Joehoe!!!??? ---> MEI "2010" MAMA'S!! <---

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Flamingo, 2 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Tja, het is een beetje stil MAMA'S VAN MEI 2010...
    Al ruim een jaar geleden... Hoe gaat het bij jullie?

Hier gaat het erg goed.
    Mn kleinste ventje doet het zo goed (mijn grote man ook hoor, trotse papa!) , heerlijk genieten met die kleine dreumes erbij.
    Op dit moment kan hij al bijna lopen. Nu nog aan de handjes, maar als je hem een beetje afleidt, en hij niet doorheeft dat hij niet wordt vasgehouden, dan staat hij gewoon los !!! (Trots :D ) En als hij doorheeft dat hij niet wordt vastgehouden dan is er GROTE paniekkk!!!! haha dan is hij zo bang. Één deze dagen loopt hij vast zelf....

En praten.... Papa en mama zegt hij af en toe duidelijk. Verder is het (o)pa. En 'lamp' is ook zijn favoriete woord en aanwijs object.
    En als hij iets doet wat niet mag (bijv naar de afstandsbediening toe, of naar een stopcontact), dan gaat hij eerst HEEEEL LIEF ZWAAIEN... haha wat een deugniet! Je ziet gewoon al aan hoe hij zwaait en er bij kijkt dat hij iets gaat doen wat niet mag.

ETEN; Hij is zo'n heerlijke smikkelkont!! HMMM hmmmm HMMMM hij zegt hmmmm bij ieder hapje! Soms niet, als hij moe is dan kost het eten geven wat moeite, maar met een beetje afleiding van een boekje, of een bijna leeg pak melk (of iets anders wat op tafel staat) in de hand geven, gaan er makkelijk weer wat happen in.

VAKANTIE; Binnenkort heerlijk 3 weken vakantie, waarvan er 2 in Frankrijk, met de auto.... ooohhhh zoveel zin aan!!

Kortom, wij genieten zo!! :)
    Hoe gaat het bij en met jullie???

Hoe gaat het met jullie kindjes?
    En hoever zijn ze?
    Lopen ze al??
    Nou kortom, ik ben benieuwd!!

Ik vond het toen te veel werk/tijd om AL jullie berichten bij te houden maar ik las met regelmaat wel mee... Nu is het zo stil :( ... of heb ik een topic gemist na deel 8???

2. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Up!

3. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900