November 2011 Meiden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Marrr, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lonneke123

Lonneke123 Actief lid

18 nov 2010
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    WAT??!! Dat meen je niet.. vreselijk om dat te zeggen!

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Fijn! Alleen maar goed nieuws weer :D

Petra, ja het is mijn 5e kindje dus dan groeit het allemaal sneller. Maar ik heb vandaag minder gewerkt en heb nog wel wat harde buiken maar niet zo erg als gisteren, dus dat is fijn :D
    nu hopen dat het zo beter gaat.

3. Lonneke123

Lonneke123 Actief lid

18 nov 2010
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tijdje niet geweest, Hier gaat alles nog steeds goed. Vanochtend overgegeven op lege maag.. Vreselijk. Was trouwens de 1e keer dat ik overgegeven heb. Voelde me wel al veel langer misselijk.

Alle meiden met een goede echo; Van harte gefeliciteerd!!

Ik heb pas mijn echo met 12 weken dus ik moet nog even geduld hebben helaas! Ben wel erg benieuwd of alles goed gaat.

Sterkte allemaal!

4. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    dus het kan blijkbaar wel...ik was gister een dag weg en op een gegeven moment was mijn buik zo hard en pijnlijk...ik zei het nog tegen mijn moeder en zij zei dat is onmogelijk...
    vandaag wel minder dagje...heb alleen maar geslapen en ook misselijk vanaf het avondeten en ik had alleen maar 2 broodjes op.:(

5. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    super nieuws meiden, fijn dat de echo's goed waren!

Nak beterschap met je mannetje!

heb de ochtend vrij!! hahah denk dat ik zo maar es even op de bank ga liggen... vanaaf weer werken was gister erug zwaar....

6. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

lekker he Katemans zo'n ochtendje vrij!

hebben jullie ook last van misselijkheid tijdens het tandenpoetsen? ik wordt zo ontzettend misselijk tijdens het tandenpoetsen...hahaha mijn man zal met een stinkerd door het leven moet de komende maanden ;) (grapje)

7. Classic

Classic Niet meer actief

@xxxpetra,
    Ik heb het altijd gehad (zwangerschappen dan), tandenpoetsen voor al met prodent IEELLG..

nu heb ik paradontax,en die kanik beter verdragen heel vaag want die meurt nog erger

8. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

haha dat is idd bizar want die tandpasta stinkt een uur in de wind en is ontzettend smerig! ieuwww! mijn moeder gebruikt het dus ik zal wel eens kijken of het bij mij ook beter werkt.

9. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    t zal wel komen omdat dat niet zo'n sterke mint geur heeft.. Heb er zelf gelukkig nog geen last van..

10. madelieveke

4 feb 2009
    67
    0
    0
    hier nog geen last van tandenpoetsen... dat valt dan weer mee ;)

11. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Het maffe is: ik kon in mijn vorige twee zwangerschappen geen tandenborstel in mn mond verdragen en nu poets ik het liefst als eerst sochtends mijn tanden...

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hier net zo! Bij mijn eerste kon ik maar 30 sec telkens in mijn mond houden en dan was het kokhalzen :( en nu lekker door poetsen en liefst langer hahaha

13. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    kom even hallo zeggen en vragen hoe het met jullie is?
    Hier alles lekker,zo lekker dat ik geen klachten heb...... waar ik me dan weer druk om maak:)
    nog even wachten tot de echo pfff en wachten duurt zoooooo lang

14. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    ik had tot 2 weken terug ook niet of nauwelijks klachten op vermoeidheid na dan....maar laatste tijd best regelmatig misselijk en vooral nadat ik heb gegeten.
    dus klachten kunnen altijd nog komen al zou het wel fijn zijn als ze uitblijven.
    vanmiddag komt me mannetje hierheen...heb ik gelukkig wat hulp want ben soms zo moe dat ik haast nergens aan toe kom.
    wat betreft tandenpoetsen heb ik totaal geen last gelukkig.
    ik gebruik elmex al jarenlang en dat gaat gewoon goed.

@mamasince2010: ik weet hoe wachten voelt..ik mag 3 mei voor 2de echo maar dat lijkt nog zooo ver weg. van mij mag het al zover zijn zodat ik weer naar de kleine kijken kan :D

15. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Tandenpoetsen gaat bij mij wel goed gelukkig. Heb alleen gisteren en vandaag zo'n vieze smaak in mijn mond dat ik het liefst blijf poetsen.

16. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

bij mij is het tandenpoetsen nog steeds geen succes maar ik probeer me er maar niet teveel mee bezig te houden want hoe vaker ik er aan denk hoe misselijker ik wordt;) hihi

zijn er nog meiden voor een echo geweest?

17. madelieveke

4 feb 2009
    67
    0
    0
    zo, bijna negen weken! joehoe... gaat steeds sneller. Volgende week dinsdag eerste echo, spannend!

Iedereen fijn weekend, ik ga nu een klein meisje op bed leggen...

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    duim duim duim! Het lijkt de goede kant op te gaan met de misselijkheid~! yeah! nu al 2 goede dagen gehad dus hoop dat er nog vele volgen! Begin nu sochtends met een vers fruit smoothy en dat is een fijne maagvulling :D. Alleen nu is al het fruit op dus moet morgen eerst naar de winkel...
    denk ook wel dat het helpt dat mijn antibioticakuur eindelijk is afgelopen (tegen blaasontsteking) werd echt beroerd van die pillen...

19. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

haha nou jou misselijkheid heeft zich naar mij verplaatst:( bah! Nu weet ik waar andere meiden het over hadden als ze zeiden dat ze zich zo beroerd voelden.

@madelieveke, spannend joh dinsdag je 1e echo!!

20. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    hallo dames

even weer een berichtje vanuit hier.
    het begint al op te schieten het is bijna volgende week dinsdag...

@catwoman: verschrikkelijk vind ik dat wachten voor de eerste echo. ik heb namelijk helemaal geen klachten en dat maakt me ongerust!

hoe is het met de rest van de dames?
    aan het genieten van het mooie weer?

Deel Deze Pagina