Mag ik me hier ook melden. Dat andere topic gaat enorm hard. Ik heb twee dagen geleden ontdekt dat ik zwanger ben. Volgende week vrijdag afspraak bij de HA...spannend Oh en toevallig ben ik verslaafd aan blauwe bessen. Komt dat even uit hahaha
hmmmz een verslaving van blauwe bessen lijkt me beter dan waar ik heel de dag zin in heb! drop! en zo zout als maar kan haha 2 weken geleden eerste echo gehad, klopte niet met de berekening, dus gister weer echo gehad, beeb was goed gegroeid!! Nu over 2 weken weer een echo, toch speciaal om je kleine te zien, hoe klein ook! p.s gefeliciteerd alle aankomende november mamas!
heb ik ook gehad, en gister een heel goed kloppend hartje te zien, had gewoon late eisprong ofzo, gyn zei ook al je klachten(heel de dag misselijk) nemen toe, en das een goed teken!
@Marrr: Ja, ben dan iets meer dan 11 weken. Als ik mijn vriendin goed begreep, deden ze bij haar elke keer een echo. Ga ik niet vanuit hoor, maar hoop het natuurlijk wel . Zit er bij jou geen echocentrum in de buurt om eens een extra echootje te laten maken??
@Emesve: Ja, ben idd wel heel blij . Was ook een beetje bang, omdat ik sinds ik 4w2d was het voornamelijk rechts voelde. Ook aan die kant mijn ovulatiepijn gehad, dus was bang voor een bbz ofzo . Foto komt nog, moet hem dan inscannen en da's nu een beetje lastig.
Snap je helemaal, daarom heb ik ook al een echo gehad. Had buikpijn en een beetje bruinverlies. Gelukkig waren het "goede" bijwerkingen en zaten de frummels keurig in mijn baarmoeder. Ik mag maandag weer... jeeeh!! Ben zo benieuwd of ze goed gegroeid zijn!
Hoi! Ik zie alweer wat nieuwe dames, gezellig! Ik net de kleine op bed gelegd en nu lekker mama-tijd... Ik zie al iets over blauwe bessen voorbij komen, dat zal ik ook eens gaan googlen! Ik heb de Mama & Baby vitaminen. Vorige keer ook geslikt en die zijn goed door te slikken. Ik zie dat veel van jullie al echo's krijgen op redelijk korte termijn. Volgens mij duurt dat bij mij nog wel eventjes. De eerste zwangerschap liep ivm PCOS via het zwangerschap en kreeg ik ook vanaf zes weken al een echo, maar omdat het deze keer zonder medicatie is gelukt ga ik gewoon naar de VK. Ik denk dat ik dan pas met 11 weken een echo krijg? Wel balen, want ik ben ook nieuwsgierig
Moon; kan idd wel een echo centrum zoeken, maar das leuk voor 1x.. Anders wordt dat echt te duur... Zou wel gaaf zijn als je elke keer een echo krijgt!
@Mar, ja idd Maaaaar, ik heb gelukkig wel zo'n Angelsound op zolder liggen. Destijds bij mijn dochter aangeschaft (ik schafte alles aan wat maar voorhanden was, hahaha) Daarbij kon ik vanaf week negen het hartje horen. Dus dat is in ieder geval iets, waarbij ik kan wegzwijmelen.
Uitgerekende datum: 01. Moon77 - 1e kindje 02. Meertje - 2e kindje 03. 04. 05. Leentje21 - 1e kindje / Mie - 1e kindje / Tasja1983 - 3e kindje 06. 07. Emesve - 1e tweeling! / Gjp - 2e kindje / Aloha - 08. KatrienDuck - 1e kindje 09. 10. 11. Marrr - 1e kindje 12. 13. 14. Stroopwafel - 1e kindje 15. Nitaa - 3e kindje / Casss - 1e kindje 16. 17. 18. 19. 20. Madelieveke - 2e kindje 21. 22. Babywens - 1e kindje 23. Mieke74 - 2e kindje 24. DeeDeeBowtie - 25. 26. 27. 28. 29. 30. Weer bijgewerkt... DeeDee, is het je eerste?
Net even gezocht voor pretecho's, maar goedkoper dan 40 euro vind ik ze niet.. Vorige zws hing er bij de vk een briefje van een stel vk's in opleiding die op school gratis echo deden om te leren.. kon je je voor opgeven, maar dat zal er nu vast niet meer hangen..
Hey dames, ik heb nog steeds niet veel kwaaltjes. ik slik ook davitamon mama totaal ofzo iets. Heb gisteren op mijn werk tegen twee collega's verteld dat ik zwanger ben. Zij wisten het de vorige keer ook als enigste. Mischien dat ik het morgen ook tegen een goede vriendin zeg. En de rest moet maar wachten tot na de echo hihi. Maar wat zijn er al veel dames bijgekomen???gezellig...
Dames wat een gezelligheid hier!! Heb mezelf even snel ingelezen. Alle nieuwe mama's VAN HARTE GEFELICITEERD WOEHOE WE ZIJN ZWANGER!!!!!! Blauwe bessen komt goed uit mijn vader is inkoper van fruit. We gaan dus op naar een nieuwe verslaving. Hoe is het voor de rest met iedereen. Mijn buik lijkt met de dag te groeien is echt niet normaal meer hahaha
Hallo daar ben ik weer. Alles gaat hier goed, ben heel erg moe, ik kan mijn ogen niet openhouden... Hoop dat alles met iedereen verder ook goed gaat!
@Deedeebowtie: Waarom moet je nog bij HA langskomen? Of is dit normaal hiihih. De assistent van mijn HA zei namelijk dat de testen tegenwoordig zo betrouwbaar zijn dat ik niet langs hoefde te komen. Misschien ook een leuk idee om een lijstje bij te houden wanneer VK afspraken zijn etc???? Of komen er dan te veel lijstjes