November 2011 Meiden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Marrr, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    whahaha oeps heb de foto op zn kop gescand.... wat een computer wonder ben ik ook weer:)

2. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    Loezzz, raar dat je geen foto kreeg... heb tot nu toe altijd een foto gekregen bij de eerste echo....

heb de zwangerschapskleding van zolder gehaald. was nog een hele expeditie.... van de week maar es in de snelwas.... pas nu nog wel mn broeken, maar als deze zwangerschap op die van Fayah lijkt zijn mn broeken (lijkt wel) van de ene dag op de andere te klein.....

3. Mieke74

Mieke74 Actief lid

30 jun 2007
    298
    0
    0
    Nou meiden, ik ben bang dat ik weer van de lijst af mag.
    Ik kreeg vanmiddag op m'n werk ineens heftige buikpijn. Kon gelukkig snel naar huis. Eenmaal thuis had ik ook helderrood bloedverlies....meer dan een drupje. Ben tot nu toe nog geen grote stolsels verloren maar ben bang dat dat nog wel gaat komen

Ben er een beetje beduusd van...de derde miskraam! Wat gaat er toch mis? Waarom bevalt een meisje van 12 wel van een gezond kind....terwijl ze dit niet wil en gaat het bij mij steeds mis......ik wil wel ruilen hoor :(

Ik zal morgen het ziekenhuis bellen en overleggen hoe en wat nu verder. Ben bang dat ik een bij een volgende zwangerschap helemaal in de stress raak totdat ik een goede echo heb en vond de afgelopen 1,5 week al behoorlijk heftig en spannend. Weet nu allemaal even niet wat ik er mee moet en wil (voorlopig even niet zwanger worden of toch maar wel). Ik laat het maar even bezinken en zie morgen wel weer verder. Tot die tijd ga ik er maar vanuit dat het foute boel is. Jammer maar helaas....en vooral vreselijk balen! :x:(:(:$

4. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    aahhhhhhhhhhh neeeeeeeeeeeee Mieke, shit shit shit.... pffff niet eerlijk :( heeeeeeel veel sterkte!!

5. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Meike, ahh wat vreselijk zeg.. maargoed weet je al echt helemaal 100% zeker dat het een miskraam is/gaat worden? Ik hoop voor je dat het toch nog goed komt.

Ik ben zelf ook behoorlijk bang op het moment.. Ik had al paar weekjes last van steken aan de linkerkant van mijn onderbuik, sinds vanavond ook last van linkerschouder en linkerkant van onderrug :S Ben heel bang voor een bbz.. als het morgen nog steeds zo is, ga ik de vk bellen, want wil dan niet nog anderhalve week wachten voor de echo.

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Mieke dikke knuffel en ik hoop dat het loos alarm is..

7. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Mieke, ik hoop ook dat het vals alarm is:(.
    Hele dikke knuffel!!

@babywens, waarom zou je denken dat je bbz hebt als je last hebt van je schouder en onderrug? (ik heb er namelijk totaal geen verstand van maar die 2 dingen zou ik niet gelijk in verbinding brengen met een bbz)

8. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Mamasince Ja, mijn moeder wordt over 1,5 maand ook 50. Dus in het najaar (als mijn zusje terug is van buitenlandstage) dan geven ze het grote feest. Morgen hebben we een klein verrassingsfeestje voor hem.

Napoleon Ja, we zijn sinds 1,5 jaar zo'n 40 km verderop verhuisd en das te ver om de oude vk te houden. Bij de zw. van C. zijn we bij de gyn onder controle geweest. Toen ik zw. was van S. ben ik bij een vk in de buurt geweest en toen ik daar met 12,5 week een mk van heb gehad heeft die vk daar niet goed op ingespeeld (had helemaal niks meer van ze gehoord na de mk, en ook tijdens de mk zelf was er weinig ondersteuning van hun uit). Dus hebben nu naar een andere vk gezocht. Deze vinden we fijner. Zeker omdat ze maar met 2 vk's werken en maar max 15 vrouwen per uitgerekende maand aannemen om zo de praktijk klein en overzichtelijk te houden. Daar had ik ook idd het idee dat ik een nummer was. Mijn ouders waren 46 toen ze opa en oma werden. :D
    Waar we S. aan hebben verloren weten we niet. Het was wel al een echt klein mensje maar ze hoefden het in het ziekenhuis niet te onderzoeken. Het zat tussen een miskraam en vroeggeboorte in. (Officiëel spreek je van een mk tot 12 weken maar van een vroeggeboorte wordt pas gesproken met 16 weken).

Eikie79 Proficiat en welkom! Zal je gelijk aan de site toevoegen (tenzij je daar geen behoefte aan hebt natuurlijk, dan haal ik het gelijk weer weg ;))

Loezzz Proficiat met de mooie echo! Dan begint het echt he ;)

Katemans Mooie foto!!!!!

Mieke74 Och nee Mieke, bale!!! Sterkte meid! Kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt. Bah, wat kan het leven soms gemeen zijn. Heel veel sterkte en ik denk aan je.
    En veel succes morgen met het zk!

Babywens Succes! Ik hoop voor je dat het vals alarm is!

Hier
    We zitten nu bij mijn ouders thuis. Ze zijn zelf naar een verjaardag toe dus het is lekker rustig. Ben nu een beetje aan het w88 tot mijn zusje naar haar bed toe gaat, dan kan ik gaan slapen (ivm ruimte tekort (mijn andere zusjes houdt een sleep-over) slapen we vannacht op de bank).

Verder niet zo veel te vertellen vanavond.

Ohja, iemand had het over rare dromen. Hier ook al heel wat gehad. Het irritante is dat ik er slecht door slaap... Sta vaak vermoeider op dan dat ik naar bed toe ga helaas. De laatste rare droom die ik had was 2 nachten terug... ik droomde dat ik een drieling kreeg... :$

9. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Last van je schouder en steken/pijn aan één kant van je buik zijn één van de tekenen van een bbz, vandaar dus ;) En ik ben er zoiezo al wat banger voor, omdat mijn zus het ook heeft gehad.

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Lag al in bed ben er weer uit, was weer misselijk, nu even dextro hopelijk zakt het af, morgen anders ha eens vragen of het normaal is..
    lijkt net of suikerwaarde heel erg dipt

11. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Mieke; Bah bah bah!! :( Hopelijk zit het allemaal toch goed! Dikke knuffel meis!! :(

Babywens; Oeh jakkes.. Hopelijk is het allemaal niks..!

Laetitia; Lekker geslapen? Hopelijk had je een beetje grote bank tot je beschikking.. ;)

12. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    goedemorgen

@mieke...bloedverlies hoeft niet altijd slecht nieuws te betekenen. je kan er pas wat over zeggen bij echo dus hoop dat je die snel krijgt

@babywens... vaak is bij bbz een piek tussen 7 en 12 wkn, maar dan wel met wat langer aanhoudende buikpijn. ik zou als ik jou was eens een vk of echocentrum of zhuis bellen en uitleggen van je zus. maar je kunt je ook vergissen. is geen bandenpijn? waar zit het precies? lage rugpijn is normaal bij zwschap. ik vertrouwde ook niet en heb pret echo gedaan. 25€ dus is te overzien. kun je ook overwegen om te doen als de rest je niet wil helpen

we hebben het gister aan mijn moeder verteld en onze bengel. die sprong wel 2 meter de lucht in en vindt helemaal geweldig. mijn moeder is ook blij.

mijn zaagselhoofd is op hol geslagen weer. woensdag een prima echo met kloppend hart maar ineens geen klachten meer vanaf madag, terwijl de week ervoor een bagger week was:(:( snap er niks van en maak mijzelf nu dus gek of toch allemaal oke is.

13. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    meiden thakns voor de reacties

katemas super! ook goede echo

ben ook wat later als zelf uitgerekend maar w8 toch tot ik in zhuis ben geweest 13 april, kijken wat dat oplevert

wie moet nog meer of is geweest

14. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het zou heel goed bandenpijn kunnen zijn, maar waarom dan alleen aan de linkerkant? Of is dat normaal? En ik weet dat rugpijn normaal is, maar waarom dan weer alleen aan de linkerkant? Of kan dit gewoon toeval zijn?

Je hebt woensdag een mooie echo gehad! Daar moet je nu lekker van genieten en helemaal het feit dat je klachtjes minder zijn geworden! Is toch alleen maar fijn? gelukkig gaan de klachten niet de gehele zwangerschap door he..

15. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ben hier eventjes niet geweest. Zag dat Eikie zich nu ook hier heeft gemeldt welkom :D
    Gisteren was ik echt de hele dag misselijk. Ben trouwens blij dat ik morgen eens kan uitslapen daar ben ik zo aan toe.

16. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    ik heb ook alleen vaak links last maar wellicht heeft te maken dat komt door links er ei dat bervucht is, dat kon ze zien op de echo.:(
    vraagbij jou waar zit het dan zit het tegen je liezen aan of hoger wat meer naar je zij. en zoals ik al zei vraag om echo dan

jij had toch extreem misselijkheid hoe is het daarmee

17. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ohjaa dat zou inderdaad heel goed kunnen.. Het zit bij mij wel echt bij mijn banden hoor, dat wel! En ja ik had gister dus heel even last van mijn schouder, maar dat was maar zo kort. Nu geen last meer van.. dus vind beetje onzinnig om daarom helemaal noodnummer te bellen? :p

Jep nog steeds behoorlijk misselijk, de hele dag door :S bleghh, gelukkig houd ik het eten wel binnen (ook al eet ik bijna niks) Nog niet echt iets gevonden wat helpt.

18. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    zolang het maar laag zit kun je vanuit gaan dat banden zijn
    je mag ook bijna voor echo dusnog even....
    good luck verder

19. Mieke74

Mieke74 Actief lid

30 jun 2007
    298
    0
    0
    Er is hoop!!!!!!!
    Gisteravond leek het bloedverlies wat minder te worden en vanmorgen toen ik op stond bleek dat het bloedverlies gestopt was!!!! Nog wel wat bruin slijm en buikpijn maar ook dat was al een stuk minder geworden.
    Stiekem kreeg ik toch weer een beetje hoop. Heb wel het ziekenhuis gebeld...moest eerst een spoedindicatie bij de huisarts aanvragen omdat ik nog niet bij hun op de afdeling was geweest (en dat terwijl ik op komende dinsdag een afspraak heb staan en m'n dossier daar al ligt....grrrrrrrrrrrr:x ) Boos opgehangen en naar de huisarts gebeld. Daar mocht ik meteen langs komen. Huisarts constateerde een verkorte baarmoederhals wat kan duiden op een dreigende miskraam. Ze heeft mij dus alsnog doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een echo. Daar zeiden ze dat ze een verkorte baarmoederhals alleen kunnen meten met een echo en dat het in dit geval dus nergens op duid....zucht.
    Hoe dan ook....de echo: Ik heb een cyste in mijn linker eierstok....dat klopt....die geeft hormonen af om de zwangerschap in stand te houden (gele lichaam) Keurig in de baarmoeder zat een duidelijk vruchtzakje met een dooierzakje. Nog geen embryo te zien maaaaaar zei hij...dat kan kloppen bij een zwangerschap van 6 weken. Het is dan gewoon nog net even te vroeg om iets te kunnen zien. Ook zagen we boven dat vruchtzakje nog een vage schim. Wat dat precies is kon hij niet zeggen. Wat zou kunnen is dat ik zwanger was van een tweeling en dat het ene vruchtje is afgestoten en de andere wel blijft zitten maar dat weet hij niet zeker.
    Tot nu toe ziet het er dus nog hoopvol uit. Er zit dus nog steeds een vruchtzakje en ik ben dus nog steeds zwanger. Nu natuurlijk vreselijk hopen dat de boel lekker gaat groeien en blijft zitten (ik ga gewoon 2 weken op m'n kop staan dan valt het er ook niet uit).
    Over 2 weken (14 april) hebben we weer een echo en dan hopen we dat het mooi gegroeid is.
    Mocht het in die tussentijd toch weer misgegaan zijn dan kom ik evt in aanmerking voor verder onderzoek omdat het dan de 3e miskraam zou zijn. We wachten tot die tijd eerst maar "rustig" af en hopen dat de buikpijn verder afneemt en het bloed niet terug komt.
    Pfieuw, wat een spanning en toch ook weer opluchting!!!!!

20. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Mieke; Fijn om te horen dat er weer hoop is! Ik ga keihard voor je duimen de komende dagen!!!

Deel Deze Pagina