Oh heb het gezien . Deedeebowtie: oke ik snap het. Leuk het is ook ons eerste alles is nieuw inderdaad en ik ben soms nog onzeker over bepaalde dingen wat wel en niet mag etc. Willen jullie 11 april ook op lijstje zetten is dan mijn eerste echo hihi
Kort bericht. Echo was niet goed. Geen hartje. Woensdag terugkomen als ik niet al vanzelf miskraam krijg. Als dan het hartje nog niet klopt krijg ik curretage. Laatste dag menstruatie was 25 jan. Dan hoor ik nu 7 weken 5 dagen te zijn. Ben 2 weken geleden al iets terug gezet. Vruchtzakje was wel gegroeid nu 15 mm past bij 6 weken. Wel dooier en embryo te zien. We moesten van de gyn van het ergste uitgaan. Ben erg in de war want heb wel veel kwalen gyn zei dat die best ineens kunnen weg vallen. Zolang ze bleven was er nog een kleine kans. Maar ze schat die erg nihil in.
Hoi Aloha, Miste je bij de november-mama's, dus heb je even opgezocht. Was benieuwd hoe je echo was... Wat een naar berichtje lees ik hier... Hoop dat het alsnog goed is! Dikke knuf
hallo, ik kom hier ook mee schrijven, het is hier veel rustiger! En hoef me niet schuldig te voelen dat ik op niemand kan geageren. Ik ben mommieof2 ben uitgerekend van kindje nummer 3 8november (i guess). Ik heb maandag mijn tweede echo. Groetjes en tot gauw
Aloha wat een verschrikkelijk bericht! Ik hoop dat het uiteindelijk toch goed gaat! Ik zal voor je duimen en erg veel sterkte!
Aloha, wat erg voor jullie.hoop dat je gewoon iets minder ver bent.en dat het daarom nog niet klopt.hoor je wel vaker. Maar pfff wat een onzekerheid.sterkte Kwaaltjes?? Beetje moe ,nog steeds niet goed naar de wc kunnen. Soms een vlaagje misselijkheid,en mijn (.)(.) Zijn nog grvoelig.
onee aloha, dat klinkt niet zo goed Ik hoop dat er toch nog een wondertje gebeurd voor jullie. Helaas heb ik vorig jaar hetzelfde meegemaakt; met 6 weken eerst echo alleen een vruchtzakje te zien. 7 weken echo minimale groei, maar wel hele lichte hartaciviteit en met 8 weken kreeg ik thuis spontaan een miskraam. Moest eigenlijk een dag later opnieuw komen voor een echo Sterkte meis en ik hoop dat het voor jullie toch goed afloopt. liefs
Uitgerekende datum: 01. Moon77 - 1e kindje 02. Meertje - 2e kindje 03. 04. 05. Leentje21 - 1e kindje / Mie - 1e kindje / Tasja1983 - 3e kindje 06. 07. Emesve - 1e tweeling! / Gjp - 2e kindje / Aloha - 08. KatrienDuck - 1e kindje / Mommieof2 - 3e kindje 09. 10. 11. Marrr - 1e kindje 12. 13. 14. Stroopwafel - 1e kindje 15. Nitaa - 3e kindje / Casss - 1e kindje 16. 17. 18. 19. 20. Madelieveke - 2e kindje 21. 22. Babywens - 1e kindje / Loezzz - 2e kindje 23. Mieke74 - 2e kindje / Snoepjevdweek - 1e kindje 24. DeeDeeBowtie - 1e kindje / MSBG - 1e kindje 25. 26. 27. 28. 29. 30.
Afsprakenlijst: Maart: 21. Emesve 2e echo 29. Marrr intake vk April: 6. Cass Intake verloskundige Nitaa 1e echo 7. Cass 1e Echo 11. Stroopwafel 1e echo 14. Moon77 2e echo 21. MSBG 1e echo ============================= Even de boel weer aangepast en opgeschoond Willen jullie controleren of alles erop staat? En anders even aanvullen?
Afsprakenlijst: Maart: 21. Emesve 2e echo 29. Marrr intake vk 31. Loezzz 1e echo April: 6. Cass Intake verloskundige Nitaa 1e echo 7. Cass 1e Echo 11. Stroopwafel 1e echo 14. Moon77 2e echo 21. MSBG 1e echo ============================= Heb mijn eerste echo er nog even bij op gezet Spannend hé! Zijn er al meiden die hun eerste echo al hebben gehad?
Aloha wat vreselijk zeg. Heel veel sterkte. Ik heb ook wel last van krampen, maar ik maak me dus helemaal geen zorgen over dat het mis kan gaan. Op de een of andere manier heb ik er een heel goed gevoel over. Wij hebben het vandaag ouders en schoonouders ook verteld. De rest wachten we nog wat weken mee.
@aloha; vreselijk meid, ik weet niet wat ik tegen je moet zeggen behalve heel veel sterkte. Ik hoop dat er voor jullie een wondertje gebeurt.
Ja, gisteren! Ze moest wel even zoeken voordat ze een hartje had gevonden en toen mat ze 4 mm.... toen dacht ik...oeps foute boel, dat is te klein voor de termijn, maar gelukkig bleek het toch 6 mm te zijn en dat klopt, dus alles is goed! Ik schrijf ook maar hier mee, want het is wel wat overzichtelijker en je kunt inderdaag mensen nog volgen...... ik ben 9 november uitgerekend, 2e kindje 3e zwangerschap. mijn zoon is al 8! uit mijn eerste huwelijk, voor mijn nieuwe man is dit zijn eerste kindje. Mijn man is vorige week in het ziekenhuis opgenomen omdat er een hersentumor bij hem is ontdekt en we wachten totdat hij geopereerd wordt (25 maart). Dus even spannende tijden..... Uitgerekende datum: 01. Moon77 - 1e kindje 02. Meertje - 2e kindje 03. 04. 05. Leentje21 - 1e kindje / Mie - 1e kindje / Tasja1983 - 3e kindje 06. 07. Emesve - 1e tweeling! / Gjp - 2e kindje / Aloha - 08. KatrienDuck - 1e kindje / Mommieof2 - 3e kindje 09. Siri -2e kindje 10. 11. Marrr - 1e kindje 12. 13. 14. Stroopwafel - 1e kindje 15. Nitaa - 3e kindje / Casss - 1e kindje 16. 17. 18. 19. 20. Madelieveke - 2e kindje 21. 22. Babywens - 1e kindje / Loezzz - 2e kindje 23. Mieke74 - 2e kindje / Snoepjevdweek - 1e kindje 24. DeeDeeBowtie - 1e kindje / MSBG - 1e kindje 25. 26. 27. 28. 29. 30. Afsprakenlijst: Maart: 21. Emesve 2e echo 29. Marrr intake vk 31. Loezzz 1e echo April: 6. Cass Intake verloskundige Nitaa 1e echo 7. Cass 1e Echo 11. Stroopwafel 1e echo 14. Moon77 2e echo 21. MSBG 1e echo
Uitgerekende datum: 01. Moon77 - 1e kindje 02. Meertje - 2e kindje 03. 04. 05. Leentje21 - 1e kindje / Mie - 1e kindje / Tasja1983 - 3e kindje 06. 07. Emesve - 1e tweeling! / Gjp - 2e kindje / Aloha - 08. KatrienDuck - 1e kindje / Mommieof2 - 3e kindje 09. Siri -2e kindje 10. 11. Marrr - 1e kindje 12. 13. 14. Stroopwafel - 1e kindje 15. Nitaa - 3e kindje / Casss - 1e kindje 16. 17. 18. 19. 20. Madelieveke - 2e kindje 21. 22. Babywens - 1e kindje / Loezzz - 2e kindje 23. Mieke74 - 2e kindje / Snoepjevdweek - 1e kindje 24. DeeDeeBowtie - 1e kindje / MSBG - 1e kindje 25. 26. 27. 28. 29. 30. Afsprakenlijst: Maart: 21. Emesve 2e echo 29. Marrr intake vk 31. Loezzz 1e echo April: 6. Cass Intake verloskundige Nitaa 1e echo 7. Cass 1e Echo 11. Stroopwafel 1e echo 14. Moon77 2e echo 21. MSBG 1e echo 26. Snoepjevdweek 1e echo Mijn echo stond er niet op Aloha ; wat klote zeg! Ik ben er ook heel erg bang voor! Ik hoop voor je dat het toch nog goed is, de kans is klein, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Siri ; wat fijn zeg, dat het tóch goed is! Volgens mij is het elke keer even spannend. *edit* Ontzettend sterkte voor jou & je gezin, dát is weer even niet leuk!
Hey Siri, ook welkom hier..! Had je verhaal al even meegelezen in het andere forum.. Ben blij dat met je kindje alles goed is en hoop van harte dat alles met je man blijkt mee te vallen! Heel veel sterkte daarmee iig! Ik heb het ook mijn directe familie en beste vrienden al verteld.. Vorige keer, toen het misging, wisten ze het ook, dus we zagen geen reden om het nu voor ons te houden, omdat ze toch al wisten dat we er mee bezig waren.. Ik kan niet wachten tot ik de eerste 12 weken voorbij ben.. Hebben jullie ook al zo'n last met het dichtdoen van je broeken? Ik krijg ze nog wel dicht, maar als ik er een tijdje mee rondloop krijg ik er last van.. Soort van buikpijn.. Dus heb er maar een elastiekje tussen...
Hey Marr! dat herken ik ook.. Maar wil ook niet dat mijn broeken te strak zitten. Dus als het even kan doe ik er lekker een grote trui over aan dan zie je niet dat ik de knoop los heb haha... Heb het nog niemand verteld.. Vrienden wisten wel dat we bezig waren maarja... Ben nu ongesteld heb ik ze wijsgemaakt.. Kunnen ze toch niet checken!!