Prachtig Gumpie!!! Is het je eerste zwangerschap? Jaloers op je buik,bij mij is nog niet heel veel te zien
Ik vind je outfit echt super.. Is het een gewone broek of positiebroek? en die match van bovenkleding echt super..
Ik sta ook versteld van alle buiken Snap er niets van waarom de mijne vergeleken met de fotos van anderen nog amper buik te noemen is. Zal alles wel goed gaan? Volgende week echo, dus ik hoop dat alles in orde is
maak je niet te druk. meesten plaatsen hier ook niets omdat er nog niet veel buik is is dus niet echt representatief voor iedereen van ons termijn elke zwangerschap is anders en elk lichaam. veel plezier volgende week *ik mag ook de 28e
mijn buikje met 18 weken mensen zeggen dat ze me met de week zien groeien de kleine loopt een paar dagen voor op groei..
Niet druk om maken! Bij mijn 1e zwangerschap ging ik voor de 20 weken echo. Ik had toen maatje 34, geen vetrandje te bekennen, amper een inniemini bolling te zien. Ik liep de kamer binnen voor de echo waarop de echoscopiste vroeg of ik echt voor de 20 weken echo kwam. Was gewoon niet zichtbaar, maar alles was dik in orde! Maar na de 20 weken ging het hard met de buik en werd het eindelijk zichtbaar voor de wereld. En dat maakt je dan ook gewoon een stuk zekerder Komt goed! En wat een prachtige buiken dames!
Het is grappig hoe het beide kanten op kan werken....ik ben juist heel onzeker door mijn zeer aanwezige buik!! Ik krijg alleen maar opmerkingen dat ik al zo'n grote buik heb en nu gaan er bij mij gdachten door mijn hoofd: oh ben ik een veelvraat geworden, heb ik zwangerschapsdiabeters,, wat zal de vk zeggen, etc.... En ook met buik hier veel zorgen of alles wel goed is met de baby... Kortom: het is gewoon een hele spannende tijd!! Pfffff
Hier ook onzekerheid vwb een grote buik.....maar ook trots!!! Onze beeb loopt een week voor op groei en dat is te zien!! Foto is 's avonds gemaakt, want dat is wel een wereld van verschil.... maargoed, 18w2d....
Hahaa indd wat een verschil zeg, ik ben vandaag ook 18 wk en 2 dagen, maar bij mij is echt nog niets te zien...Ik moet er ook bij vermelden dat ik geen slanke den ben, heb maat 44, dus ook bij volslankere vrouwen kan het buikje pas later komen Pas al mijn broeken nog, alleen s avonds zit het niet zo prettig meer...