november 2012 buikjes!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Thea23, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maki

Maki Lid

28 jun 2007
    41
    0
    0
    fulltime moeder
    Nijkerk
    Ik wil ook graag een buikfoto plaatsen maar heb geen idee hoe ik dat moet doen! Ik plaats berichten met mijn iphone, maar als iemand het me kan uitleggen dan heel graag!

Alvast bedankt!

2. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Via i phone GEEEN IDEEEE

3. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Maki, via iPhone kan dat helaas niet!

4. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Ik ben al ff niet meer hier geweest om een buikfoto te plaatsen maar zal het nog eens ff doen. Deze foto is van afgelopen woensdag ( 18 weken zwanger van de ukkies )... Vandaag nog te horen gekregen dat mijn buik bescheiden is... haha... 1e keer dat ik dat hoor... want hij is best groot ;)

De andere dames hebben ook hele mooie buiken! En sommige nog echt bescheiden :)

Bijgevoegde bestanden:

5. Maki

Maki Lid

28 jun 2007
    41
    0
    0
    fulltime moeder
    Nijkerk
    Ik word ook gek van die reactie's!!!! Ben je al 18 weken? Ach je hebt nog helemaal geen buik, dat word vast weer een meisje, en ga zo maar door.
    Sinds 2 weken plopt mijn buik er echt uit, en kun je eindelijk wat zien. En dan zeggen ze oh je hebt eindelijk een buikje je kan eindelijk wat zien, waarop ik zeg nee hoor dat is mijn bierbuik. Toen ik zwanger was van de 1e en later de 2e wat allebei meisjes waren heb ik nooit zulke opmerkingen gehad, en nu met de 3e krijg je zulke opmerkingen. Of ze zeggen oh je hoopt nu zeker op een jongen! Nee ik hoop op een gezonde baby, met alles er op en aan.

6. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Kan wel via iphone. Heb het net ontdekt! Je kunt bij de appstore een app downloaden, hij heet; picup

7. Maki

Maki Lid

28 jun 2007
    41
    0
    0
    fulltime moeder
    Nijkerk
    Ohhh wat fijn!!! Dankjewel! Ik ga m gelijk downloaden en hopelijk kan ik straks ook pics toevoegen!

8. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    @theebeeb, thnx! wilde tijdje geleden ook doen, kreeg toen te horen dat t niet kon!

9. Maki

Maki Lid

28 jun 2007
    41
    0
    0
    fulltime moeder
    Nijkerk
    Ik heb een foto. Deze is gemaakt met 18+2. Hopelijk is het gelukt om hem te plaatsen, anders probeer ik het straks nog wel een keer.

Bijgevoegde bestanden:

• pzqbk.jpg
      pzqbk.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,3 KB
      Weergaven:
      26
  10. Maki

Maki Lid

28 jun 2007
    41
    0
    0
    fulltime moeder
    Nijkerk
    Ah het is dus gelukt! Heel erg bedankt voor de tip! Kan ik mooi actief zijn op dit forum. Gezellig!

Ben ook erg benieuwd naar jullie 20 weken echo. Wie willen er weten wat het geslacht is?

11. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Maki mooie buik al hoor!

Als je gezellig wilt kletsen over de zw enzo met meiden die ook in nov zijn uitgerekend dan kan je bij de november mama's bij zwangerschapsclubs kijken, gezellig mee kletsen!

12. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
  13. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Hierbij dan ook een buikfoto van mij (Was eigenlijk om outfit te showen in ander topic...maar buikje is ook te zien ;))

17w1d zwanger van de 1e! Wat vinden jullie? Schappelijk buikje of ver voor/achter?

14. Maki

Maki Lid

28 jun 2007
    41
    0
    0
    fulltime moeder
    Nijkerk
    wat draag je het mooi rond! Erg mooie buik!

15. Maki

Maki Lid

28 jun 2007
    41
    0
    0
    fulltime moeder
    Nijkerk
    je hebt al een heel mooi buikje. En dat voor je 1e zwangerschap!

16. Maki

Maki Lid

28 jun 2007
    41
    0
    0
    fulltime moeder
    Nijkerk
    wat ik vooral merk met deze (3e) zwangerschap is dat ik bij de 1e en 2e zwangerschap rond deze weken echt een klein bolletje had tot aan mijn navel, pas later begon het veel hoger te drukken. Ik merk nu dat alles omhoog word gedrukt, en heb het gevoel en dat zal mischien ook wel zo zijn dat mijn darmen tegen mijn maag aan drukken, heb dit niet eerder gehad en ken dit ook niet. Ik merk wel dat net boven mijn schaambeen het heel hard is, ik ken dat gevoel toen mijn dochter met het hoofdje was ingedaald, vandaar dat ik zo vaak moet plassen. Maar het kindje is nu toch niet zo groot dat het al met het hoofdje in je bekken kan drukken? ookal is dit mijn 3e, wil niet zeggen dat elke zwangerschap hetzelfde is.

17. Maki

Maki Lid

28 jun 2007
    41
    0
    0
    fulltime moeder
    Nijkerk
    Hier nog even een wat mooiere foto vind ik zelf. Ik heb de foto vergeleken met mijn andere zwangerschappen met 19 weken, en ik zag dat ik pas zo'n buik had toen ik 30 weken was.

Bijgevoegde bestanden:

• gKsTw.jpg
      gKsTw.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,8 KB
      Weergaven:
      16
  18. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    moet toch maar kijken voor andere shirtjes hihi
    vandaag gemaakt. 19w+2d

19. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Mooi buikje beckje!
    Shirtje kan nog best hoor...wat ik wel eens doe met shirtjes die geen positie zijn (draag beide) is een ondershirtje van mamalicious eronder. Die tip kreeg ik in een positiekledingwinkel..ze zijn er in allerlei kleuren, rekken heerlijk mee en zijn lekker lang. Zodoende heb je geen blote buik en het staat nog leuk ook! Zijn iets van 15 euro en hebben 1 maat.

20. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier een buikfoto van vandaag! Echt mooie buiken zie ik voorbij komen!!!
    Morgen horen we wat het gaat worden! Spannend!

Bekijk bijlage 254116

Deel Deze Pagina