mieke, Wat rot voor je.Eigenlijk is dat nog zacht uitgedrukt. vindt het echt super erg voor je. Natuurlijk hoop ik nog op een wonder voor je. Mocht het niet zo zijn,dat het allemaal maar snel achter de rug is.Maar nu eerst volgende week afwachten. sterkte.en knuffel. marrr, joehoe ook nog even hier blij zijn voor je!!!!! wat heerlijk voor je. hopelijk mag je woensdag ook voor mij blij zijn hihi. katemans hihi dan valt poedersuiker toch wel mee. tjonge leuk voor je broertje hihi.
mieke wat verveelend voor je! Hier een ziek kind dus vannacht zelf 1 uur geslapen dus das minder nu zelf moe en niet lekker chayenne goed verkouden en koorts dus hoop dat het snel weg gaat.
@mieke...shit meid dikke knuf mooie echo die van mij verleden wodag zag net zo uit je ziet niks..een rijstkorrel maar me tkloppend hart dat was belangrijkste
@mieke nee wat een k bericht! ik blijf ook voor je duimen.en als het niet zo mocht zijn hoop ik dat de miskraam snel op gang zal komen voor je zodat je dit hoofdstuk af kan sluiten. Vind het knap van je dat je zo positief blijft denken over zwanger raken en blijven. maar het zal de nodige spanningen voor je mee brengen. @katemans wat een acties kunnen kinderen toch hebben he.soms vraag je je echt af....hoe kom je hierbij/???? @marrr gaaf gefeliciteerd!! wat een emoties komen er dan ineens om de hoek kijken he. pff geweldig een kloppend hartje @almika een kloppend hartje is zeker het belangrijkste. en de volgende echo vraag je af hoe snel dat het kind wel niet kan groeien. dat vond ik toen zo onwerkelijk. @mamavancheyenne heel veel beterschap en ik hoop dat ze snel weer beter is @nita joeghoe bijna tijd om te buikgluren @deedeebowtie hoe is het met je darmen? @hier: wat een onzkerheid,eigenlijk weinig klachten maar dat werkt niet echt goed voor me.dus net nog maar een test gehaald..... hoop dat ik snel weet hoe ver ik ongeveer ben?? net bij fysio geweest voor mijn hernia,krijg ik te horen dat mijn bekkenbodem spieren toch wel heel gespannen zijn? ach ja maar weer aan de oefeningen
Leatitia,Wat een mooie echo joh! haha ik weet niet meer wie dat schreef van het scheerschuim maar...fantastisch! hihi. Ze dacht vast..we zullen de boel eens laten glimmen Wij hebben volgende week ons intake gesprek en als we het wilden en er was tijd dan zou ik een inwendige echo krijgen. Nu sprak ik een vriendin en zij zei dat ik het beter niet kon doen omdat het veel stress kan veroorzaken als ze nog geen hartje horen kloppen. Daar schrok ik een beetje van maar als ik jullie berichtjes zie horen jullie het ook niet kloppen maar zien jullie het op de monitor? of heb ik het verkeerd begrepen?
Petra het hartje horen ze ook niet. Maar kun je zien. Mamasince,ja nog ff. Maak je niet druk.ben blij dat je nog niet zoveel klachten hebt. Gewoon vertrouwen ..
Ik heb al 2 echo's gehad bij de gyn, en heb volgende week maandag de termijnecho. Mijn vk doet zelf geen echo's maar we moeten daarvoor naar Vita in Groningen. Omdat het ons 5e kindje is heel huis vol hè
Kl*te Mieke.. Ben moe dus ga niet overal op reageren.. moest al zoveel bijlezen.. Hier nogsteeds moe en de laatste paar dagen moeite met eten, nergens zin in.. Kiwi's lukt nog en bekers melk maar brood etc krijg ik op het moment niet weg.. Moet ook veel werken dus dat werkt ook niet echt bevorderend. Woensdagochtend intake, donderdagavond 1e echo.. vind het reuze spannend en hoop dat het allemaal goed is.. Alvast slaap lekker allemaal! tot morgen..
Over een week ben je 7 weken zwanger en bij een inwendige echo heb ik alleen nog maar wat gezien en niet horen kloppen. Denk dat je vriendin in de war is met gewoon van buitenaf luisteren naar het hartje
Wat k*t mieke... ik zou wel gewoon afwachten en volgende week nog een keer een echo vragen. Ria, op het andere deel van de nov mama's had het ook en daar klopte wel een hartje!
Vandaag bij de vk geweest voor de intake. Maar eigenlijk hadden ze alle gegevens nog dus veel in te taken was er niet Wel kon ze zelf bloed prikken dus hoef daarvoor niet meer apart naar het lab. Heeft meteen hb (8.0), suiker (4.2 niet nuchter) en bloeddruk gemeten (120/60) de rest van de uitslagen volgen dan bij de volgende controle. Verder hebben we heel gezellig gekletst . Voor het hartje was het nog net iets te vroeg. Maar dat hoeft ook niet, ben nog geen 12 weken en heb volgende week een echo .
@ Napoleon: ach ja 5 kinderen hoe meer zielen hoe meer vreugde toch ? Jammer dat je geen echo hebt gekregen, de volgende keer dan maar weer. Hoeveel weken ben je nu dan? @Laelita: Geweldige echo zeg. Ik krijg nu ook echt de kriebels. Ik wil ook naar de VK en hartje horen kloppen. Moet echt nog ff geduld hebben
Nee ze had het echt over een inwendige echo en omdat dit ons 1e kindje is heb ik geen idee hoe dat allemaal werkt Vanaf wanneer kan je het hartje wel horen kloppen dan of kan je dat echt alleen maar horen met een gewone echo? Na ja, als ik op die monitor maar iets zie flikkeren ben ik al blij!
goede morgen allemaal allemaal beetje lekker geslapen? hier redelijk..... veel aan het dromen pfff vandaag intake bij de vk,hoop dat ik snel een afspraak magen maken voor een echo. voor de meiden die vandaag een echo hebben; veel plezier!!! enne wel foto's spammen Ga even proberen dochterlief aan te kleden dan kan ze naar het kdv toe.
nou hier weer slechte nacht gehad om half 2 zaten we bij de HA-post met ons meisje ze heeft een goeie keel ontsteking dat dreeg na der longen/oren te stralen dus gelukkig optijd erbij. Maar wat zijn ze dan zielig en klein als ze zo ziek zijn mijn lieve moppie. Dus ik ben nu ook echt moe na 2 nahten half overslaan hoop vanmiddag ff bij kan slapen!
Hallo allemaal, Ik mag me hier ook komen melden! Ben echt ontzettend misselijk. Denk maar steeds dat het een goed teken is! Ik ben 27 nov uitgerekend.