Haha, Casss; Zou idd op zn minst wat vreemd zijn, als ze dat willen checken.. Ik moet echt nieuwe kleren gaan kopen.. Heb niet zoveel lange kleding wat over mijn knopen valt.. Wat gaan jullie vandaag doen met dit lekkere zonnetje..??
Aloha, wat vervelend, heel veel sterkte ik ik duim voor je dat het stiekem toch nog goed mag gaan! Ik voelde me gisteren ineens een stuk minder misselijk dan de dagen er voor. Was dus meteen bang dat het mis zou gaan. Gelukkig heb ik vannacht weer de halve nacht wakker gelegen omdat ik zo misselijk was en heb vanmorgen nog niets kunnen eten. Niet leuk dat misselijk zijn maar o, wat ben ik er tegelijkertijd toch blij mee!!!! Heb ook nog weer een test gedaan en ook de test streep was weer een heel stuk duidelijker dan 2 dagen geleden! Zit vandaag dus weer even helemaal op een roze wolk en durf er (vandaag in ieder geval) op te vertrouwen dat het helemaal goed komt! Jiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaa, de zon schijnt, de kipjes van de buren scharrelen door de tuin, poes geniet van het zonnetje, de voorjaarsbloemen staan in bloei en.....ik ben zwanger!!! Leve het voorjaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Straks even lekker buiten spelen met m'n dochter en vanmiddag naar m'n schoonouders om ze het grote nieuws te vertellen.....zucht wat ben ik blij!!! (ook hier zitten de broeken zeker eind van de dag niet meer lekker, ben dus aan de rokjes met legging e.d.)
Ik dacht al dat ik de enige was. Heb gelukkig nog twee rokken met elastiek in de kast hangen. Gisteren een jurkje gekocht (straks feest van schoonouders) waar ik ook nog even in kan groeien, maar broeken vind ik momenteel even tien keer niks (nu al kun je nagaan hoe het straks gaat!) Ik ben ook al anderhalve kilo aangekomen. Dat moet toch niet zo doorgaan.
Uitgerekende datum: 01. Moon77 - 1e kindje 02. Meertje - 2e kindje 03. 04. 05. Leentje21 - 1e kindje / Mie - 1e kindje / Tasja1983 - 3e kindje 06. 07. Emesve - 1e tweeling! / Gjp - 2e kindje / Aloha - 08. KatrienDuck - 1e kindje / Mommieof2 - 3e kindje 09. 10. 11. Marrr - 1e kindje 12. 13. 14. Stroopwafel - 1e kindje 15. Nitaa - 3e kindje / Casss - 1e kindje 16. 17. Zeeuwsmeisje81 -1ste kindje 18. 19. 20. Madelieveke - 2e kindje 21. 22. Babywens - 1e kindje / Loezzz - 2e kindje 23. Mieke74 - 2e kindje / Snoepjevdweek - 1e kindje 24. DeeDeeBowtie - 1e kindje / MSBG - 1e kindje 25. 26. 27. 28. 29. 30.
goede mrgen all, gisteren mijn ouders verteld !! ik dacht dat mijn moeder een hartaanval zou krijgen hahhahaha ze is volgens mij nu nog van slag ! Wat waren ze blij !!! Afsprakenlijst: Maart: 21. Emesve 2e echo 29. zeeuwsmeisje , 1ste echo/bezoek gyn ! 6.4 weken 29. Marrr intake vk 31. Loezzz 1e echo April: 6. Cass Intake verloskundige Nitaa 1e echo 7. Cass 1e Echo 11. Stroopwafel 1e echo 14. Moon77 2e echo 21. MSBG 1e echo 26. Snoepjevdweek 1e echo
@ Siri: Sterkte meid. Het lijkt mij ook nu zo dubbel voor jullie! Heel blij aan de ene kant maar aan de andere kant .... Gelukkig ben ik niet de enige die in korte tijd dikker is geworden. Vind het ook niet erg hoor, ben er ook wel ontzettend trots op. En ik kan eigenlijk niet wachten totdat ik een bolle buik heb en het eindelijk kan laten zien... Geweldig lijkt mij dat . Ik heb voornamelijk savonds dat mijn buik erg opzet. En dan lijkt het of ik al een paar maanden ben hahaah.... Houden jullie al rekening mee met kopen van kleding voor de groei? Ik wil namelijk van de week ff shoppen voor zomerkleding. En ik twijfel nog want denk als ik over een paar maanden een dikke buik heb en nu al de kleding koop...
Ik koop in kleine beetjes. Van de vorige keer weet ik dat je nooit weet hoe je groeit en knellende niet lekker zittende kleding is niet fijn.... Ik heb al wel een paar bassdingen gekocht, zwangerschaps jeans in wit en blauw. Een zwarte 'nette. broek en een zwarte zs capri. Ik combineer dit met mijn eigen kleding tot het niet lekker meer zit en dan koop ik er wat bij.
Hoi, Hier zitten mijn broeken savonds ook niet meer zo lekker. Ik wacht nog een paar weekjes en dan ga ik toch echt shoppen. Het lekkerste zijn toch broeken zonder knopen , gewoon rekbaar spul.heerlijk!!!!! Maar ga weer lekker genieten van het mooie weer en mijn jongens.doei Een leuke dag allemaal.
Ik heb gisteren de mama collectie van H&M al even goed bestudeerd en weet al precies wat ik een dezer weken halen ga.. Ik heb nogal een rottige maat, dus moet voor broeken even speciaal op zoek, maar heb al eea gevonden.. Dus moet goed komen!
heerlijk weertje inderdaad Ik heb nog heel veel kleren van mijn vorige zwangerschap alleen klein probleempje.. ik heb ze uitgeleend aan een vriendin! Zij was namelijk vorig jaar zomer zwanger en nu hebben we dus al onze zwangerschapskleren samengevoegd (hebben dezelfde maat). In totaal 3 zakken vol Alleen, ze liggen dus wel bij haar en zij weet nog niet dat ik zwanger ben dus een beetje raar om in 1 keer naar de kleren te vragen Maar mn kleren passen nog goed, want ik was aan het afvallen en mn kleren waren me eigenlijk allemaal een beetje te groot geworden. Kan er nog even mee dus Geniet allemaal van het mooie weertje!! liefs loes
Ik heb zo het idee dat het nieet goed zit met beebje.... Ik kom niks aan! ben niet misselijk meer! Eerst wel......... Ben depri. Terwijl vandaag de verjaardag van mijn oudste aan het vieren.
Ik heb nog niets gekocht.. wacht nog af hoe het allemaal gaat. Het is nog erg pril natuurlijk! vanmorgen naar het voetballen geweest en daarna thuis lekker in de tuin. Vandaag is de schutting geplaatst! Vandaag ook weinig last, af en toe rommelt mijn buik, verder voel ik op het moment ook niet veel... Ga er maar gewoon van uit dat het goed gaat!!
Hoi! allemaal genoten van het mooie weer. Mommie, je hoort wel vaker dat rond acht weken de klachten ineens weg zijn. Ik zou me maar niet teveel zorgen maken. Verder heb ik eigenlijk ook nergens last van. Beetje gerommel en pijnlijke borsten maar verder nix, en daar geniet ik nog maar eventjes van. Nu snel mijn koffer inpakken, morgen op vakantie! Fijne avond allemaal.
Mommie je hoeft toch niet altijd net zoveel te voelen??? Wanneer mag je naar de vk?? En als je het echt niet vertrouwd bel je morgen toch ff op.
@ Madelieveke: Hele fijne vakantie. Wordt nu extra genieten he ! Heerlijk genoten van het lekkere weer vandaag, gelijk de zomer in mijn bol gekregen . Qua temp mag het nog wel iets warmer worden want uit de zon vond ik het nog aardig koud... Ik heb vandaag window geshopt hihiihih. Zat inderdaad te twijfelen of ik al een zwangerschapsbroek zal kopen ja of nee. Toch maar niet gedaan. Ik pas nog wel mijn broeken etc dus op zich is het ook niet echt nodig...
@nitaa, ik heb morgen een echo , ben gewoon zo zenuwachtig misschien komt dat wel omdat we het bij 3 kinderen laten . Dan gaan we van 0 voorbehoedsmiddelen naar een stuk of 3 (laten knippen doen ze vast niet bij 23 jarige :d) nee, zonder grapjes. Denk dat het gewoon een rare zwangerschap word omdat dit toch echt de laatste word als deze goed gaat. Nu slapen, kindje nr1 morgen voor het eerst naar school als 4 jarige spannend!
hoi allemaal weer even een berichtje van mijn kant. ik ben inmiddels alle minuten aan het aftellen tot woensdagochtend half 10. dan krijgen we dus weer een echo. ik was vrijdag en gister helemaal overstuur moet echt continu huilen enz vandaag ben ik weer iets minder down. vanavond durfde ik voor het eerst te googlen op echo's van 6 weken 4 dagen (zover was ik volgens mijn afgelopen vrijdag tijden de bewuste echo) en ook op hart activiteit heb ik gezocht. ik kom wisselende verhalen tegen maar toch ook erg veel verhalen waarbij later gewoon een gezond kloppend hartje te zien is enz.. ik krijg dus stiekem weer wat hoop mede doordat ik me nog steeds exact zo voel als een week geleden. Wij weten nu absoluuuut niet meer wat we moeten denken van dit alles..
Mommie,wie weet is het gewoon stress ja. Ben benieuwd naar je echo. Bij ons zal dit ook de laatste zijn.ik krijg een keizersnede.dan laat ik me meteen ook helpen...ik ben 32 jaar ,dus dan doen ze meestal niet zo moeilijk. Moet wel iets ondertekenen.