelen. J

Emesve; Dat is idd wel lekker, dat je daarna niet weer die onzekere ellende in hoeft voor een 2e:)

6. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    Ik mag 6 april voor een echo!!!

7. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Whooohooo Nitaa!
    Is dat ook direct je intake bij de vk?

8. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Goeiesmorgens dames!

Hoe is het hier?? En hoe is het met de kwaaltjes??

Ik ben zoooo heerlijk misselijk... Net tegen heug en meug een stukje ontbijtkoek naar binnen gewerkt, maar die voel ik letterlijk zitten in mijn slokdarm!

Moeten we ook nog een apart afspraken lijstje maken trouwens??

9. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Hey, kwaaltjes vallen hier vooralsnog mee.. Af en toe beetje weeig, maar nog niet echt misselijk en zelf .s (.)(.)zijn nog normaal.. :( (Had wel weer gehoopt op een cupje Pamela;))

Afspraken lijst is wederom een goed idee.. Kleed jij m weer mooi aan?? :) Ik mag 29 maart voor de intake naar de vk.

10. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hallo zwangere meiden :)

Ik wil mij hier graag ook even aanmelden als het mag :p Ik lees ook mee bij de andere november mama's, maar pfff wat ongelofelijk veel dames daar.. Dat houd ik niet allemaal bij hoor ;) Ik heb eergisteren positief getest!!

Hebben jullie dat ook wel eens, dat je een dagje of dagdeel helemaal nergens last van heb? haha ik ga mij gelijk dan al zorgen maken.. vannochtend weer een testje gedaan en deze was lichter dan gisteren :( Ook heb ik nog geen last gehad van mijn buik of mijn boobies?? kan dit kwaad?

11. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Uitgerekende datum:

01. Moon77 - 1e kindje
    02.
    03.
    04.
    05.
    06.
    07. Emesve - 1e tweeling!
    08.
    09.
    10.
    11. Marrr - 1e kindje
    12.
    13.
    14.
    15.
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22. Babywens - 1e kindje
    23.
    24.
    25.
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.

Wat leuk ook dat we allemaal zwanger zijn van onze eerste kindje of kindjes :p

12. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Marrr: Nou, ik heb gebeld hoor! Voel me echt zo veel beter nu ;). Mag zelfs as donderdag al voor intake en echo :$. Heb dan wel kans dat het uitweindig niet lukt en er een inwendige echo gemakt moet worden ;). Tja, daar zie ik dan wel weer een beetje tegenop...pfff. Bij mij doen mijn boobs ook nog niet echt heel veel pijn hoor...tepels doen wel zeer, maar het begint langzaam op gang te komen ofzo. Mijn aders zijn verder ook niet duidelijker volgens mij. Heb wel het idee dat ze wat "strakker" zijn, maar hoef ook nog geen nieuwe bh's aan te schaffen.

@Babywens: Heb je een foto van je testrijtje?? In het begin kan het wel variëren en je hcg verdubbelt om de dag. Dus je testje van vandaag zou iets donkerder moeten zijn dan de test van eergisteren. En mss ben je wel één van die dames die 's avonds donkerder testen dan 's ochtends. Nog niet gaan stressen hoor! Bij mij was het in het begin voornamelijk mijn buik die ik voelde en dat kwam pas in de loop van de dag.

13. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ohja ik zal zo even een fotootje maken.. Het is wel zo, dat ik volgens mij testjes gebruik die niet heel gevoelig zijn.. dus misschien dat het daar ook wel aan kan liggen? En ik test altijd met ochtendurine.. de eerste test, was een andere dan de laatste twee testjes, kzal even foto maken en zo plaatsen..

14. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier de testjes: ze zijn op volgorde, sorry kon er niks opschrijven :p De bovenste is van eergister, middelste van gister, onderste van vandaag ;)
    wat ik wel zie is dat de streep van vandaag wel wat dikker is dan de streep van gister... hmm wat zeggen jullie?

15. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Babywens: De onderste test is nog nat, denk ik?? Dan kun je hem pas vergelijken met die van gisteren als ie droog is. Ziet er volgens mij wel goed uit hoor :)! En ja, verschillende testen vergelijken is sowieso lastig. Ik zou als ik jou was de testen van het kruidvat kopen, die 2 voor 5 euro. Zijn gevoelig, simpel in gebruik en goedkoop uiteraard :).

16. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb hem vannochtend om half 8 gedaan, dus lijkt mij niet dat hij nog nat is? maarja die van gisteren werd ook steeds donkerder na een halve dag ofzo pas :p hahah ja ik ga straks zoiezo die van clear blue kopen ;) en msgien nog wel die van kruidvat.. Dank je voor de tip!

17. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Moon; Goedzo! Ben blij dat je gerustgestelder bent nu! Donderdag al! :$ JALOERSSS

Babywens; Welkom! :D Kan heel goed hoor dat je hcg nog schommelt in de eerste weken.. Mijne was op 3/3 en 5/3 nagenoeg hetzelfde pas 5/3 'savonds duidelijk donkerder.. (3/3 was nod) En ook ik heb nog nauwelijks last van dingen.. Heb een paar dagen wat buikpijnachtigs gehad. Maar that's it.. Het is gewoon afwachten, en dat nog 8 maanden.. ;)

18. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    De andere topic gaat inderdaad razend snel. Het is niet meer bij te houden. Ik zou ook graag mij hier willen aamelden :). Uitrekendatum 14 november

19. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Gezellig! Ik zet je op de lijst! :D

20. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0