Hoi Dames, zijn er nog meiden om een nieuw clubje op te starten? kom zelf uit het oosten van land (achterhoek), en vroeg me af of er nog meiden zijn die lekker willen kletsen over zwanger zijn, evt al eerdere kindjes? Dus dames gezellig lekker kletsen
He hoi! niet erg veel reacties zie ik al! haha.. maar ik kom ook uit de achterhoek!! Gezellig! Dit is mijn eerste zwangerschap dus kan niet over evt andere kindjes praten Ben nu ruim 13 weken.. en jij? is het ook je eerste? groetjes naampje
Hoi Naampje, ne ach komt vast nog wel een beetje aanloop, er zijn vast meer zwanger dames die in de achterhoek, ik ben nu 9 weken zwanger van de 2de.
leuk joh! Hoe oud is je eerste nu? meisje of jongen? en de naam? sorry als ik te nieurswigierig ben moet je het maar zeggen hoor! haha.. heb jij traumatische aandenken aan de bevalling overgehouden of? En ben je in het ziekenhuis bevallen van de eerste? of raad je dat niet aan? sorry voor alle vragen hoor maar voor mij is alles nieuw! Voel je je goed verder?
Hoi Hoi, onze dochter is nu net 1jaar, en nee heb niets overgehouden aan de bevalling heeft gelukkig maar 3,5 uur geduurd ik ben wel in het ziekenhuis bevallen omdat ze 5 weken te vroeg kwam. dus had weinig keus, maar ga volgende keer weer na het ziekenhuis. gewoon uit voorzorg want voor dat je bij het ziekenhuis bent hier ben je 3 kwartier verder vandaan. verder voel ik me goed, moe maar ach komen wel weer betere tijden hoe voel jij je dan?? spannend he een eerste
hallo dames ik kom ook uit de achterhoek. ik ben niet zwanger. ik heb een zoontje van 4 en een dochtertje van 11 weken. maaike in welk ziekenhuis ben je bavallen?
Hoi Meiden @aapje ben in winterswijk bevallen, jij? oh maar een kleintje van 11 weken leuk joh, gaat alles goed? waar ben jij bevallen dan of waar kom je vandaan? @all, moet aankomende maandag voor een echo spannend maar wel zin in.
ik woon in winterswijk, maar ben in het mst enschede bevallen. ja gaat prima met de kleine meid, ze doet het goed alleen wel steeds verkouden. spannend hoor de eerste echo. dan moet je zeker naar varsseveld of in het ziekenhuis?
halloo ook ik kom uit de achterhoek en ben nu 32 weken zwanger. leuk om zo'n topic te vinden en te kletsen. groetjes jet
Hoi Jet, welkom het loopt nog niet erg storm, maar ach een paar dames gezellig kletsen maar leuk dus je loopt al na het eind toe, spannend he? is het je eerste?
yep dit is mijn eerste dus best wel spannend allemaal. Ga in het ziekenhuis doetinchem bevallen als het goed is haha.
@ Laars, ja zeker spannend je weet niet wat je kan verwachten he, dat vond ik het vervelendste maby wel. maar ach het is allemaal goed gekomen, heb een gezonde dochter. @all waar is iedereen gebleven??????????????