November 2011 Meiden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Marrr, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KatrienDuck

KatrienDuck Actief lid

26 feb 2011
    267
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo nu al bijgelezen! :D

Ik werd echt kriebelig van mezelf dat ik t andere topic niet bij kon houden, wilde alles precies weten en lukte me niet meer..

Zo even wat te melden:
    Mijn borsten doen echt enorme pijn.

We hebben het mijn schoonouders al verteld toen ik nog geen 5 weken was. Ik heb zelf een taart gebakken en met marsepein gedecoreerd. Daarop de tekst 'nieuwe tafel??'
    Mijn schoonouders hebben al wat kleinkinderen en hun eettafel is echt te klein. Schoonmoeder wil wel een nieuwe tafel, schoonvader niet.

Kwartje viel meteen, was echt heel leuk en bijzonder.
    Mijn baas weet het ook al: ik ben zo moe en kom steeds te laat, dus ik dacht: laat ik t maar even uitleggen dan...Ze reageerde ook heel erg lief.

Leuk is dat he, vertellen dat je een kindje krijgt.
    Hebben jullie al iets gekocht voor de baby(s)??

2. madelieveke

4 feb 2009
    67
    0
    0
    Oh leuk, mag ik ook meeschrijven, dit topic is wat overzichtelijker dan het andere November topic.

Ik ben uitgerekend op 20/11 van 2 kindje (1e is meisje van oktober 2009) Verder nog niet echt klachten, alleen ontzettend moe... Lag net al bij mijn dochter te slapen hahaha.

Gezellig dames!

3. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    Het is ons eerste kindje :).

@Katrienduck: ik heb ook ontzettend gevoelige en pijnlijke borsten. Vooral als ik sochtends wakker wordt dan lijken mijn borsten wel op springen te staan hahahah. Voor de rest gelukkig nog geen klachten.

Hebben jullie al klachten?

Ik heb trouwens van de week een mama dagboek gekocht waar ik ea schrijven over de zwangerschap en de maandelijkse foto's van je buik erin kan zetten...

Ja leuk is dat als je de reactie ziet van ouders en schoonouders. Geweldig gewoon. Voor mijn schoonouders wordt het de eerste en ouders de tweede :)!

Wij hadden stiekem vorig jaar oktober in NYC al een pakje gekocht en een t-shirtje van Yankees hihiihih.. Zondag hebben wij al een knuffeltje gekregen van mijn schoonouders voor de kleine.. zo lief :)

4. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Hajhaj!
    Was ik ook weer even..Net de hele avond gewerkt, en zo lekker op bed (moe!!!!) :) Zal morgen de lijst even weer up to date maken..

Katrien; Ik had dus psies hetzelfde, wilde alles meelezen en werd echt chag als ik (weer) 20 blz achterliep.. :) Zo is het een stuk gemakkelijker :)

Spulletjes; Heb bij vorige zws al wat kleine dingetjes gekocht, dus die liggen er al, en ik zag bij Aldi vanaf volgende week een hele mooie babyfoon in de aanbieding, dus die ga ik ook alvast halen.. Verder nog niet.. :) (Maar kan me heeeeel moeilijk inhouden;))

5. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Uitgerekende datum:

01. Moon77 - 1e kindje
    02. Meertje - 2e kindje
    03.
    04.
    05. Leentje21 - 1e kindje
    06.
    07. Emesve - 1e tweeling! / Gjp - 2e kindje
    08. KatrienDuck - 1e kindje
    09.
    10.
    11. Marrr - 1e kindje
    12.
    13.
    14. Stroopwafel - 1e kindje
    15. Nitaa - 3e kindje
    16.
    17.
    18.
    19.
    20. Madelieveke - 2e kindje
    21.
    22. Babywens - 1e kindje
    23. Mieke74 - 2e kindje
    24.
    25.
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.

Zooo,de boel is weer up to date :D

6. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Owww wat lekker rustig hier zeg...
    Ik zal vandaag ff kijken of ik aan de afspraken lijst toekom.
    Erg druk met werk en zooooooo moe..... en misselijk.... en zwanger! Ik ben werkelijk niet vooruit te branden!

Leuk idee van die taart Katrien!

Hier hebben we nog niets gekocht. Na de teleurstellingen van de MK's durven we niet zo snel meer iets te kopen. Alle spulletjes die we vorige keren hebben gekocht en gekregen hebben we in een opbergbox gestopt.

Maandag de 7 weken echo, hopelijk kloppen de hartjes nog steeds, dan wordt het steeds meer ECHT! :D

Ennuh... gefeliciteerd Madelieveke!

7. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Emesve; Hoeveel echo's krijg jij? Elke 2 wk? Dat niet vooruit te branden klinkt bekend ;)

Katrien; Maak je vaak taartjes?

8. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    @ Marrr: die van vorige week was een "spoedje". Ik zou de 1e officieel pas met 7 weken krijgen. En ik denk daarna nog een keer met 9 en 12. Maar die zijn allemaal op de fertiliteitspoli. Na de 12 weken mag ik over naar de gyneacoloog.

9. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Heerlijk, maar ook wel spannend elke keer zeker :)

Ik ga even hondje uitlaten.. Die moet ook nodig plassen.. :)

10. Mieke74

Mieke74 Actief lid

30 jun 2007
    298
    0
    0
    Hier nog iemand die vreselijk moe...en misselijk is. Vraag me af hoe de komende weken door te komen ...vooral lekker rustig aan doen en niet teveel van mezelf moeten.
    Schrok vanmorgen wel even. Werd om 6 uur wakker van de misselijkheid maar voelde even later steekjes in m'n buik. Aangezien ik het afgelopen jaar 2 miskramen heb gehad en de laatste heel kort geleden schoot de stress natuurlijk meteen toe.
    Zucht....geen bloed te bekennen gelukkig en tje, steekjes e.d. horen er af en toe natuurlijk bij maar toch maak ik me dan meteen vreselijk zorgen. Gelukkig voelt het nu weer rustig. Zaterdag maar weer een testje doen...voor de zekerheid...even zien of het streepje dan weer wat dikker is geworden.

Langzaam maar zeker vertellen we het wel aan onze familie en denk dat ik het vandaag ook maar aan m'n baas en directe collega's vertel. Dan weten ze waarom ik me niet zo lekker voel en mocht het toch mis gaan dan hoef ik niets uit te leggen....da's ook wel fijn. We vertellen het niet (meer) met een feestje. Dat feestje vieren we wel na de eerste goede echo....dan gaan we helemaal los....tenminste....ik wel in ieder geval!!!!!

11. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Hallo dames,

Hier gaat het er iig rustiger aan toe :D!

@Katrien: Ik kon kiezen uit 2 praktijken, 1 met 5 vk's en 1 met 2 vk's. Uiteindelijk heb ik de afspraak gemaakt bij de praktijk met 5 vk's, maar voelde van begin af aan niet goed (ook oa door de website) en de dag erna kwam toevallig mijn vriendin langs. Had haar al lang niet gezien en gesproken dus kon het er niet echt met haar over hebben, maar het gesprek kwam toch opeens op bevallen. Haar 2 eerste kindjes zijn via die praktijk gegaan en de laatste is via de praktijk met 2 vk's gegaan. Ze was niet tevreden over de ene praktijk (foutjes gemaakt en onaardig), wel over de laatste praktijk. Dat gaf bij mij meteen weer een kl*tegevoel dat ik weken heb gehad totdat ik dinsdag de stoute schoenen heb aangedaan en de ene praktijk heb afgezegd en me heb aangemeld bij die praktijk met 2 vk's. Voel me een stuk beter nu.
    En ik mag vandaag dus al voor mijn echo :$...spannend en eng ;).

@Marrr: Zouden we ook een lijstje maken met de afspraken?? Of vermeld je die in de gewone lijst??

12. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Afsprakenlijst:

Maart:

11 maart: Emesve 1e echo

17 maart: Moon77 1e echo

21 maart: Emesve 2e echo

April:

13. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Spannend Moon77!!! Wel inscannen of een foto er van maken en hier laten zien hè?!! :D

14. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Afsprakenlijst:

Maart:

11 maart: Emesve 1e echo

17 maart: Moon77 1e echo

21 maart: Emesve 2e echo

29 maart: Marrr intake vk

April:

15. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Mooi gedaan Emesve!

Moon; Uw antwoord staat er;)

Mieke;kan me voorstellen dat je er gestressd van raakt.. Heb ik ook wel een beetje hoor.. Maar we moeten er maar een beetje vertrouwen in hebben...:) Dat je zo misselijk bent is een goed teken toch?! :)

16. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @Emesve: Hoop met goed nieuws en een mooie echo thuis te komen en dan laat ik hem zeker zien :D!

@Marrr: Heb het gezien :).

17. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Hoi meiden!

Als jullie het niet erg vinden klets ik hier ook mee want het andere forum word inderdaad heel erg druk plus als je iets vraagt krijg je amper antwoord door de zovele pagina's die eroverheen vliegen per uur. Wellicht dat het met de tijd daar nog rustiger word, in het begin is iedereen enthousiast enz natuurlijk.. maar voor nu vind ik het hier fijner denk ik.

Dus bij deze kan ik ook hier op de lijst.
    ik ben officieel vanaf laatste menstruatie op 1-11 uitgerekend maar heb mezelf een week verder gezet ivm vreemde echo's en uitspraken gyn enz. dus op 7-11
    ik heb morgen 18-3 mijn 5e echo.. en hoop dat dan alles goed te zien is en ik ontslagen word bij de gyn en weer terugkan naar de vk. en dat we dan ook weten hoe ver we nou eigenlijk zijn!

18. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Welkom Aloha; Zie dat jij een erg spannende echo tegemoet gaat.. Ik hoop op een mooi kloppend hartje.. Wel vreemd hoor, zoals het bij jou gaat (Heb je ook een beetje kunnen volgen in het andere forum) Hoop van harte dat je idd nu duidelijkheid krijgt, en dat alles goed blijkt en je terug kan naar vk :D
    Ik ga even kijken of ik de vorige lijst nog kan wijzigen, anders voeg ik je zo even toe op een nieuwe... Is dit je eerste?

19. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Uitgerekende datum:

01. Moon77 - 1e kindje
    02. Meertje - 2e kindje
    03.
    04.
    05. Leentje21 - 1e kindje
    06.
    07. Emesve - 1e tweeling! / Gjp - 2e kindje / Aloha -
    08. KatrienDuck - 1e kindje
    09.
    10.
    11. Marrr - 1e kindje
    12.
    13.
    14. Stroopwafel - 1e kindje
    15. Nitaa - 3e kindje
    16.
    17.
    18.
    19.
    20. Madelieveke - 2e kindje
    21.
    22. Babywens - 1e kindje
    23. Mieke74 - 2e kindje
    24.
    25.
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.

De 7e wordt een drukke dag.. ;)

20. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Denk dat ik de officiële bevaldatum niet ga halen, aangezien 40 weken een tweeling meezeulen bijna niet gehaald wordt.

Aloha: Heeeel erg spannend die echo!!! Duim duim!

Deel Deze Pagina