Mieke heel veel sterkte snap best dat je hier moe en labiel van wordt. Wij hebben het zelf aan onze ouders verteld en een paar vrienden weten het dan ook. Wij gaan over een week of drie het aan de collega's en rest van de familie vertellen. Op de 24e zou mijn schoonvader namelijk 65 geworden zijn (is al zo'n 30 jaar dood) De hele familie komt dan bij elkaar en het is net zo leuk om het persoonlijk te vertellen. Ik ga er gewoon uit dat de zwangerschap goed gaat
Marrr: Ik kan altijd op de 3pers. bank liggen gelukkig. Manlief lag op de 2,5pers bank. maar hij ligt niet fijn op de 3pers (deze heeft namelijk een schuin zitvlak naar de rugleuning toe dus dan kun je niet recht liggen). C. heef wel helaas de hele nacht lopen huilen. We hadden de hoop dat hij eindelijk zijn eerste tandje zou krijgen, maar helaas. Nog steeds niks in zicht. Maar waar hij nou om heeft lopen huilen is nog altijd een raadsel... Mieke74: Wat een wonderbaarlijke wending!! Veel succes en idd hopen dat beebje blijft plakken. (Hoewel ik 2 weken op z'n kop staan niet zou aanbevelen... dan blijft je eten ook niet binnen) Maar kan me voorstellen dat je helemaal labiel wordt van die onzekerheid. Ik vond het al erg om 3 dagen te wachten voordat de mk definitief was.... Nak: Wat leuk dat je ouders zo blij zijn en tegelijk zo erg van die bobbel en het bloed van je vader. Hopen dat het niks ernstigs is. En wel raar dat je de echo en je vader de uitslag tegelijk krijgt.... Maar idd... gewoon gaan voor 2 goede uitslagen!!! Catwoman8979: Proficiat en welkom!!!!! Succes woensdag met de echo! Stroopwafel: Ik herken dat wel. Die vermoeidheid zodat je direct gaat slapen na het eten... haha... Ach ja, dat gaat over een paar weken ook weer beter worden hoor! Katemans: Leuk, ineens je kids verdubbeld hebben.. haha.. Waren ze wel rustig met z'n allen? En bale dat je het nieuws niet "in person" hebt kunnen vertellen. Maja, als ze afzeggen... Denk dat ik hetzelfde zou hebben gedaan bij mijn schoonouders... En gelijk de rest verteld. Super! Dan wordt het weer een beetje echter he... Marrr: Succes morgen bij de echo. Zal aan je denken als ik hem zelf heb gehad... En snap wel dat je het nog niet aan de hele wereld kenbaar wilt maken. Denk dat ik niet veel keus heb want echt verbergen lukt bij mij nu al niet meer.... Puck: Succes. Ben benieuwd wat de vk zegt. Maar idd ook wat Katemans zegt... denk dat ze pas een definitief advies geven als je verder in de zw bent. Vertellen: Hier gaan we het niet direct vertellen. Als men vraagt dan geven we wel eerlijk antwoord, maar uit onszelf vertellen, daar willen we nog even mee wachten. Voorgaande keren is het steeds anders gelopen dan gepland (idd dat mensen het via via horen) dus nu laten we het bewust een beetje varen... Maar we willen wel graag weten of alles goed is voordat we het vertellen. Vorige keer hebben we met 11 weken iedereen officieel op de hoogte gebracht (dmv kerstkaart) en op 29 december hadden we mk. Dus konden we toen iedereen weer op de hoogte brengen. Maar ga nu niet meer w88 tot 11 weken want met dat lekkere weer dat eraan komt kan ik echt mijn buikje niet meer blijven verhullen... DeeDeeBowtie: Wat een mooie dag om het de familie te vertellen! Hier: Net klaar met het inpakken van alle spullen voor de vakantie. Zometeen nog ff het laatste opruimen en poetsen voordat we morgen vertrekken en ook alles klaarleggen wat de kids morgen aan moeten doen enzo. Moeten al om 8u bij het ziekenhuis zijn (en is een halfuurtje rijden, 3 kwartier met files) dus moet zorgen dat de kids echt op tijd opstaan en aangekleed zijn. Daarna nog ff naar huisarts voor de hooikoortsmedicatie van J. en gemeente om ID van C. op te halen. Om 10u zijn mijn ouders hier en gaan we gezamenlijk ontbijten/brunchen. Daarna vertrekken we. Heel veel succes voor iedereen deze week en houdt de baby's binnen he!!!! Groetjes en tot volgende week!!! Als ik morgenvroeg trouwens nog een beetje tijd vindt tussendoor (in de auto ofzo) dan zal ik kijken of ik de echo nog hier kan plaatsen!
zo in het andere nov. topic gaan ze zo snel kan het bijna niet bij houden. @ mieke wat verschrikkelijk zeg die onzekerheid. Pff en afleiding zoeken zal niet mee vallen,stiekem ben je er toch heel de tijd mee bezig.. @katemans jee dan heb je ineens een druk huishouden met nog 2 kindjes erbij.... @marr spannend hoor eerste echo. geniet ervan en wel foto spammen @puck jeetje dat is wel spannend,ben benieuwd wat voor advies de vk geeft? @leatitia altijd weer een heel gedoe een weekje vakantie haha zoveel spullen mee nemen! HAVE A NICE HOLIDAY @deedeebowtie wel een mooie speciale dag om het te vertellen! @stroopwafel ook trouwen? wat leuk. Wij ook maar pas volgende jaar @vertellen: wij wachten ook nog even. Heb namelijk geen idee hoever ik ben omdat ik nog niet geheel gepland zwanger ben geraakt. dinsdag intake vk verder veel last van mijn hernia bah en dat is niet makkelijk met een kleine meid van bijna 16 maanden thuis....
Wij hebben het tegen mijn moeder en mijn schoonouders verteld. Ook een vriendin weet het, maar voor de rest nog niemand. Willen zoiezo wachten tot na de echo om het tegen de rest van de gezinsleden te vertellen.. Ik ben ook nog niet aangekomen, alleen maar weer wat afgevallen door het weinig eten. Nog steeds erg misselijk, vanmiddag zelfs voor het eerst 2 keer overgegeven Hopen dat het hier bij blijft, want het is absoluut niet fijn.. Maandag mag ik eindelijk bellen voor echo over week. Hopen dat ik meteen die maandag erna mag, kan echt niet wachten!
oh, btw... hier hebben we het T. vanochtend ook verteld. Ze had volgens mij al wat in de gaten want ze was alweer heel heftig baby's in buiken van mama's aan het tekenen en gisteren liep ze zelfs rond met een knuffel onder haar t-shirt. Dat was dan haar baby want ze ging mama worden. (we waren toen bij mijn ouders, dus ik wist niet hoe ik het had... haha) Maar ze vond het wel heel erg leuk en heel spannend dat we morgen gaan kijken naar de baby.... Mamasince thx!!! Nu echt een fijne avond allemaal!!!!
Wij hebben het tegen onze ouders verteld, mijn broer en schoonzus en tegen onze beste vrienden. Dit zijn de mensen die wij vertrouwen en die ons ook zullen steunen mocht het fout gaan dus wij vonden het geen probleem om het hen al te vertellen. De rest van de families vertellen we het pas begin mei denk ik als ik 10 weken zwanger ben en de rest hoort het allemaal na de termijnecho. Na 2,5 week ontzettend zere borsten te hebben gehad is het afgelopen week steeds iets minder geworden en vandaag is het pijnlijke gevoel zo goed als weg. (tot mijn bh uit gaat ) Ik vrees dat de kwalen elkaar gaan afwisselen want vanmorgen was ik kotsmisselijk en het weeïge gevoel in mijn buik is niet weg gegaan. Ik ben gelukkig een makkelijke spuger dus mocht ik zo misselijk blijven dan steek ik gewoon mijn vinger in mijn keel (smakelijk) en dan hoop ik er vanaf te zijn...wat vast niet zo zal zijn @ Cass, jij hebt komende week je echo toch?
Fijn wat een opluchting meis! Ik heb hetzelfde gehad bij de zwangerschap van mijn 3e. Ik had vreselijk bloedverlies, krampen en stolsels. Dachten ook aan een tweeling waarvan 1 het niet heeft gered. En daarbij had ik ook een hematoom aan de buitenkant van mijn bm
Morgen de intake bij de vk Dit weekend de directe familie op de hoogte gebracht, toch leuke reacties gekregen, was een beetje bang dat ze het niet leuk zouden vinden.. Misselijkheid wordt ook eindelijk minder...
@napoleon: spannend zeg. Laat je weten hoe t gegaan is? Krijg je morgen ook n echo? Of is dat bij de vervolg afspraak? Waarom was je bang dat ze het niet leuk zouden vinden?
Pfff mijn darmen zijn echt helemaal van de kaart. Sinds gisteren ren ik me al suf naar het toilet, moet zo naar mijn werk nou daar heb ik me toch zin in...not!
alle dames die vandaag een echo hebben:veel plezier. nak:we gaan idd duimen voor je. twee goede uitslagen. mieke:spannend.hoop voor je dat het goed gaat.vervelend die onzekerheid. nog twee daagjes en dan heb ik een echo. zooooo zenuwachtig. lijkt net alsof ik de enigste ben met zenuwen thuis. mijn vriend heeft ze in ieder geval niet. als de echo goed is woensdag.gaan we het vertellen aan iedereen.
Niet bijgelezen maar wel ff snel online om de echo te showen! We hebben een hartje zien kloppen!!!!!! Voor de rest was alles goed maar ze kunnen natuurlijk nog niet veel meer vertellen aangezien ik pas 6 weken zwanger ben... In ieder geval een hele opluchting dat we het hartje al hebben zien kloppen! Tot na de vakantie allemaal!!!!
Laelita mooie echo!! Geniet van je vakantie!! Lekkerrrrrrrrrrrr Mieke, blijft spannend dus!! hoop zoooo dat het over 2 weken gegroeid is en jullie een mooi, kloppend harte kunnen zien! Leuk al die trouwerijen!! Wij zijn afgelopen september getrouwd, was ook heel leuk, vooral omdat onze boefjes het zo bewust (vooral Julian) hebben mee gemaakt.... Julian gaat nog steeds met Indy trouwen (beste vriendinnetje van Fayah) hahaha hebben we in ieder geval 1 paar leuke schoonouders voor de rest nog meiden die in de buik mogen gluren???hoop zoooo dat er nu alleen nog maar goed nieuws komt....
oh en had vanmorgen ook wat leuks.... fayah had de hele bovenverdieping (op Julians en onze slaapkamer na) ingesmeerd met scheerschuim..... wat kan dat zooitje stinken heb al de hele ochtend de ramen open staan en het ruikt er nog steeds naar dat goedje hahaha aan de ene kan moest ik wel lachen, maar denk wel dat er geen vervolg komt, heb dr goed op dr kop gegeven, en ze is al de hele ochtend zo mak als een lammetje.... hahaha komt net voorbij gelopen.... ruikt helemaal naar dr vader, vanaaf maar even goed badderen
laetitia mooie echo!!!wat fijn dat het hartje klopte. katemans leuk he?wat kindjes kunnen uitspoken. vroeger had mijn broertje(10 jaar jonger) de hele keuken onder de poedersuiker gedaan. hij zei toen :kijk mama het sneeuwt!!!
@Nitaa hahaha zie het al helemaal voor me... Mijn eigen broertje had zn luier uit gedaan en zn slaapkamer helemaal besmeurd met poep..... hahaha tja op het moment zelf ben je boos, als het dan helemaal schoon is is het grappig hahaha en 24 jaar na dato wordt hij er nog steeds mee gepest
Ooooooh, Laetitia, had ik vanmorgen ook maar zo'n mooi plaatje als de jouwe!!! Ik had vannacht ineens weer heftige menstruatie kramp. Tot nu toe nog steeds geen bloeding meer. Toch het ziekenhuis maar weer gebeld en mocht meteen komen. Weer een echo met vruchtzakje en dooierzakje maar nog steeds helemaal geen tekenen van leven, er hing een heel klein flubbertje aan het dooierzakje. Een andere arts heeft ook nog even gekeken maar de conclusie is dat het er niet goed uit ziet. Er had echt al meer tezien moeten zijn...ook als ik een week minder ver zou zijn. Het is de komende week dus afwachten op een spontane miskraam. Als het er volgende week nog niet uit is dan maken ze weer een echo om er echt héél zeker van te zijn dat het toch niet per ongeluk gegroeid is. Dan gaan we kijken hoe verder, nog even afwachten of medicijnen om een miskraam op te wekken. Als dat ook niet werkt dan evt curretage. Ook hebben we het op ons verzoek vast gehad over eventueel chromosomen onderzoek waarvoor we in aanmerking komen...Conclusie...we weten dan of een van ons drager is van een chromosomen afwijking maar er valt dan verder vrij weinig aan te doen. Wat me hoop geeft is dat we natuurlijk al een super geweldig gezonde dochter hebben dus ...zwanger worden...en blijven... is voor ons niet onmogelijk!!!! Ik vraag me nu alleen wel af hoe ik bij een volgende zwangerschap in hemelsnaam de eerste weken door moet komen. Het was nu al erg zwaar. Het vertrouwen is nu natuurlijk even helemaal weg. Nou ja, ik neem de komende tijd maar even rust en aandacht voor mezelf. Hoop dat de miskraam niet al te lang op zich laat wachten en dat het gewoon spontaan komt. We zullen zien. (....en dan moet ik woensdag ook nog de verjaardag van m'n dochter vieren....zucht).
Katemans... Whahaha! Mss helpt het wel goed om je vloer te laten glanzen.. Je hebt toch geen vloerbedekking hoop ik? Mieke; K** zeg! Blijf duimen voor je! *Knuff* Ego; Wij hadden een kloppend hartje!!! Ben zoooooooo blij!!! Begon daar spontaan te janken.. Vk deed gezellig met me mee, hahaha! Ooooo wat een opluchting zeg!! Popje loopt lekker op schema, ze kwam uit op 8w2d, dus helemaal goed! Ben súúper blij en gelukkig!! Zal nog even pogen foto te spammen, maar dan moet ik even de scanner weer aansluiten..