Lijkt me ook gezellig om hier mee te kletsen! Ik ben op 5 november uitgerekend voor mijn 1e kindje. Heb afspraak bij de vk op 23 maart! Spannend!
Leuk!! Welkom ook!! Zal morgen even de lijst bijwerken hoor.. Zit nu op telefoon, dus dat is wat lastig.. Hebben jullie al aan familie etc verteld dat je zwanger bent??
Hé hoi, Mag ik me hier ook aan melden, vind de andere ook veel te snel gaan, da's niet leuk meer. Ik heb vandaag positief getest, flink positief! Als het goed is ben ik rond 23 november uitgerekend (2 dagen na mijn verjaardag, hi hi) Het wordt hopelijk ons 2e kindje, onze eerste wordt over een paar weekjes 2. We zaten al een jaartje te wachten op een 2e kindje en heb inmiddels 2 miskramen achter de rug (de laatste 4 weken geleden). Ondanks dat ik heel blij ben en me al kan verheugen op een dikke buik en getrappel daar binnen vind ik het dus ook best spannend, durf er niet meer helemaal op te vertrouwen dat het deze keer wel goed gaat. Hoe dan ook probeer ik er maar lekker van te genieten. Denk dat het na de eerste goede echo pas echt groot feest wordt. Ik voel me al een paar dagen misselijk dus wat hormonen betreft gaat het goed. Is er al een lijstje? Zo ja, wil iemand me op 23 november zetten? (joepie! Ik ben zwanger!!!!!)
Hoiii Mieke! Gefeliciteerd!! Hoop heel erg voor je dat dit een plakkertje is!! KatrienDuck; Wanneer ben jij uitgerekend? Dan kan jij ook op de lijst! Ik heb sinds vanochtend voor het eerst zere tepels.. Hihi, ben zoooo blij dat ik kwaaltjes erbij krijg.. Word je toch wat zekerder van op een of andere manier... Hebben jullie al een idee wat het wordt? Een jongen of een meisje?
Uitgerekende datum: 01. Moon77 - 1e kindje 02. Meertje - 2e kindje 03. 04. 05. Leentje21 - 1e kindje 06. 07. Emesve - 1e tweeling! 08. 09. 10. 11. Marrr - 1e kindje 12. 13. 14. Stroopwafel - 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. Babywens - 1e kindje 23. Mieke74 - 2e kindje 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30.
Hoi meiden, Mag ik mij hier ook melden. Als het goed is ben ik rond 02-11 uitgerekend. En zooo spannend volgende week dinsdag al de eerste echo. Hoe is het verder met jullie allemaal groetjes Meertje
Super Meertje! Dit is je 2e lees ik? Hoe oud is de ander? Al last van vanalles? Zet je jezelf op de lijst? edit:hoeft niet meer, ik kon de vorige lijst nog wijzigen...
Hey Marrr inderdaad ons tweede kindje mijn zoontje wordt in mei 2 dus het wordt een drukke gezellige boel bij ons hahah. Ik heb eigenlijk nergens last van alleen mijn stuitje doet heeeel erg zeer. Ik begon zelfs te twijfelen of ik wel zwanger was hahaha. Maar mijn buik verraad mij al. Hoe is het met jouw
Je stuitje? Hoe kan dat dan? Heb ik nog niet eerder gehoord.. Hier is het ook rustig hoor.. Af en toe een krampje hier en daar en verder eigenlijk alleen wat moe en andere darmen zeg maar.. Sinds vanmorgen doen mn tepels zeer, dus hopelijk volgen de rest van de kwaaltjes snel.. Vorige keer had ik ook eigenlijk nergens last van, maar dat ik ook niet goed afgelopen, dus daarom hoop ik dit keer wat meer te voelen, gewoon zodat ik wat zekerder ben...
Ja mijn stuitje maf he! Had ik ook bij mijn zoontje dat is het begin van de zwangerschapsischias helaas. Maar goed als dat alles is valt het best mee. Ik kan me voorstellen dat je onzeker bent ik heb ook eerder een miskraam gehad. Het stukje bevestiging van een kloppend hartje op een echo is dan ook heel erg prettig. Heb jij al een afspraak staan! Ik heb me voorgenomen om niet aldoor van het ergste uit te gaan en om te gaan genieten van de zwangerschap. We slepen je er wel doorheen hoor Marrr over een aantal weken lachen we om onze onzekerheid als we dit weer terug lezen!!!
Haha, hoop het van harte Meertje! Ik heb 29 maart een intake bij de vk. We gaan dan ook overleggen of een eerdere echo nodig/mogelijk/verstandig is.. Ik wil gewoon graag een extra echo, bij 9 weken ofzo, en dan bij 12 wk nog een, maar ik denk dat ze dat hier niet doen.. Als ik echt maar 1 echo krijg dan wacht ik liever tot 12 wk, anders blijf ik daarna gewoon onzeker... Zwangerschapsischias is wel erg vervelend.. Hopelijk valt het mee..
Wat jammer dat je pas bij 12 weken je eerste echo krijgt. Mijn verloskundige maakt eigenlijk weer heel veel echo's hahaha Ik zou gewoon vragen als ik jouw was en geef je onzekerheid ook aan. Het geeft jouw meer rust als je weet dat het goed is. Stress is namelijk ook niet goed voor jouw en de beeb. Ik ga trouwens zo'n angelsound kopen heerlijk kan ik straks elke dag even luisteren naar het hartje
Ga ik ook doen hoor.. Hoop dat t geen probleem is, maar daar komen we de 29e achter... Angelsound lijkt me ook erg leuk, maar dat zou echt iets zijn waarvan ik in de stress raak.. whahaha... Hoor ik mn darmen en denk ik dat t hartje op hol slaat enz....
Hallo allemaal! Mag ik me ook bij jullie aanmelden? Ben nieuw hier op het forum, maar het lijkt me supergezellig om mee te kletsen. Ik ben vandaag 6 weken en 2 dagen zwanger en dus waarschijnlijk uitgerekend op 7 november. Het is ons 2e kindje, we hebben al een dochter van ruim 3 jaar. Aanstaande maandag mag voor een 1e echo (in het ziekenhuis i.v.m. hormoonbehandeling waarmee ik zwanger ben geraakt), dus ik ben heel benieuwd en hoop een kloppend hartje te zien. Dit was bij mijn dochter met 6 weken toen niet het geval, maar met 8 weken pas (en dus heel bang geweest). Dus ik hoop dat ik nu eerder gerustgesteld word. Maar ik heb er een goed gevoel over, de klachten komen langzaamaan steeds meer en ik begin echt al een buikje te krijgen. Nou, hier dus mijn verhaal.....
Gjp: Gezellig! Welkom! en gefeliciteerd! Zet je je naam op de lijst..?? Maandag is al lekker snel! Ik ga duimen voor een kloppend hartje!
Marrr,je hebt me van de lijst gegooid!!!potverdikke,foei,stout meisje. Ik mag terug op de 15 3de kindje.zou je dat aub willen doen voor me?? Nog even reactie op je vraag.ik mag de 6 komen voor een echo.intake is pas rond de twaalf weken. Welkom alle nieuwe dames. Hier alleen last van mijn (.)(.). En savonds echt een volle zware buik. En kan niet meer gemakkelijk naar de w.c. Om te p..pen
Hoi dames, ga zo even bijlezen, vandaag erg drukke dag en nu heel moe. Wat gaaf Emesve, een tweeling! Moon, mag ik vragen waarom je wilde switchen van VK??
Uitgerekende datum: 01. Moon77 - 1e kindje 02. Meertje - 2e kindje 03. 04. 05. Leentje21 - 1e kindje 06. 07. Emesve - 1e tweeling! 08. KatrienDuck - 1e kindje 09. 10. 11. Marrr - 1e kindje 12. 13. 14. Stroopwafel - 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. Babywens - 1e kindje 23. Mieke74 - 2e kindje 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. _____