wauw wat een mooie buikies!! Mijne is ook mooi rond, zal er binnenkort eens een foto van op zetten. Hebben jullie ook dat het heel veel uitmaakt wat je draagt? Ik heb een zwarte positiebroek, die maakt mijn buik heel mooi rond en naar voren, maar als ik die uitdoe en een andere aantrek, is mijn buik een stuk minder rond. In een jurk is mn buik ook mooi rond Heb me nog nooit zo mooi gevoeld als nu!!!
@deerne ja dat ken ik wel hoor! mijn buik komt het mooist uit in zo'n broek met een buikband eraan : )
haha mijn buik popt overal uit .. moet nieuwe positie broeken gaan halen omdat de band al begint te knelle:S
Dag dames... Ik ben al ff niet meer hier geweest, en heb mijn buikkie ook allang niet meer geshowd dacht ik. Bij mij begint het ook aardig te groeien... Al was hij wel al groot.. hihi.. Ik zie wel hele mooie buiken voorbij komen zeg.. en ook 1 heeeeeeeeeele bescheiden buik..die gaat vast en zeker nog een stuk groeien Op deze foto ben ik 21 weken zwanger van onze ukkies Zal ook ff de foto plaatsen van 4 weken... wat een verschil zie je dan zeg... Komen ze :
Hier groeit het Buikje ook lekker. Vandaag de 20weken echo gehad alles was goed en we kriijgen een dochter. Gelijk naar het winkelcentrum en baby ugs gekocht. Rozewolk hihihihi
Hier dan ook een foto van mijn bescheiden buikje met 19 weken.. kan er ook nog niet meer van maken wat een toeters hebben jullie al zeg prachtig!
Wat een mooie buikjes dames! Hier ook weer eens een bijdrage: Morgen 21 weken zwanger; Bekijk bijlage 259034