Mooi zeg wat een flinke buikjes allemaal aan mij zie je nog niks, tis dat ik het zelf merk aan kleding maar verder niet
Nou dames, Hier dan mijn buikje! Ben 18nov uitgerekend sinds afgelopen week is de boel ineens erg hard aan het groeien!!
Wauw wat een mooie buiken! Ik kan via tel niet uploaden maar ik voel me opeens niet raar meer met al een behoorlijke buik hihi. Iemand vroeg vandaag ben je 10 weken of moet je nog 10 weken :s
@Biancah: haha heeeeel bekent!! Als ik zeg dat ik pas 11weken ben kijkt iedereen me aan alsof ik gestoord ben haha!
Hoi dames! Wat een mooie buikjes zie ik voorbij komen zeg. Ik heb vanmorgen weer een buikfoto gemaakt en de mijne groeit ook behoorlijk. Ik ben nu vandaag 12 weken zwanger en zie hier beneden het resultaat... 1e zwangerschap, maar wel in verwachting van een tweeling
Mijn buik met 13 weken (ben nu 13 weken en 6 dagen). Eerste kindje. Mijn buik was overigens al zo huge met 8-9 weken.
Dames wat een mooie buiken allemaal!!! Ik ben 11 weken en 2 dagen zwanger,maar heb echt nog niks om te laten zien... Haha! Alleen s´avonds als mn darmen opgezet zijn,dan lijkt het opeens wat...