@mamasince Heel veel sterkte!! Dikke knuffel!! Hier net terug van de VK, wat een kleine druktemaker zeg steeds als we m te pakken hadden zwom ie weg herinnerd me aan zijn/haar grote zus die zwom ook altijd weg... Maar goed, zag er allemaal super uit, mega wazige foto mee gekregen, hahaha je ziet gewoon een lijfje en that's it.... wel jammer, maar goed het belangrijkste is dat alles goed zit..... @almika, hier nog niet bezig met de babykamer... maar goed die krijgt dochterliefs kamer, het enige wat we moeten doen is het bed verwisselen.... commode hebben we nog steeds staan... oh ja en misschien de rose kleur weghalen maar dat weten we pas met een week of 20 hahaha
dames HELP!!!! kreeg vanmorgen een onzeker telefoontje van de vk. Gisteren na de echo zijn hun gebeld over het feit dat er geen hartactiviteit is bij ons ukkie. Nu twijfelen hun over de duur van onze zwangerschap? Ik heb nog nooit een regelmatige cyclus gehad,en als ze uit gaan van de laatste menstruatie dag zou ik nu 9a10 weken moeten zijn,maar gisteren op de echo zag ukkie er maar uit als 6 weken. Maar als ik een cyclus over geslagen heb zou het goed kunnen dat ik pas 6 weken zwanger ben. na het bezoek gisteren bij de echo ook eigenlijk geen bruinverlies meer gehad................. nu wil de vk volgende week nog een echo laten maken om zeker te zijn van hun zaak. mijn hoofd is nu 1 grote chaos.... zo het dan toch nog zo zijn? ik ga elk half uur angstvallig naar de wc om te kijken of ik geen bloedverlies heb. Tot nu toe een enkele keer een veegje bruinverlies ( herkend iemand dit) Nu weet ik dus echt niet of het goed of fout zit. Gisteren avond gingen mijn borsten ineens mega zeer doen,maar ja is dat omdat het vruchtje afgestoten word of is het omdat ik toch echt zwanger ben. pfff gek word ik van onzekerheid!!! sorry voor het lange verhaal maar ik wist niet waar ik het moest melden....
@Mamasince2010: Ik hoop voor je dat je nog steeds zwanger bent . Ik heb gelezen dat bruin bloedverlies nog mogelijk is als je zwanger bent, het kan oud bloed zijn. En mijn schoonma vertelde van de week dat ze bij haar tweede zwangerschap ook een paar maanden wat bloed heeft verloren. Dus het zegt niet veel. Ik weet niet of je borsten gaan pijn doen omdat vruchtje wordt afgestoten het lijkt mij als je juist niet meer zwanger bent je ook dat soort symptomen niet meer hebt. Maar goed ik ben ook maar een leek . Jammer dat je pas volgende week terecht kan bij VK, je wordt hierdoor alleen nog onzekerder van. Kan je niet pushen dat je deze week nog mag komen? Ik denk dat ze dit soort situaties wel begrijpen en dat je misschien tussendoor kan worden geschoven Succes meid en sterkte.
Wij zijn nog niet bezig met de kinderkamer. Wachten totdat wij weten wat het wordt. Willen jullie het weten of het meisje of jongen wordt. Wel ben ik alvast aan het orienteren voor de kinderwagen etc. Maar heb nog geen echt grote dingen gekocht. Wel een badjasje alvast ! Volgende week woensdag alweer de 2de echo kan eigenlijk niet meer wachten
ik ben ook nog niet bezig met kinderkamer. sowieso zal ik eerst moeten verhuizen want ik woon nu op een zolderverdieping.totaal ongeschikt voor een baby straks. maar ik krijg geen urgentie dus het word behoorlijk lastig iets te vinden. maar ik geef de moed niet op en misschien komt er binnenkort wel iets vrij ergens of hebben mijn schoonouders nog een oplossing (die weten het nog niet namelijk) ik wil wel graag weten wat het word.nu kwam mijn moeder al aan met hello kitty slofjes...dat doe je niet zo snel aan bij een jongetje denk ik hihi maar ze is er nu al zeker van dat het een meisje worden gaat. @mamasince2010: ik hoop toch voor je dat je zwanger bent. wat lijkt me dit lastig zeg als je nu zo moet afwachten sterkte!! @stroopwafel: spannend he..ik heb dinsdagavond mijn 2de echo en gelijk intake bij VK samen met mijn vriend. van mij mag het al wel zover zijn
@mamasince2010, jemig wat een onzekerheid joh! Op zich vind ik het wel heel goed dat ze gelijk contact hebben opgenomen over dat zij het ook niet zeker weten. Hopelijk krijgen jullie volgende week alsnog goed nieuws! Ik ken overigens ook meiden die de 1e 3mnd van de zwangerschap af en toe wat bloed verloren en dan bleek er niks aan de hand te zijn! Laten we hopen dat je idd maar korter zwanger bent!! Wij willen wel weten wat het wordt met de 20 weken echo. Bij mijn man is het voornamelijk vanuit praktisch oogpunt en ik ben gewoon ontzettend nieuwsgierig! Sommige vrienden reageren hier heel vreemd op en zeggen dat het veel specialer is als je niet weet wat het wordt maar ik vind de zwangerschap op zich al super speciaal en wil het gewoon graag weten. Met de babykamer zijn wij ook nog niet bezig. 6 mei de 12 wkn echo en daarna gaan we pas verder kijken.
mamasince wat irri die onzekerheid ga hard duimen voor je! Hier willen we ook weten wat het word bij onze dohter wisten we het niet. wij gaan geen babykamer klussen maar een meiden kamer maken voor onze dochter en dan gaat de baby na der oude kamer wel evt. wat aanpassingen hoor. maar ja weet wel al percies wat ik voor mijn kleine meid wil ga een rose muur maken en dan der naam met piepschuim letters wit er tegen de rest wir en leuk meisjes achtig aankleden!
Heel veel sterkte! Zo begon mijn miskraam de vorige keer ook! Alleen klein beetje helder rood bloed bij het afvegen, daarna niks meer. Bij de echo die we toen een dag later hadden, klopte het hartje heel zwak. 4 dagen later is alles natuurlijk op gang gekomen. Ik zou rustig afwachten, in ieder geval tot de 2e echo die je krijgt (wachten is erg vervelend), je kunt er namelijk niks aan veranderen. Heel veel sterte nogmaals, erg rot voor je!
@Catwoman: ja het is inderdaad erg spannend. ik ziet nu op you tube te zoeken naar filmpjes van de kleine van 12 weken en als het goed is beweegt de kleine. Dat lijkt mij echt super!
klopt zoiets heb ik ook al gelezen ergens. lijkt me idd geweldig om te zien. we gaan gewoon samen aftellen naar volgende week
mamasince....gedver en joepie om nog onzkerder van te worden. ga duimen voor je en probeer idd eerder te kunnen. hormonen blijven even in lichaam ook na mk dus dat je borsten gevoeliger worden dat kan. maa rkan ook goed sbetekenen, zou hier niet te veel op afgaan, helaas is afw8 to echo
ik heb met 9,3 weken een echo gehad, dit om te bepalen hoe ver ik was voor de onderzoeken en echt dan beweegt het ook al, was aardig in de weer met benen dus wordt een voetballer...haha. 2 mei weer en eens zien of weer zo'n drukte maker is
we willen nu wel weten wat het wordt, bij de 1e moest het een kadootje blijven. ik heb niet veel meer nodig heb veel gehad van vrienden.ben erg blij mee. onze bengel is ook veel mee bezig vraagt steeds hoe baby er nu uit ziet en dan zitten we samen achtergoogle en youtube...zo leuk ga nu maar tv kijken en relax op bed doei
Ja inderdaad @Almika: bij de eerste echo bewoog de kleine niet echt en ik was ook al 9,3 weken! Maar goed de een beweegt misschien sneller dan de ander. Super dat alles goed was
Oh wat leuk die echo foto's. Ik heb er nu ook twee vers van de pers. Heb ze meteen ingescand om hier te laten zien. Kleintje was echt mega actief en dacht bekijk het maar met je meten. Uiteindelijk toch gelukt en ik ben 5 dagen vooruit geplaatst. en even omgedraaid dan was hij duidelijker