Jeetje wat een prachtige buikjes zie ik voorbij komen! Mogen jullie trots op zijn. Bij mij gaat het ook zo hard ineens! Morgen 14 weken... Bekijk bijlage 248511
Ppfffff word jaloers als ik naar die buiken kijk Hier groeit nog steeds niks ....... Vandaag nog gekeken in de spiegel omdat ik een "buikfoto" wou maken nou waarvan (ja word dr moedeloos van ik wil ook die buik!!)
@gooische mama ruilen? Ik vind het heel mooi mn zwangere buik hoor echt waar maar met het warme weer vind ik het wat minder
mooie buiken nieuwe foto van mij met 17 week en 2 dagen.... en Gisteren pretecho gehad toen heeft onze baby even laten zien en goed ook dat hij een jongen is... zijn helemaal blij en in de wolken gisteren 17 week en 4 dagen helemaal goed te zien....
Graag wanneer kom je die buik brengen hahahaa Zit er echt op te wachten ik ga zo wel een "buikfoto" maken maar als ik naar de buikfoto kijk van de zwangerschap van me dochter wow daar had ik n hele mooie buik Wil ook graag weer showen als ik zeg ja ik ben bijna 18 weken zwanger zitten ze te kijken van oow tis dat je het zegt....
Wat een mooie buikjes allemaal al! Hier ook nog niets te zien en nu bijna vijftien weken zwanger. Een hele lichte welving begint er nu volgens mij wel te komen, maar ik had er meer van verwacht met deze termijn.
Mijn buik! 18+5,dus gister avond. Met daarbij de opmerking dat mijn buik `s avonds wel groter is dan overdag!
Leuk! Ik plaats ook weer eens een foto! Echt al mooie buiken zie ik voorbij komen! Ik heb trouwens ook s avonds een grotere buik dan overdag Deze is vorige week gemaakt bij 15 weken en 3 dagen.
Mijn buik met 19.1 weken. Ik krijg veel opmerkingen dat het een bescheiden buikje is... geen idee, voor mijn gevoel is ie al best groot
Wat een mooie en lieve buikjes allemaal! Ik heb me begin dit topic al eens gemeld, en nu plaats ik dan eindelijk een foto! 17+ 2: