November 2011 Meiden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Marrr, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    ik wens je veel sterkte toe komende tijd...meer weet ik ook niet zo goed wat te zeggen sorry

2. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Lieve dames,

Dank jullie wel voor de lieve berichten!!!! Zal jullie nog even op de hoogte houden van de "nasleep" (of iig wat de vk gaat zeggen en hoe we nu verder gaan) ;)

Ben best wel zenuwachtig. Vk komt om 11 uur.
    Wat het rare is, is dat het bloeden (wat al niet zo veel was) nu helemaal gestopt is.. dus ben echt benieuwd wat er nu allemaal gaat gebeuren.

Ze zien me op het werk ook alweer aankomen. Ben net sinds 2 weken weer volledig aan het werk (nav de miskraam in december).
    Ach ja, eerst maar eens kijken wat de vk zegt en daarna kijken we wel verder.

3. Classic

Classic Niet meer actief

@leatitia, heel veel sterkte!

Sorry dat ik hier niet zoveel ben. Ik ben echt aan het overleven. Door de misselijkheid ben ik aan de pillen. En door die pillen ben ik zo versufd! Ben echt aan het overleven. Als de kids naar school zijn slaap ik! En als me man thuis is slaap ik.......
    En de misselijkheid is er nog steeds maar gelukkig overgeef ik niet meer.
    Hopelijk gaat hier alles goed!

4. Laetitia

Mommieof2: veel succes met "overleven"!!!!!! Kan me voorstellen dat je je dan ontzettend beroerd voelt!

5. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land

jee meis wat een ellende
    heel veel sterkte!
    dikke knuffel

@hier: momenteel niet veel online. Maak me zelf gek van onzekerheid dat ik er tot aan de echo voor kies om even een beetje afstand te houden.heb de echo pas 26 april.
    anders maak ik me helemaal gek met alles wat ik hier lees.

tot snel weer hoop ik.

6. Laetitia

Vk is net weg (halfuurtje ofzo). We hebben een goed gesprek gehad. We willen zelf wachten tot de mk op gang komt. Als dit langer dan 2 weken duurt wordt toch aangeraden om de mk door middel van pillen op gang te brengen of te curetteren. De vk gaat ook kijken of ze een gyn kan vinden die toch al kan (laten) onderzoeken of er met mij iets aan de hand is waardoor ik nu 2x na elkaar een mk heb gehad. Vaak doen ze het niet want de regel is dat je 3x een mk moet hebben voordat ze weefselonderzoek gaan doen maar omdat Roger heel duidelijk is dat hij niet nog een keer wilt proberen voor een 4e kindje te gaan als niet duidelijk is waarom ik de laatste 2x een mk heb gehad kan dat bij sommige gyn wel een doorslaggevende reden zijn om toch onderzoek te laten doen.

Daarnaast komt ze me morgen een schriftelijke bevestiging van een dreigende mk brengen voor het werk. Zal maandagochtend nog even bellen om me (weer) ziek te melden nav een miskraam maar denk niet dat het werk daar erg blij mee is aangezien ik net 2 weken weer volledig werk. (Daarom ook een schriftelijke bevestiging van de vk). Ik moet nu dus ook zo veel mogelijk thuis blijven omdat de miskraam iedere moment op gang zou moeten komen. Wel moet ik mij iedere dag temperaturen en zodra ik merk dat ik wat verhoging (of koorts) krijg moet ik haar weer bellen. Verder belt ze me de komende week een paar keer op om te kijken hoe het ermee gaat. Mocht ik halverwege besluiten om toch al eerder de mk op gang te brengen kan ik altijd bellen en kan dat vrijwel direct (muv de zondag) geregeld worden.

Dus nu ff alles laten bezinken.. tot later!

7. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    @Leatitia,

Meid wat verschrikkelijk en dan ook al voor de tweede keer! Kan me de reactie van je man ook wel goed voorstellen. Zo bescherm je jezelf voor nog meer verdriet. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd en ik hoop dat jullie ooit ondanks alles toch nog een mooi wondertje erbij mogen krijgen. Liefs Puck.

8. Laetitia

Thx Puck!

Hier zit ik nog steeds een beetje mezelf in de weg te zitten. De kids werken me helemaal op mijn zenuwen.. (zelfs Collin waar ik normaal alles van kan verdragen)... mijn zusje (die kwam helpen maar in mijn ogen tot nu toe nog helemaal niks heeft gedaan) irriteert me mateloos.
    Roger is steeds dat aan het doen wat ik net niet wil...

Gelukkig zijn mijn ouders net weer hier gekomen.... Pap heeft de Mis van vanavond afgezegd en blijft nu de hele dag verder hier. Dus daar ben ik wel heel blij om.

Straks maar eens even rustig gaan vertellen hoe het gesprek met de vk vanmiddag is gelopen.

Tot later!

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @laetitia herkenbaar van jouw werk.. mijn werk zei tegen een collega dit maand: tja zij lijkt wel elke maand zwanger.. (begin van 2010 3 mk en eind 2010/begin 2011 nog 2) tja kan ik niks aan doen, knuffs!

mommieof2 ben je aan de emesafene of pimperan? ik ben aan de laatste sinds anderhalf week, vandaag voor het eerst in 3 weken een hele goede dag, alleen moe (maar dat komt door de pillen) knuffs!

10. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @leatitia...meid een dikke knuf

vind het erg rot vervelden gewoon KUT voor jullie. trek je van werk niet zo veel aan ze hebben toch altijd wat die bazen, je bent nu eenmaal zw en als dat misgaat daar heb je helaas geen invloed op. gebrek aan begrip! roger is je man neem ik aan en vind wijs dat hij onderzoek wil nu en hoop echt van harte dat je het ook krijgt.

hoeveel weken was je eigenlijk?

good luck!

11. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik zit met open mond te lezen hoe sommigen van jullie werkgevers reageren. Hoe bot is dat zeg! Net alsof je er om vraagt. Als ik ooit zou horen dat mijn leidinggevende dit zou zeggen dan krijgt ze hem te horen hoor. Walgelijk dat soort mensen!

12. Classic

Classic Niet meer actief

ik ben aan de eerste, ik heb vrijdag nog maar 30 pillen meegenomen van de dokter.
    vrijdag had ik ook een vk afsrpaak. ze konden nog geen hartje horen helaas. me baarmoeder was net boven me schaambot.
    over 2 weken heb ik een termijn echo,. Ben benieuwd!

Hier gaat alles wel zijn gangetje, heb het werk vandaag afgezegd moest werken van 13.00 tot 22.00 (rond 23.30 thuis)
    Dat red ik niet. Zoals ik al in mijn eerder berichtje zei, ik overleef nu!
    alleen, hadden afgesproken dat hij een tuinstoel ging halen bij de praxis dan kon ik normaal zitten bij de kinderen.. Maar om 12.uur werd mijn man gebeld of hij naar voetbal wilde, en heeft gewoon JA gezegd.. terwijl ik me echt niet lekker voel.. Oftewel, hij mag lekker een broodje KROKET eten..! hij mij niet helpen, ik hem niet helpen :D

@letitia, wat een fijne VK trouwens als ik het zo hoor!!
    heel veel sterkte met dit verlies

13. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    heb ik dus ook, mijn baas was juist heel blij voor mij.... hahaha en goede collega's zijn juist aan het klieren dat ik bijvoorbeeld wéér met de kerst en oud op nieuw thuis ben ;) Voor de rest moet ik voor straf een arretjes cake maken... maar goed, wel leuke reacties gehad.. ook van collega's... en als ik dan lees hoe sommige collega's en werkgevers reageren... net of je het leuk vindt om een mk te krijgen :(....

Laetitia heel veel sterkte!!!

@Weet niet wie die meiden ijst up to date houdt, maar mijn bevallingsdatum is naar 3 november geschoven en heb de 27e weer een afspraak staan om te gluren....

pfff zo weer werken, was veel liever buiten blijven zitten:)

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    oohh ik kan ook slecht tegen zulke acties idd lekker broodje kroket vissen :p

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    werk--- mijn collega's zijn nu wel heel erg blij voor mij. De meeste managers ook. Die ene manager die die opmerking maakte is gewoon een kei harde tante. Is ook eentje die zelf geen babies wilt, daar houd zij niet van, alleen als ze ouder zijn. Zij is erg wispeltreurig, ene keer lief andere keer een b*tch. Hele vloer is daar over eens lol.
    Maar met mijn dochtertje ws er ook een mngr die echt niet blij was toen ik 50 en toen vervolgens met 100 thuis kwam en toen ik na de bevalling paar maanden later BI kreeg ook een geschreeuw door de telefoon. Hij is gelukkig wel weg bij ons!

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    *edit* ben verward met andere topic :p

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    is bijgewerkt,
    Wel graag volgende mutaties in PB bvd
    Ik ben soms te moe om alles te lezen en zou zo info kunnen missen

18. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    doe ik :) wist niet wie ze nu bijhield :) als ik iemand ermee moet helpen, dan hoor ik het wel

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Katemans het is wel fijn als ik het samen met iemand kan doen,
    ik zal je een pb sturen met de inloggegevens.

20. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    is goed, kijk ik er morgen even na.... moet gaan werken en er wil er een NIET dat mama m eenzaam achter gaat laten (hahaha net of zn vader en zusje er niet zijn...)

Deel Deze Pagina