Thx suus! Nou hier zijn de grappen ook hoor. Hebben jullie die kilo topic gezien? Sommige meiden over de 30 weken maar 5-6 kilo aangekomen. Zag ook een buik van 20 weken helemaal plat! Snap er niks van. Aahja wie weet maakt onze buik nu een run en straks langzaamaan zonder striae!
Oh daar zou ik me wel in kunnen vinden, zonder striae! Ach zolang t maar geen Jessica Simpson wordt ..... Hoewel ik daar wel bang voor ben... Ik lees daarom dat topic kilo aangekomen ook niet meer, word er gewoon depressief van als ik zie hoeveel ik dan in zon korte tijd aankom en de rest valt af of blijft gelijk... snap er niks van... Zijn jullie ook toevallig gestopt met roken dan??
ben wel gestopt met roken (stom dat ik t pas zo laat stopte, met 4 weken...) maar niet aangekomen *ja nu een kilo, maar dat moest ook, was afgevallen
voordat ik zwanger werd of dit al van plan was, ben ik gestopt met roken en hier wel bijna 20 kilo van ben aangekomen woog 56 en daarna 74, nu laatste controle 15 week zwanger en 79 was erg netjes zei ze... k ben 1,76 lang.. maak me er ook niet zo druk om, en ben blij met mijn grote buik ondanks de vragen dat ik vast niet meer zo lang hoef/of je zit wel al op de helft Ben der trots op
Hier ook al 4 kilo zwaarder, begon al aan mezelf te twijfelen... Als ik lees in het andere topic word ik onzeker hahaha.. En de weegschaal gaat de deur gewoon uit
Nou dames hier weer een nieuwe foto, vandaag gemaakt. Sorry als het niet heel goed te zien is, maar met flits aan was het helemaal slecht te zien namelijk! Verder: hele mooie buiken iedereen!! Laten we er met z'n allen trots op zijn
hey dames zou morgen weer even een foto maken Lady ik denk dat wij kwa buiken wel gelijk opgaan.. bij dochter lief was ik van 58 naar 76 gegaan en 2 weken na bevalling weer 60 kilo.. zoon lief 63 kilo begonnen daarna 68 geindigd . nu 63 begonnen en woog 1 na laatste keer 61 nu weeg ik 64 ik rook nogsteeds
Wat een mooie buikjes Oooow ik ben jaloers meiden!!!!!! Ik wil ook dat me buik gaat groeien Alleen in de avond een klein buikje die opgezet is door het eten ofzo Ben nu 5 maanden gestopt met roken en ben tijdens deze zwangerschap best wat afgevallen maar ben dr niet trots op vreet me een ongeluk Hoop dat ik snel een dikke buik hier kan showen
@Samantha: Wauw wat een verschil al Hele mooie buik! Ik moet ook nog eens een foto nemen. Deze zwangerschap neem ik er veel minder dan tijdens mijn eerste zw.
Leuk, ze worden steeds boller! Hier mijn buik, die echt al zichtbaar groter begint te worden, van afgelopen vrijdag 15.6 weken