November 2011 Meiden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Marrr, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madelieveke

4 feb 2009
    67
    0
    0
    Zo, hier ff een baaldag. Allereerst die hitte, die me vandaag niet echt kon bekoren. Hooikoorts, waar ook nix tegen helpt. Dan de misselijkheid. Brrrrr. Heb t ff helemaal gehad. Tot overmaat van ramp, groeit m'n buik alsof ik al 5 maanden ben. En voel me dus nu al een orka. Ik duik m'n bedje maar in, dan ist misschien over. :)

2. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    hallo allemaal,

mag vandaag voor de eerste echo,vind het wel erg spannend heb sinds gisteren bij het afvegen wat bloedverlies:(
    hopen dat het niets is... maar nog wachten tot vanmiddag

3. madelieveke

4 feb 2009
    67
    0
    0
    Hoi Mamasince 2010, spannend vanmiddag! Ik mag ook vanmiddag en ben ook redelijk zenuwachtig... Hopelijk zien we vanmiddag allebei mooie kleine babietjes..... Succes!

4. mamasince2010

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land

jij ook heel veel succes en inderdaad hopen op beide een mooie echo!
    en dat het maar gezonde spanningen mogen zijn:)

5. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    Goeie middag,

ga hard duimen voor mooie echo's vandaag!

Hier gister ff niet goed geworden op het werk dacht echt dat ik om ging benauwd zweverig en tintel in de lippen gelukkig zakte het snel weg en kon ik na een andere wat rustigere afdeling verder werken.
    Was wel ff scrikken.
    Nu rustigaan wand mag om 17 uur weer werken!

Verder alles goed buikje begind te groeien!

6. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ben je inmiddels geweest? Hoe is het afgelopen?

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    @mamavancheyene, je broers vriend heeft ook rechten. Alleen tsja... het is een heel gedoe. maar wat verdrietig trouwens... Je zwanger kan om een vaderschapstest vragen na de geboorte (kan er ook voor maar dat heeft een klein risico) en dan via de rechter zijn gelijk halen... is een hele lange weg maar het kan wel...

Hier: gaat wel, niet meer misselijk gelukkig! Wel erg moe, kon vanmiddag alleen niet in slaap komen want er schoot steeds vanalles door mijn hoofd :S. dit nog regelen en dat nog enz... irritant. Maar goed. We hebben vrijdag te horen gekregen dat mijn moeder uitbehandeld is en binnenkort komt te overlijden... erg verdrietig natuurlijk... Ze zal dit kindje nooit meer zien...

8. mamasince2010

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    lieve dames

helaas moet ik jullie gaan verlaten. hebben net te horen gekregen bij de echo dat het hartje niet klopt...

ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap en geniet er vooral heel erg van

dikke knuffel

9. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    Heel veel sterkte meid :(! Ik hoop dat je snel ons weer kan vergezellen :)!

Dikke knuffel!

10. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    #710 Stroopwafel, 26 apr 2011
    Laatst bewerkt: 26 apr 2011
    @Petra: Gelukkig ben ik niet de enige. Ik moet soms echt kleding aantrekken die mijn buikje verbergen. En op mijn werk zitten sommige al te gissen wanneer wordt jij zwanger etc etc. Ik heb het nog niet gezegd op het werk namelijk. Nog 2 weken en dan is de meest kritische tijd voorbij voor mij en dan mag iedereen het weten :)!

Ik zelf twijfelde om een combinatietest te doen omdat de kans erg klein is bij ons dat het een down kindje wordt. Mijn vriend wilde het echter wel laten doen. Om zeker te weten. Er wordt inderdaad de kans berekend hoe groot het is dat je een down syndroom kindje krijgt. Ik zelf vind dat de kansberekening heel veel zegt. Echter, het wil inderdaad natuurlijk niet zeggen dat het kindje zo wordt. Er wordt bloed afgenomen en ik krijg rond 12 weken een nekplooimeting. VK kan dan ea zien. Nu lheb ik ook gelezen dat de nekplooimeting als je het vraagt aan VK altijd gedaan kan worden. Het bespaart je wel geld moet ik zeggen, als het mogelijk is. Het is namelijk een duur grapje en het wordt meestal niet vergoed door de ziektekostenverzekeraar. Wij hebben namelijk 150 euro moeten betalen.

Ik krijg wel weer kriebels om ons kleintje weer te moge zien helaas nog een paar weken wachten :).

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    mamasince2010 heel veel sterkte

12. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Wat ontzettend rot zeg!! Hoeveel weken was je zwanger?
    Heel veel sterkte en hou je taai!

13. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

heej meiden, ik heb een gênante vraag;)
    verliezen jullie, nu jullie zwanger zijn, gekleurd slijm na het vrijen?
    mijn man en ik hebben gisteren voor het eerst weer gevreeën (moe,misselijk etc) en nu zat er vanmiddag wat (heel)licht bruin slijm aan het wc papiertje.
    Nu vroeg ik me af of dit daardoor kan komen (dat er bv een restje slijm was blijven zitten wat nu pas meekomt ofzo) en wat jullie ervaringen hiermee zijn?
    Ik heb overigens geen buikpijn/steken of iets in die trent.

14. madelieveke

4 feb 2009
    67
    0
    0
    Oh mee, Mamasince2010! Heel veel sterkte, bah wat een naar bericht . Hopelijk komt het snel uit zichzelf op gang. Veel sterkte!

15. madelieveke

4 feb 2009
    67
    0
    0
    @Petra, ik had dat in mn vorige zwangerschap ook wel eens. Is waarschijnlijk gewoon een klein beetje oud bloed of slijm. Zolang het bruin is, is het sowieso oud bloed. En als je verder geen kramp hebt, zou ik me niet zo'n zorgen maken.

Vanmiddag ook echo gehad. Zag er perfect. Was wel een paar daagjes minder ver als ik dacht, maar de kleine deed het goed. Dus hier een blij momentje!

16. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Madelievke heerlijk dat je echo goed was...

17. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

wat fijn dat je echo goed was!!
    thanx voor je reactie!!

18. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    ik was er weer na een lange periode an druk en dus uitgteld om 2000 op bed.

hoe is het hier? zag netbovenaan mamasince2010 vervelendnieuws, sterkte en knuf

hier alle soke maar vind wel spannend moet 2 me i weer naar zhuis, nekplooimeting nu maar hopen dat alles nog oke is.

we hebben vakantie geboekt na veel wikken en wegen toch maar wel, heerlijk 2 weken france aan de kust. wel camping opgezocht met veel bomen voor de schaduw.

en al meiden hier bezig met babykamer?
    ik heb maandag van vrieindin een heleboel gekregen, kinderwagen, autostoel, campingbed, buggy, dekens, etc. dat hebik al binnen.

moeheid neemt wel wat af dus ik hoop dat ik jullie beter kan volgen nu

19. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    mamasince2010 heel erg veel sterkte.

Mijn man en ik hebben besloten van de combinatietest af te zien.

20. mamasince2010

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    dank je wel dames.
    het voelt zo vreemd,de paar druppels bloed die ik verloren ben is weer gestopt.....
    meteen ga ik aan het twijfelen,hebben ze het wel goed gezien? ben ik niet gewoon veel korter zwanger? vreselijk dit! maar goed verstandelijk weet ik dat het niet goed is.

@ madelieveke fijn dat je een mooie echo hebt! geniet lekker van dit mooie nieuws

@deedee mag ik vragen waarom jullie er van af zien? of wil je daar niets over kwijt?

zo maar even de vk bellen,om te vragen hoe en wat nu verder heb nl geen idee?

Deel Deze Pagina